Discover postsExplore captivating content and diverse perspectives on our Discover page. Uncover fresh ideas and engage in meaningful conversations
ဂျိမ်းစဘွန်း ကြိုက်တဲ့သူတွေဆို Aston Martin ဆိုတာ သိလောက်မယ်လို့ထင်ပါတယ် realme က အခု Aston Martin နဲ့ပူးပေါင်းထားတဲ့ Edition ဖုန်းထုတ်ထားတယ်
realme GT7 Dream Edition တဲ့ ဖုန်းရဲ့ Theme ကတော့ လုံးဝကိုအစိမ်းရောင် Racing Green ကိုသုံးထားတယ် တစ်ခုသိထားရမှာက ကားထုတ်တဲ့ Aston Martin နဲ့မဟုတ်ပဲ Aston Martin F1 Team နဲ့ ပူးပေါင်းထားတဲ့အချက်ပါ
Racing Green က F1 Team မှာသုံးတဲ့ Hero Color ပေါ့
GT7 ကတော့ realme ရဲ့ အကောင်းဆုံးဖုန်းတွေထဲကတစ်ခုပဲ Dimensity 9400e , 7000 mAh Battery , 6000 nits Peak Brightness, IP69 Rating လိုတွေသုံးပေးထားတယ်
ဖုန်းရဲ့ Design ကတော့ ကျောဘက်မှာ F1 ကားတွေရဲ့ Aerodynamics Flow Line Design လိုသုံးထားတယ် Design ကတော့ အတော်လဲ အထာကျသလို သူ့ရဲ့အရောင်ကလည်း တော်တော်မိုက်တယ်
ဒီဖုန်းရဲ့ စျေးက $1000 ဝန်းကျင်လောက်အထိရှိပါတယ် Aston Martin F1 Team ကတော့ သူတို့ရဲ့ပထမဆုံး co-brand Phone ပါတဲ့ ပိုထူးခြားတာ multi-year plan လို့ဆိုထားပြီးတော့ တစ်နှစ်ကို ဖုန်း (၂) လုံး ထုတ်မယ်ဆိုထားပါတယ်
အလေးပေးမှာတွေက Ultra Performance နဲ့ Stand-out design လို့ဆိုထားပါတယ်
အားသွင်းမြန်တဲ့ iPhone တွေဖြစ်လာတော့မယ်
45W အားသွင်းစနစ် အထိ iPhone 17 မှာ ထည့်ပေးလာနိုင်ခြေရှိတယ်လို့ သတင်းထွက်နေတယ်
Wireless Charging စနစ်ကို အခုလောက်အထိ မြှင့်တင်မှုလုပ်ပေးနိုင်မယ်လို့ သတင်းထွက်လာတယ်ဆိုတာ သတင်းကောင်းပါ
Leak ဖြစ်လာတဲ့ Qi 2.2 MagSafe Charger တစ်ခုကနေ အခုလို အချက်အလက်တွေသိခဲ့ရတာဖြစ်ပါတယ် လက်ရှိမှာက Qi 2.0 စနစ်ကိုသုံးထားဖြစ်ပြီး 15W အထိ ပဲအမြင့်ဆုံးရတာဖြစ်ပါတယ်
Qi 2.2 က သိထားရသလောက်ဆိုရင် အမြင့်ဆုံး 50W အထိ Support ပေးပါတယ်
Apple က ဘယ်တော့မှ ဘယ်လောက် Fast Charging သုံးလဲ မပြောတော့ iPhone ပေါ်မှာတော့ ဘယ်လောက် အမြန်ဆုံး ပါလာမလဲက ဖုန်းတွေထွက်မှပဲ သိရပါမယ်
Android တွေမှာဆိုရင်တော့ Wireless Charging စနစ်ဆိုရင်တောင် 80W / 100W တွေအထိဆိုတော့ iPhone တွေမှာ ပိုမြန်တာ ပါလာရင်တောင် မှီဦးမှာမဟုတ်ပါဘူး
အာတိတ်ရေခဲပြင်မှာ မောင်းပြမယ့် ရုရှားဖြစ် Atom လျှပ်စစ်ကား
ကမ္ဘာ့ရာသီဥတုအကြမ်းဆုံးဆိုတဲ့နေရာမှာ ရုရှားတွေက လျှပ်စစ်ကား သွားစမ်းဖို့ လုပ်နေပါတယ်။
ရုရှားကုမ္ပဏီ Kama JSC ထုတ် Atom လျှပ်စစ်ကားကို ဒီလကုန်ပိုင်း အာတိတ်စူးစမ်းလေ့လာရေးနဲ့အတူ ရေခဲပြင်ဆီ ပို့ပြီး စမ်းမှာပါ။ ကားကိုတော့ Murmansk မြို့ကနေ အာတိတ်ရေခဲပြင်အရောက် နျူကလီးယားစွမ်းအင်သုံး ရေခဲခွဲသင်္ဘော 50 Let Pobedy နဲ့ တင်သွားမယ်လို့ သတင်းတွေမှာ ဖော်ပြထားပါတယ်။
ရေခဲအောင် အေးတဲ့ ရာသီဥတုမှာ ရုရှားထုတ် လျှပ်စစ်ကားက ဘယ်လောက်အကြမ်းခံပြီး စွမ်းဆောင်ရည်ထိန်းနိုင်လဲ ကြည့်ကြမှာပါ။ EV ကားတွေက အဲဒီလောက် အေးတဲ့နေရာတွေမှာ ဘက်ထရီထိတာ များပါတယ်။
EV မှာ သုံးတဲ့ လစ်သီယမ်အိုင်ယွန်ဘက်ထရီတွေက ရေခဲအောင်အေးတဲ့ အခြေအနေမှာ ဘက်ထရီစွမ်းရည် ထိုးကျပြီး မောင်းနိုင်တဲ့ အကွာအဝေး range ပါ ကျဆင်းစေပါတယ်။ အားသွင်းတာလည်း အများကြီး နှေးသွားမှာပါ။ Atom ကားကတော့ ဒီအခြေအနေကို စိန်ခေါ်ပါလိမ့်မယ်။
ဒီကားက မြင်းကောင်ရေ ၂၀၅ ကောင်အားသုံး လျှပ်စစ်မော်တာတပ်ကားဖြစ်ပြီး 77 kWh လစ်သီယမ်အိုင်ယွန်ဘက်ထရီနဲ့ လာပါတယ်။ တစ်ကြိမ်အားသွင်းထားရင် ကီလိုမီတာ ၅၀၀ (မိုင် ၃၁၀ ကျော်) မောင်းနိုင်ပြီး အနုတ် ၂၀ ဒီဂရီစင်တီဂရိတ်အထိ အေးခံဒဏ်ကို ခံနိုင်ဖို့ ဘက်ထရီမှာ built-in heater တပ်ထားတယ်လို့လည်း ဆိုပါတယ်။
Atom EV တွေကို Moskvich စက်ရုံကနေ ဒီနှစ်တတိယသုံးလပတ်ထဲမှာ စတင်ထုတ်လုပ်ပြီး အရှေ့အလယ်ပိုင်းနဲ့ အရှေ့တောင်အာရှဈေးကွက်တွေထဲပါ ဖြန့်ဖို့ ရှိပါတယ်။