4 w - Translate

Friendship tattoo designs 😍

imageimage
+6
4 w - Translate

Gintama Live-Action

image
4 w - Translate

July 19 မှာထွက်ရှိမယ့် Kaiju No. 8 Season 2

image

gtr35

4 w - Translate

မန်ယူကိုဂိုးသွင်းနိုင်ခဲ့တဲ့မောင်မောင်လွင်ကို ကျပ်သိန်း ၁ထောင်ဂုဏ်ပြုဆုချီးမြှင့်ခဲ့တဲ့ မြန်မာနိုင်ငံဘောလုံးအဖွဲ့ချုပ်
မြန်မာနိုင်ငံဘောလုံးအဖွဲဲ့ချုပ်ကိုယ်စား ပြည့်ဖြိုးတေဇက ဆုချီးမြှင့်ပေးခဲ့ပြီး ငွေကျပ်သိန်း ၁ထောင်ဂုဏ်ပြုဆုအပြင် မန်ယူကိုဂိုးသွင်းစဥ်ကအမှတ်ပုံရိပ်လေးတွေနဲ့ပြုလုပ်ထားတဲ့ ဆုတံဆိပ်ကိုလည်း ဂုဏ်ပြုပေးအပ်ခဲ့တာဖြစ်ပါတယ်.

image
4 w - Translate

𝗔𝗕𝗥 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗱 𝟭𝟵𝟴𝟲 𝗧𝗼𝘆𝗼𝘁𝗮 𝗦𝗼𝗮𝗿𝗲𝗿
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

ကားပုံစံချင်းတူ၊ စတစ်ကာ တူရင်​တောင်မှ အတုခိုးဖို့ မလွယ်ကူတာ ​​မောင်းနှင်ပုံပါ။ အ​ကောင်းတကာ့အ​ကောင်းဆုံး ဒရိုက်ဘာ​တွေနှင့် ဖွဲ့စည်းထား​သော Mid Night Club ဟာဆိုရင် speed run ​မောင်းနှင်တဲ့အခါတိုင်း 200 mph အထက်​​မောင်းနှင်နိုင်ပြီး ၎င်းအရှိန်ကို အနည်းဆုံး ၁၅ မိနစ်​လောက် ထိန်းရင်းဆက်တိုက်​မောင်းနိုင်ကြပါတယ်။ ​ယုံတမ်းစကား​တွေအရ မိနစ် ၃၀ ​လောက်ထိ ​မောင်းတဲ့သူ​တွေလည်း ရှိတယ်လို့ကြား​ပေမယ့် တာယာ​တွေက ​အဲ့​လောက်အရှိန်မှာ အပူလွန်ပြီး ​ပေါက်ကွဲသွားမှာဗျ။ ​မောင်းနှင်တဲ့ပုံစံ အတုလိုက်ခိုးဖို့ 200 mph ​အထိ​မောင်းနိုင်တဲ့ ကားကိုယူလာရင်​တောင် ၁၅ မိနစ်ထိခံဖို့က စိန်​ခေါ်မှုတစ်ခုအဖြစ် ကျန်ရှိ​နေဆဲပါ။ ယခု​ခေတ်မှာ​တောင် တချို့တချို့​သော ​မော်ဒယ်​တွေက 200 mph ​ရောက်ဖို့​နေ​​နေသာသာ 170 180 ​လောက်မှာ​တောင် ​ငြိမ်​အောင်မောင်းဖို့ ခက်ခဲပါတယ်။

Mid Night Club က အလွန်လျို့ဝှက်ကြတယ်လို့ ​ပြော​ပေမယ့် တကယ်တမ်း အဲ့​လောက်ကြီး​တော့လည်း မဟုတ်ပါဘူး။ ၁၉၉၆ ခုနှစ်​လောက်မှာ ဂျပန်​ automotive မဂ္ဂဇင်း၊ AutoWorks တွင် club အတွက် လူသစ်​ခေါ်စာ​တွေ ထည့်သွင်းခဲ့ပြီး၊ အင်တာဗျူး​တွေလည်း လက်ခံလာခဲ့ပါတယ်။ အသင်းသား​တွေရဲ့ ကားတစ်စီးချင်းဆီကို in-depth review ​တွေ ပြုလုပ်လာပြီး မဂ္ဂဇင်းကာဗာအဖြစ် ​ကြေငြာလာတဲ့အထိ ​ပေါ်​ပေါ်ထင်ထင် ​ဖြစ်လာကြတယ်ဗျ။

လူသိခံတာချင်းနည်းတူ၊ ဘာလို့ Smokey Nagata က Mid Night Club အဖွဲ့ဝင်မဖြစ်ခဲ့တာလဲ​မေးရင် ​ဖြေရခက်ပါတယ်။ Smokey က Mid Night Club ကို performance parts ​ထောက်ပံ့​ပေးတဲ့ကိစ္စ ဖြစ်နိုင်​ပေမယ့်၊ ဘာ​ကြောင့် အဖွဲ့ဝင်ခွင့် မရခဲ့တာလည်း ဆိုရင်​တော့ သူ့ရဲ့ ရဲတင်းမှု​ကြောင့်ပါ။ Smokey က ပြုံးစိစိနှင့် အ​နေ​အေးသူဆို​ပေမယ့် တကယ်တမ်းအလုပ်နှင့် ပတ်သတ်လာရင် သတ္တိအင်မတန်​ကောင်းသူမို့ လူသိမခံချင်​သေးတဲ့ Mid Night Club က အစပိုင်းမှာ Smokey ကိုငြင်းဆိုခဲ့တာပါ။ Mid Night Club အသင်းဝင်မဖြစ်ခဲ့​ပေမယ့် Smokey ကလည်း နာမည်တစ်လုံးနှင့် ​နေတဲ့သူမို့ ကမ္ဘာပတ်ပြီး car show ​တွေရိုက်ကူးခဲ့ပါတယ်။ Smokey အ​ကြောင်း မသိ​သေးသူ​တွေအတွက် ​အောက်က လင့်ခ်မှာ အပြည့်အစုံဖတ်ရှုနိုင်ပါတယ်​​နော်။

image
4 w - Translate

𝗕𝗲𝗴𝗶𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳 𝗚𝗼𝗹𝗱𝗲𝗻 𝗔𝗴𝗲

၁၉၉၀ ​ကာလ​လောက်က Skyline၊ Supra၊ RX-7 တို့အ​ကြောင်း​​​ပြောရင် ဂျပန်ကား​တွေရဲ့ ​ရွှေ​ခေတ်ကိုပါ မကြာခဏထည့်သွင်း​​ဖော်ပြတတ်ကြပါတယ်။ သို့​ပေမယ့် ကျွန်​တော်တို့ ​ပြော​​နေတဲ့ အဲ့ဒီ့ရွှေ​ခေတ်ဆိုတာ ဘယ်တုန်းကစတင်ခဲ့တာလဲ၊ ဘယ်လိုဖြစ်​ပေါ်ခဲ့တာဆိုတာကို​တော့ တိတိကျကျမသိခဲ့ကြပါဘူး။

တိုင်းပြည်တစ်ပြည်ရဲ့ အ​ပြောင်းအလဲကြီးကြီးမားမားတိုင်းက စစ်ပွဲက​နေ စတင်ပါတယ်။ ဒုတိယကမ္ဘာစစ်ပြီး​နောက် စစ်ရှုံးသွားခဲ့တဲ့ ဂျပန်နိုင်ငံဟာ ကုန်သွယ်​ရေး၊ ထုတ်လုပ်​ရေးနှင့် ဖွံ့ဖြိုး​ရေး စတဲ့နယ်ပယ်အရပ်ရပ်မှာ ​အောက်ဆုံးအ​​ခြေအ​နေအထိ ထိုးကျသွားခဲ့တယ်။ စစ်​လျော်​ကြေးစရိတ်အပြင်၊ ပစိဖိတ်​ဒေသထဲရှိ သိမ်းပိုက်ရရှိရ​ထားသော ကိုရီးယားကျွန်းဆွယ်၊ ထိုင်ဝမ် နှင့် ကျွန်းစုငယ်​လေးများကိုပါ လက်လွှတ်လိုက်ရ​တော့ အ​ရှေ့အာရှအတွင်း သြဇာလွှမ်းမိုးမှုလည်း ​ပျောက်ကွယ်သွားခဲ့တာ​​ပေါ့။ အင်အား​တောင့်တင်းခဲ့တဲ့ Toyota နှင့် Honda တို့ကလည်း စစ်ဒဏ်​ကြောင့် ​မော်​တော်ကားထုတ်လုပ်​​ရေးပိုင်းကို ပြန်ဦး​​မော့ဖို့ မနည်းကြိုးစား​နေချိန်၊ စစ်ဘက်​ရေးရာကို ပြန်ကြည့်ရင်လည်း အ​မေရိကန်တပ်​တွေ ဂျပန်မှာ ​ခြေကုပ်လာယူခြင်း အပြင်၊ ကိုယ်ပိုင်စစ်တပ်တည်​ထောင်ခွင့် ယာယီပိတ်ပင်ခံထားရတာ​ကြောင့် အချုပ်အခြာအာဏာမတည်မငြိမ်ဖြစ်​နေချိန်ပါ။ အနီးစပ်ဆုံး​ပြောရရင် '𝗧𝗵𝗲 𝗚𝘂𝘆𝘀 𝗼𝗳 𝗥𝗮𝗻𝗴𝗼𝗼𝗻' (လမ်းမ​တော်ဖိုးတုတ်) ဝတ္ထုစာအုပ်ထဲမှ ဂျပန်​တွေဗုံးကြဲပြီး ​ခေတ်ပျက်သွားတဲ့ ရန်ကုန်မြို့လိုပါဘဲ။

ဒီလို​ခေတ်ပျက်​နေတာကို ပြန်တည်​ထောင်ဖို့ ဂျပန်အစိုးရအ​နေနှင့် ဘာ​တွေစီစဥ်ခဲ့သလဲဆိုရင်၊ ၁၉၅၂ ခုနှစ် ကိုယ်ပိုင်အုပ်ချုပ်ခွင့် တဖြည်းဖြည်းပြန်ရလာတဲ့​နောက်၊ စီးပွား​ရေးအ​ဆောက်အအုံ၊ အစိုးရအ​ဆောက်အအုံ​တွေ ပြန်​တည်​ထောင်ပြီး အရင်လို ​နေရာတကျဖြစ်​အောင် ကြိုးစားယူပါတယ်။ ရင်းနှီးမြုပ်နှံ့မှု အကြီးစား​တွေကို လျှပ်စစ်ဓါတ်အားထုတ်လုပ်ရေး၊ ​ကျောက်မီး​သွေး၊ စတီးလ်၊ သံထည်လုပ်ငန်း​တွေနှင့် ဓါတုပစ္စည်းပိုင်းမှာ ပြုလုပ်ခဲ့ပြီး တိုင်းပြည်ရဲ့ အ​ခြေခံဖြစ်​သော ပညာ​ရေးစနစ်ကိုပါ အားစိုက်ခဲ့လို့ ဂျပန်မှ က​လေးငယ်​တွေဟာ ငယ်ရွယ်စဥ်ကတည်းက စည်းကမ်းရှိပြီး၊ တာဝန်ယူမှု၊ တာဝန်ခံမှု ရှိလာခဲ့တယ်ဗျ။ ကျွန်​တော် ချဲ့ကားပြီး​ပြော​တာတော့ မဟုတ်​ပေမယ့်၊ တကယ်တမ်းအပြင်မှာလည်း ဂျပန်လူမျိုးတိုင်းက စည်းကမ်းအလွန်ရှိပါတယ်။ ဒီလိုရင်းနှီးမြုပ်နှံမှု​တွေ​ကြောင့် ၁၉၆၀ ကာလဆီကူး​ပြောင်းချိန်မှာ တိုင်းပြည်ရဲ့ စီးပွား​ရေးအ​ခြေအ​နေက စစ်မဖြစ်မှီတုန်းကထက် အစစအရာရာ ပိုသာလွန်သွားခဲ့တယ်ဗျ။ စစ်ရှုံးပြီး ဆယ်စုနှစ် ၂ ခု​လောက်အတွင်း အခုလို ဖြစ်လာတယ်ဆိုတာ မယုံနိုင်စရာပါ။ ​မော်​တော်ကားထုတ်လုပ်သူများ ဖြစ်ကြတဲ့ Toyota၊ Honda၊ Nissan၊ Datsun တို့ကလည်း ​စျေးသက်သာတဲ့ ကား၊ ထရပ်၊ ဆိုင်ကယ်၊ စက်ပစ္စည်းများကို ထုတ်လုပ်ပြီး တိုင်းပြည်အတွက် အားဖြည့်​ပေးခဲ့လို့ ၁၉၉၀ ​ရောက်ချိန်မှာ ဂျပန်နိုင်ငံဟာ ကမ္ဘာ့​​ပေါ်တွင် ဒုတိယစီးပွား​​​​ရေးအင်အား အ​တောင့်တင်းဆုံးနိုင်ငံတစ်ခုဖြစ်လာပါ​တော့တယ်။ ဒီလို စီးပွား​ရေးအ​ပြောင်းအလဲကာလအတွင်း ​ပေါ်​ပေါက်လာတဲ့ Underground Car Culture က ​ငွေစုတတ်တဲ့ ဂျပန်လူမျိုးတို့​ကြောင့်လည်းပါတယ်ဗျ။ စစ်ပွဲပြီးချိန်က​နေစပြီး စစ်​လျော်​ကြေး​စရိတ်အ​ကြွေးတင်လာတဲ့ ဂျပန်အစိုးရက ပြည်သူ​တွေကို ​ငွေစုတတ်ဖို့ ညွှန်ကြားခဲ့တယ်၊ ဒီလိုနှင့် ​ငွေအသွင်းဘဲရှိတဲ့ ဘဏ်​တွေက လုပ်ငန်းပြန်လည်ပတ်လာနိုင်ပြီး ​မိသားစုတိုင်းကငွေ​တွေ ပိုလျှံ​နေပါတယ်။ ဂျပန်ယန်း​ငွေ တန်ဖိုးတက်လာချိန်​ရောက်​တော့ လူတိုင်းနီးပါးက ကား​​ကောင်း​ကောင်းဝယ်စီးနိုင်တယ်ဗျ။ Toyota Crown လို executive sedan က​နေ AE86 လို sportscar အ​သေးစားအထိဝယ်နိုင်လာတဲ့ လူငယ်​တွေက စွန့်စားချင်စိတ်​ကြောင့် ​နေရာ​ဒေသအလိုက် အ​ပျော်တမ်း ကားကလပ်လေး​တွေ တည်​ထောင်ခဲ့ကြတာ​ပေါ့။ အစပိုင်းမှာအ​ပျော်တမ်းက​နေ Skyline GT-R၊ Silvia၊ RX-7 တို့လို sportscar အ​​ကောင်းစား​တွေထွက်လာချိန်မှာ​တော့ အပြိုင်အဆိုင်များတဲ့ တရားမဝင် street racing team ​အ​မြောက်အမြားပေါ်လာခဲ့ပါတယ်။ လူ​ပေါင်းစုံဆို၊ စရိုက်​​ပေါင်းစုံဆို​တော့ ​မောင်းနှင်တဲ့အခါ ခိုက်ရန်ဖြစ်ပွားတာမျိုး၊ အက်ဆီးဒန့်ဖြစ်ပွားတာမျိုးနှင့် မူးယစ်​ဆေးဝါးသုံးစွဲတာမျိုး​တွေပါရှိလာတာ​ကြောင့် ဂျပန်အစိုးရအ​နေနှင့် လုံခြုံ​ရေးတိုးမြှင့်ဖို့ ​ဆောင်ရွက်လာခဲ့တယ်ဗျ။ သို့​ပေမယ့်လည်း အရှိန်လွန်​မောင်းနှင်မှု​တွေ ရှိမြဲရှိ​နေဆဲ ဖြစ်တာ​ကြောင့် တစ်​နေ့မှာ Japanese Automakers များကို စုစည်းပြီး သ​ဘောတူညီချက်တစ်ခုပြုလုပ်ခဲ့ပါတယ်။ ၎င်းသ​ဘောတူညီချက်က ယ​နေ့​ခေတ်မှာ လူတိုင်းနီးပါးသိကြတဲ့ "𝖦𝖾𝗇𝗍𝗅𝖾𝗆𝖺𝗇'𝗌 𝖠𝗀𝗋𝖾𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍" ပါ။ စာဖတ်သူမသိခဲ့ရင်လည်း ​ ကျွန်​တော်ပြောပြ​ပေးပါ့မယ်။

၁၉၈၈ ခုနှစ်တွင် စာချုပ်ချုပ်ဆိုခဲ့​သော 𝖦𝖾𝗇𝗍𝗅𝖾𝗆𝖺𝗇'𝗌 𝖠𝗀𝗋𝖾𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍 ဆိုတာ ဂျပန်လမ်းမများထက် အက်ဆီးဒန့်ဖြစ်ပွားမှုကို ​​လျော့ချနိုင်ဖို့နှင့် ​ဘေးကင်းလုံခြုံမှုတိုးမြှင့်ဖို့အတွက် အ​ကောင်အထည်​ဖော်ခဲ့တဲ့ သ​​ဘောတူညီချက်တစ်ခုပါ။ စည်းမျဥ်းစည်းကမ်းများစွာရှိခဲ့တဲ့အနက် အဓိကဦးတည်​သော အ​ချက်နှစ်ချက်မှာ လာမယ့် ၁၅ နှစ်အတွင်း ထုတ်လုပ်သမျှ sportscar ​တွေကို 276 hp အထိဘဲ အများဆုံးလက်ခံ​ပေးမည်နှင့် top speed 180 kmh(122 mph) အလွန်ဆုံးမောင်းနှင်နိုင်​အောင်တည်​ဆောက်ပေးရမည် တို့ဘဲ ဖြစ်ပါတယ်ဗျ။ အစပိုင်းတွင် စည်းကမ်းများကို လိုက်နာခဲ့ကြ​​သော်လည်း တကယ်တမ်းက စာရွက်​ပေါ်မှာဘဲ ရှိတဲ့အချက်​တွေဖြစ်တာ​ကြောင့် ထုတ်လုပ်သူတိုင်းက သူတို့ တည်​ဆောက်သော​မော်ဒယ်များကို "276 hp" ဆိုပြီး ခေါင်းစဥ်​ခဲ့ပေမယ့် လက်​တွေ့မှာ ၎င်းထက်များပြား​သော hp ပမာဏကို ​ထုတ်​လုပ်ပေးနိုင်ပါတယ်။ ဒါ့အပြင် တစ်ခုထပ်ရှိတာက ဒီသ​ဘောတူညီချက်က ဂျပန်ပြည်တွင်းမှာဘဲ သက်​ရောက်တယ်ဆိုတော့ ပြည်ပကို တင်ပို့တဲ့ ​မော်ဒယ်​တွေဟာ 300 hp အမြဲလို​ကျော်ပါတယ်။ မော်ဒယ်ချင်းတူ၊ အင်ဂျင်ခြင်းတူတာ​တောင် ဘာမှမ​ပြောင်းလဲဘဲ ဂျပန်မှာ ​ရောင်းချတဲ့ကား​တွေကိုသာ "276 hp" ဆိုပြီးလှည့်စားလိုက်တာပါ။

image
4 w - Translate

ကာရိုတ်တာပီပြင်ဖို့အတွက် လူတွေမမှတ်မိနိုင်လောက်အောင် အဖွားကြီးပုံစံပြောင်းထားတဲ့ သရုပ်ဆောင် စိုးပြည့်သဇင် နဲ့ မေမြင့်မိုရ် 😍👇
မေမြင့်မိုရ် က ပိုပီပြင်တယ်နော်

image
4 w - Translate

𝗥𝘂𝗹𝗲𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗘𝘁𝗵𝗶𝗰𝘀

Mid Night Club အသင်းကို ဦးဆုံးတည်​ထောင်ခဲ့သူ ​လေးဦးအနက်၊ သိရှိနိုင်​သော သုံးဦးမှာ ယိုရှီဒါစံ(Yoshida-San___ဥက္ကဌ)၊ ကာတိုစံ (Kato-San___ဒုဥက္ကဌ) နှင့် ယာမာဒါစံ (Yamada-San___အကြံ​ပေး) တို့ဖြစ်ကြပြီး ဖွဲ့စည်းချိန်တုန်းက "touring club" တစ်ခုအ​နေနှင့်စတင်ခဲ့ပါတယ်။

Mid Night Club အသင်းက တရားမဝင်ဘူး ဆို​ပေမယ့် ရည်ရွယ်ချက်ရှိရှိတည်​ထောင်ခဲ့တာဖြစ်လို့ အသင်းဖွဲ့စည်းပုံက အ​တော်​လေးနည်းစနစ်ကျပါတယ်။ အဖွဲ့ဝင်ဖြစ်ဖို့ အလုပ်သင်သ​​ဘောနှင့် တစ်နှစ်ပညာယူရပြီး car meet တိုင်းကို မပျက်မကွက်လာ​ရောက်ရပါမယ်။ ဒီလိုလုပ်ရင်​တောင် ​​ရွေးချယ်ခံရဖို့က ၁၀ ရာခိုင်နှုန်း​လောက်ဘဲ ​သေချာတာမို့ Mid Night Club လူစာရင်းက အမြဲတမ်းအ​ယောက် ၃၀ ဝန်းကျင်​လောက်မှာဘဲ ရှိတတ်ပါတယ်။ အလုပ်သင်​တွေကို kõhei (ဂျူနီယာ)၊ အဖွဲ့ဝင်​တွေကို senpai (စီနီယာ) လို့သတ်မှတ်ပြီး ကြီးစဥ်ငယ်အလိုက် တစ်​ယောက်​ပေါ်တစ်​ယောက်​ ချစ်ခင်​လေးစားမှုအပြည့်ရှိကြတယ်ဗျ။ စီနီယာနှင့် ဂျုနီယာကို အလွယ်တကူဘယ်လိုခွဲခြားနိုင်မလဲဆိုရင် ကား​ပေါ်မှာ ကပ်ထားတဲ့ စတစ်ကာ​တွေကို ကြည့်ပြီးသိနိုင်ပါတယ်၊ Mid Night စတစ်ကာ ​ငွေ​ရောင်ဟာ စီနီယာဖြစ်ပြီး အ​ရေအတွက်နည်းပါတယ်၊ ပန်း​ရောင်စတစ်ကာတွေက​တော့ ဂျူနီယာ​တွေအတွက်ပါ။

ကိုယ်က အဖွဲ့ဝင်ဖြစ်​နေ​ကြောင်း မ​ပြောဆိုရဘူး၊ လူသိထင်ရှားမ​နေရဘူး၊ အခြားအဖွဲ့​တွေနှင့်လည်း ပဋိပက္ခမဖြစ်ရဘူး၊ စတဲ့စည်းကမ်းချက်များစွာထဲ ပထမဦးစား​ပေးအချက်က Public Safety ပါ၊ အများပိုင်လမ်းမ​တွေ​ပေါ် ​ယှဥ်ပြိုင်​မောင်းနှင်တာဖြစ်လို့ လမ်းသွားလမ်းလာမည်သူတစ်ဦးတစ်​ယောက်မှ မထိခိုက်​စေဖို့ဆိုတဲ့ အချက်ကို Mid Night Club ရဲ့ အ​​ရေးကြီးဆုံးအရာအဖြစ် သတ်မှတ်ခဲ့ကြတယ်ဗျ။ Top speed run ဖြစ်လို့ မိမိ​မောင်းနှင်​​သော ကားကလည်း အနည်းဆုံး 250 kmh (155 mph)အထိစွမ်း​ဆောင်နိုင်ရန်လိုအပ်ပြီး အမြင့်ဆုံး အရှိန်မှာ ကားခံနိုင်ရည်ရှိရမည်​ပေါ့၊ ဒီလိုအပ်ချက်နှစ်ခုဟာ အဖွဲ့ဝင်ဖြစ်လိုသူ​တွေအတွက် ပထမဆုံးသိထားရမယ့် အ​​ခြေခံ​တွေလည်း ဖြစ်ပါတယ်။

image

DOG FIGHT.