တကယ်တော့ Mk5 Supra စပေါ်လာကတည်းက သူ့ရဲ့ legacy နဲ့ပတ်သက်ပြီး တစ်ယောက်တစ်ပေါက်နဲ့ အတော်လေးကို complicated ဖြစ်နေခဲ့တာ ကနေ့အထိပါပဲ။ "Supra အသစ်က Toyota အရေခြုံထားတဲ့ BMW ကြီးပါကွာ"၊ "Austria က Magna Steyr မှာတည်ဆောက်ပြီး အတွင်းအစိတ်အပိုင်းက Z4 ကြီးပါပဲကွာ" စသည်ဖြင့် သဘောမကျကြတဲ့သူတွေကလည်း တစ်ဖွဲ့။ မှန်ပါတယ် BMW သာ မကူခဲ့ရင် Toyota အနေနဲ့ ဒီလို low-volume Sports ကားတစ်စီးကို အကြမ်းထည်ကနေခေါင်းအစခြေအဆုံး ဒီဇိုင်းဆွဲထုတ်လုပ်ဖို့ဆိုတာကလည်း ဘီလီယံနဲ့ချီတဲ့ငွေတွေလိုအပ်တာမို့ Mk5 Supra အိပ်မက်က လမ်းမမြင်ပါဘူး။ မည်သို့ပင်ဆိုစေကာမူ ဒီကောင့်မှာသုံးပေးထားတဲ့ B58 အင်ဂျင်က အတော်လေး Smooth ဖြစ်သလို အတော်လေးလည်း Tunable ဖြစ်တဲ့ masterpiece ပါ။ ဒီနေရာမှာသာ "BMW" ဆိုတဲ့ badge drama ကြီးကို ခဏဖယ်ထားလိုက်မယ်ဆိုရင် GR Supra ရဲ့ suspension, steering နဲ့ aerodynamic စတာတွေကို သေချာပြန်ကိုင်တွယ်ပေးထားတာမို့ Toyota တစ်စီးရဲ့အငွေ့အသက်တစ်ချို့ ပါဝင်နေသလို Z4 ထက်လည်း ပို aggressive ဖြစ်တာတော့ ငြင်းလို့ရမယ်မထင်ဘူး။ ကိုယ့်လူမှတ်မိသေးလားတော့မပြောတတ်ပေမယ့် Mk5 Supra စထွက်လာတုန်းက Auto တစ်မျိုးတည်းပဲရခဲ့တာပါ။ ဒီလိုနဲ့ enthusiasts တွေတောင်းဆိုမှုကိုလိုက်လျောတဲ့အနေနဲ့ မကြာခင်မှာပဲ 6-speed MT ကို ဖြည့်စည်းပေးခဲ့ပြန်ပါတယ်။ ကျွန်တော်တို့တစ်တွေဟာ တစ်ချို့နေရာတွေမှာ ကိုယ်တိုင်လက်တွေ့ခံစားဖူးခြင်းမရှိဘဲ လွယ်နှင့်တကူ ဝေဖန်တတ်ကြတဲ့သဘောသဘာဝတော့ ရှိသဗျ။ မှန်ပါတယ် Mk5 Supra က ကျွန်တော်တို့မျှော်လင့်ထားတဲ့အတိုင်း ဖြစ်ချင်မှဖြစ်လိမ့်မယ်၊ သို့ပေမယ့် အကယ်၍သာ Mk4 Supra (A8 ရဲ့ လောင်းရိပ်အောက်သာ ရှိမနေခဲ့လျှင်၊ အကယ်၍သာ Mk5 Supra ကို တစ်ခါလောက်တက်မောင်းကြည့်ပြီး ဘယ်လောက် "fun to drive" ဖြစ်သလဲဆိုတာကို နှဖူးတွေ့ဒူးတွေ့ ခံစားဖူးမယ်ဆိုရင် ဒီကောင့်အပေါ် ကျွန်တော်တို့ရဲ့ အတွေးအမြင်တွေလည်း အနည်းနဲ့အများတော့ ပြောင်းလဲလာကြလိမ့်မယ်။ တကယ်တော့ ကျွန်တော်တို့မေ့လျော့နေခဲ့ကြတာက Mk5 Supra ဟာ new-age Sports ကားတစ်စီးဆိုတာပါပဲ။
