“ NSX သာလျှင် NSX ကို ကျော်လွန်နိုင်မှာဖြစ်တယ် “
600 HP mid-engine၊ Precise handling capability များနှင့် RWD drivetrain၊ ဒီပါဝင်ပစ္စည်းတွေဆိုတာ exotics များဖြစ်တဲ့ Ferrari၊ Lamborghini နှင့် McLaren လို supercar ဟင်းတစ်ခွက်မှာ မဖြစ်မနေရှိရမည့် ingredient များဖြစ်ပါတယ်။ ဒီ ingredient အကုန်ပါနေသည့်အပြင် သင့်တော်တဲ့ ဈေးတန်း၊ ကောင်းမွန်ပြီး အမှတ်ပြည့်ပေးလို့ရတဲ့ build quality တို့ကြောင့် legit supercar တစ်စီးလို့ ခေါင်းစဉ်တပ်နိုင်တဲ့ NSX ဟာ ကျွန်တော်တို့ ကားဝါသနာရှင်များကို လက်ပြနှုတ်ဆက်ခဲ့တာ (၂) နှစ်ခန့်ရှိပါတော့မယ်။
ဂျပန်မြေမှာ ဒီဇိုင်းရေးဆွဲ၊ ဂျာမန်မြေမှာ develop လုပ်ပြီး အမေရိကန်မြေမှာ ကားတပ်ဆင်တဲ့ ဒီ NSX က Japanese Automotive သမိုင်းအတွင်း အရေးပါခဲ့သော icon တစ်ခုဖြစ်ပြီး original NSX ဟာလည်း McLaren F1 ဖြစ်လာစေဖို့အတွက် Gordon Murray အား inspiration ပေးခဲ့သူဖြစ်ပါတယ်။
NSX ရဲ့ လမ်းခရီးအဆုံးသတ်ကို ခမ်းနားသွားစေဖို့အတွက် Limited Production အဖြစ် အစီးရေ (၃၅မ၀) သာ ထုတ်လုပ်ခဲ့သော NSX Type-S ဟာဆိုရင် ၂၁ ရာစုရဲ့ အလှဆုံး supercar များထဲက တစ်စီးလို့ပြောရင် ငြင်းနိုင်မယ်မထင်ပါဘူး။ ဒီ NSX Type-S ဖန်တီးမှုနောက်ကွယ်က development leader Satoshi Mizukami_ဆာတိုရှီ မီဇုကာမီ စံ ရဲ့ စကားတချို့ကိုလည်း ဖော်ပြပေးချင်တယ်ဗျ။
“ အကောင်းတကာ့ အကောင်းဆုံးကို ဖန်တီးနိုင်ဖို့အတွက် ကျွန်တော်တို့ဟာဆိုရင် သမာရိုးကျ မဟုတ် Super ဖြစ်သော NSX အတွက် အိပ်မက်ထားခဲ့တယ်။ “
“ NSX Type-S ကို supercar တစ်စီးရဲ့ general specification များနှင့်ညီအောင် အဓိက ရည်ရွယ်ထားတယ်ဗျ။ “
“ နောက်ပြီး ပါဝါနှင့် driving experience ကလည်း အရေးပါလှတယ် ဆိုပေမယ့် ဒါက မလုံလောက်သေးပါဘူး။ “
“ Type-S ရဲ့ စွမ်းဆောင်ရည်ပိုင်း ကိုယ်စားပြုတဲ့ ဒီဇိုင်းမျိုးကို ကျုပ်တို့ လိုချင်ခဲ့တယ်၊ NSX Type-S development ရဲ့ keyword ကလည်း ‘Performance Design’ တဲ့ဗျ။ “
“ စွမ်းဆောင်ရည်ပိုင်းနှင့် အနှစ်သာရကို ဖော်ကြူးတဲ့ ဒီဇိုင်းမျိုးပေါ့ “ ဟူ၍ ဆာတိုရှီ မီဇုကာမီ စံ က development story မှာ ထည့်သွင်းပြောကြားခဲ့ပါတယ်။
NSX ဟာဆိုရင် domestic market ကနေကျော်လွန်ပြီး Ferrari၊ Lamborghini နှင့် Porsche တို့ကို ကမ္ဘာ့စင်မြင့်ထက်မှာ တိုက်ရိုက်စိန်ခေါ်နိုင်ခဲ့သော ပထမဆုံး Japanese Supercar လည်းဖြစ်သလို R34 Skyline GT-R စွမ်းဆောင်ရည်နှင့် နည်းပညာမြင့်ရခြင်းရဲ့ အဓိကအကြောင်းအရင်းများထဲက တစ်ခုလည်းဖြစ်ပါတယ်။
