2 w - Translate

ပရီးမီးယားလိဂ်ပွဲဦးထွက်ရာသီမှာပဲ ချန်ပီယံဖြစ်ခဲ့တဲ့နည်းပြစာရင်းထဲလည်းဝင်ခဲ့သလို ပရီးမီးယားလိဂ်သမိုင်းရဲ့ ပထမဆုံးချန်ပီယံဆုရ နယ်သာလန်နည်းပြဖြစ်ခဲ့တဲ့ အာနီဆလော့ 🔴🏆

image

မြန်မာနိုင်ငံမှာ အဓိကလူသုံးများတဲ့ ဆိုရှယ်မီဒီယာ ၃ ခုဖြစ်တဲ့ Facebook, TikTok နဲ့ YouTube တို့မှာ လွန်ခဲ့တဲ့ ၃ နှစ်လောက်ကစပြီး ရုပ်ရှင်တွေကို ၅ မိနစ်ကနေ ၁၅ မိနစ်အတွင်း အတိုချုံးပြောပြတဲ့ Movie Recap တွေ ခေတ်စားလာတာ သတိထားမိကြမှာပါ။ ဒီအရွေ့ဟာ မြန်မာနိုင်ငံက ရုပ်ရှင်ကြည့်ရှုသူအများစုရဲ့ ရုပ်ရှင်ကြည့်ပုံကြည့်နည်းကို တစ်နည်းတစ်ဖုံပြောင်းလဲလာခဲ့သလို ရုပ်ရှင်ဆိုတဲ့ အနုပညာအပေါ် ရှုမြင်ပုံလည်း အနည်းနဲ့အများ ပြောင်းလဲလာခဲ့ပါတယ်။ ဒီနေ့ညခင်းမှာတော့ Movie Recap တွေ ဘာကြောင့်ရေပန်းစားလာသလဲ၊ သူတို့မှာ ဘာကောင်းကျိုး/ဆိုးကျိုးတွေရှိသလဲ၊ ဘယ်သူတွေနဲ့ ဘယ်အခြေအနေတွေမှာ ဒီကွန်းတန့်တွေကို စားသုံးသင့်သလဲဆိုတာ လေ့လာကြည့်ရအောင်ပါ။
Movie Recap တွေကို ကြည့်ရှုနှုန်းပိုမိုမြင့်တက်လာတဲ့ အဓိကအချက်ကတော့ ရုပ်ရှင်ကြည့်ဖို့ အချိန်လုလာရတာကြောင့်ဖြစ်ပါတယ်။ စစ်အာဏာသိမ်းပြီးနောက် မြန်မာနိုင်ငံမှာ ပြည်တွင်းက စစ်ကောင်စီနဲ့မကင်းရှင်းတဲ့ ရုပ်ရှင်ရုံတွေကို သပိတ်မှောက်ကြတာနဲ့အတူ ပြည်သူတွေရဲ့ အပန်းဖြေစရာနေရာတစ်ခု လျော့နည်းသွားပြီး အဲ့ဒီနေရာမှာ ရုပ်ရှင်ကြည့်တာမဟုတ်တဲ့ အခြားအပန်းဖြေနည်းပုံစံတွေက အစားထိုးဝင်ရောက်လာခဲ့ပါတယ်။ ဒါ့အပြင် လျှပ်စစ်မီးမမှန်တာ၊ အင်တာနက်လိုင်းမကောင်းတာ၊ ငွေကြေးဖောင်းပွမှုနဲ့ ဝင်ငွေအကြပ်အတည်းတွေကြောင့် အလုပ်လုပ်ကိုင်ချိန် တိုးမြင့်လာတာတွေဟာ ရုပ်ရှင်ကြည့်အပန်းဖြေချိန် လျော့နည်းသွားစေဖို့ အကြောင်းဖန်လာစေတဲ့ ရေသောက်မြစ်တွေလို့ပြောရင် မမှားပါဘူး။
အပန်းဖြေချိန်အတွက် အချိန်လုနေရတာနဲ့အတူ Instagram Reel, TikTok နဲ့ YouTube Short တို့ရဲ့ အားကောင်းလာမှု၊ တနည်းအားဖြင့် ဆိုရှယ်မီဒီယာပလက်ဖောင်းတွေရဲ့ ရေစီးကြောင်းပြောင်းလဲလာမှုကလည်း Movie Recap တွေလို ကွန်းတန့်အတိုပုံစံ (Short Form Content) တွေ ရေပန်းစားလာစေဖို့ လမ်းခင်းပေးနေပါတယ်။ ဆိုရှယ်မီဒီယာပလက်ဖောင်းတွေဟာ သုံးစွဲသူတွေကို သူတို့ရဲ့ ပလက်ဖောင်းပေါ်မှာ ကြာကြာရှိနေစေဖို့အတွက် အာရုံလွင့်ပြယ်မသွားအောင် အကြောင်းအရာမတူညီတဲ့ ကွန်းတန့်အသစ်တွေ ဆက်တိုက်ပြသပေးပြီး အာရုံကို ဖမ်းစားကြပါတယ်။ ဒါကြောင့် ဒီပလက်ဖောင်းတွေဟာ အနည်းဆုံး မိနစ် ၂၀ ကနေ ၁ နာရီကျော်အထိ ရှည်လျားတဲ့ ကွန်းတန့်အရှည်တွေထက် ၁ မိနစ်ကနေ ၇ မိနစ် (အလွန်ဆုံး ၁၀ မိနစ်) သာကြာတဲ့ ကွန်းတန့်အတိုတွေကို ပိုမိုအားပေးလာခဲ့ကြတယ်။ ယခုနောက်ပိုင်းမှာ လူတွေဟာ အာရုံကြာကြာစူးစိုက်နိုင်စွမ်း လျော့နည်းလာတာက ဒီရေစီးကြောင်းအပြောင်းအလဲကို အရှိန်ပိုမြှင့်ပေးခဲ့ပြီး Movie Recap တွေဟာ ဆိုရှယ်မီဒီယာအကြိုက် လိုက်နိုင်တဲ့ ကွန်းတန့်တွေဖြစ်လာကြပါတယ်။
ဒီကွန်းတန့်တွေကို ကြည့်ရှုမှု ပိုမိုမြင့်တက်လာစေတာကတော့ ဆိုရှယ်မီဒီယာရဲ့ နောက်ထပ်လှုံ့ဆော်မှုတစ်ခုဖြစ်တဲ့ FOMO ဖြစ်ပါတယ်။ FOMO ဆိုတာ လူပြောများနေတဲ့အကြောင်းအရာတစ်ခုကို ကိုယ်မသိလိုက်မှာစိုးရိမ်တာ (Fear Of Missing Out) ဖြစ်ပြီး FOMO ဖြစ်ခြင်းဟာ ကွန်းတန့်တွေကို အလောတလျင်ကြည့်ရှုစားသုံးဖို့ အားပေးရာကျပါတယ်။ မြန်မာအခေါ် “ပွဲ” လွတ်မှာကြောက်တာမျိုးပေါ့။ ဥပမာ - ယခင်လနှောင်းပိုင်းမှာ Netflix ကထွက်ရှိတဲ့ Adolescne စီးရီးအကြောင်း Facebook မှာ ဆရာဝန်တွေ၊ သားသမီးရှင်မိဘတွေနဲ့ ရုပ်ရှင်ဝါသနာရှင်တွေကြား စီးရီးအပေါ် လူစိတ်ဝင်စားမှုနှုန်းမြင့်တက်ခဲ့ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် အကယ်၍ ကိုယ်က ဒီစီးရီးကို ကြည့်ရှုဖို့ အချိန်မပေးနိုင်ပေမယ့် Facebook ပေါ်က Adolescene စီးရီးနဲ့ Gen Alpha ကလေးတွေအကြောင်း စကားဝိုင်းတွေမှာ ပါဝင်ပြောဆိုချင်တဲ့အခါ ဒီစီးရီးအကြောင်း Movie Recap ကို ကြည့်ရှုလိုက်မယ်ဆိုရင် အနည်းဆုံးတော့ စီးရီးရဲ့ ဇာတ်လမ်းအကြောင်း “အကြမ်းဖျင်း” သိသွားမှာပါပဲ။
Movie Recap တွေဟာ ရုပ်ရှင်ကားတစ်ကားကို အင်တာနက်ပေါ်မှာ ရှာလိုက်ရင် ထိပ်ဆုံး ၃ ခုလောက်မှာ ရှိနေတတ်တဲ့ Wikipedia စာမျက်နှာထဲက Plot (ဇာတ်လမ်း) အပိုင်းနဲ့ တူပါတယ်။ အဲ့ဒီမှာ ရုပ်ရှင်ရဲ့ ဖြစ်ကြောင်းကုန်စဥ်အားလုံးကို အလွန်ဆုံး ၃ ပိုဒ်က ၅ ပိုဒ်အတွင်း ရေးသားထားပြီး “စမှတ်” ကနေ “ဆုံးမှတ်” ကို သွားပြတဲ့ပုံစံနဲ့ ဆင်ပါတယ်။ Movie Recap တွေဟာလည်း ၅ မိနစ်ကနေ ၁၅ မိနစ်အတွင်း ရုပ်ရှင်အစအဆုံးကို ခပ်မြန်မြန်ပြောပြပြီး ရုပ်ရှင်ထဲက အဓိကအဖြစ်အပျက်တွေအားလုံး ခြုံမိအောင် ကြိုးစားကြရပါတယ်။ ဒါပေမယ့် Movie Recap တွေဟာ ဇာတ်ကောင်တွေရဲ့ စိတ်နေစိတ်ထားနဲ့ ခံယူချက်တွေအကြောင်း၊ ဇာတ်လမ်းကပေးတဲ့ ခံစားချက်တွေနဲ့ အာဘော်တွေအကြောင်း ပြောပြတာကို မတွေ့ရပါဘူး။​
ဒါဟာ Movie Recap တွေရဲ့ အဓိကအားနည်းချက်ပဲဖြစ်ပါတယ်။ ဥပမာ - သရဲကားတစ်ကားကို ၅ မိနစ်အတွင်း အတိုချုံးပြောပြမယ်ဆိုပါစို့။ ပြောပြတဲ့ ဗီဒီယိုမှာ သရဲဘယ်လောက်ခြောက်ကြောင်း ပါမှာသေချာပေမယ့် ရုပ်ရှင်ထဲမှာ မထင်မှတ်ထားတဲ့အချိန် သရဲခြောက်လိုက်တဲ့အခါ ရုပ်ရှင်ကြည့်သူရဲ့ ဖြစ်ပေါ်လာတဲ့ ခံစားချက်တွေကိုတော့ တုပပြောဆိုနိုင်မှာမဟုတ်ပါဘူး။ သည်းထိပ်ရင်ဖိုရုပ်ရှင်တွေကို ပြောတဲ့အခါမှာလည်း “ထိုင်ခုံအောက်မှာ ဗုံးတစ်လုံးရှိနေကြောင်း” Movie Recap မှာ ပြောပြနိုင်ပေမယ့် ဒီဗုံးရှိိတာကို ကိုယ်သာသိရပြီး ရုပ်ရှင်ထဲက ဇာတ်ကောင်က မသိတဲ့ ရင်တထိတ်ထိတ်ခံစားချက်ကို တုပပြောဆိုနိုင်မှာမဟုတ်ပါဘူး။ ဒါ့အပြင် Movie Recap တွေဟာ ပရိသတ်မထင်မှတ်ထားတဲ့ ဇာတ်လမ်းအလှည့်အပြောင်းတွေ၊ ဧည့်သည်သရုပ်ဆောင်ထည့်သွင်းထားမှုတွေ၊ အသက်ပါတဲ့ဒိုင်ယာလော့ဂ်တွေနဲ့ သရုပ်ဆောင်ဟန်တွေကို “စမှတ်နဲ့ ဆုံးမှတ်ကြားက အဖြစ်အပျက်တစ်ခု” အနေနဲ့သာ ဖော်ပြနိုင်ပြီး ရုပ်ရှင်ခံစားသက်ဝင်မှုရဲ့ အနှစ်သာရကို တန်ဖိုးလျော့ကျသွားစေပါတယ်။ တခါတရံမှာ ကိုယ်မကြည့်ဖူးသေးတဲ့ ရုပ်ရှင်ကားတစ်ကားကို Movie Recap နဲ့ပဲကြည့်ရှုလိုက်တဲ့အခါ အဲ့ဒီရုပ်ရှင် တကယ်ကောင်း၊ မကောင်းနဲ့ ကိုယ့်အကြိုက် ဖြစ်၊ မဖြစ် ဆုံးဖြတ်နိုင်ဖို့ ခက်ခဲသွားတာကိုလည်း ဂရုပြုရမှာဖြစ်ပါတယ်။ Movie Recap တွေဟာ တနည်းအားဖြင့် ရုပ်ရှင်တစ်ကားကို အစ၊ အလယ်၊ အဆုံး ကိုယ်တိုင်ကြည့်ရှုခံစားလိုက်ရတာနဲ့မတူဘဲ ရုပ်ရှင်အကြောင်း သူများပြောပြနေတာကို အမြန်ထိုင်နားထောင်ရတာနဲ့ ပိုတူပါတယ်။ Movie Recap တွေကို ကြည့်ရှုမှုများလာတာနဲ့အတူ ရုပ်ရှင်ကို ခံစားချက်တွေ၊ အတွေးအခေါ်တွေနဲ့ ဖျော်ဖြေမှုရသတွေ ဖလှယ်ကြတဲ့ အနုပညာကြားခံနယ်တစ်ခုအနေနဲ့ မမြင်တော့ဘဲ စမှတ်

image
2 w - Translate

Nice ကို ၃-၁ နဲ့ အရေးနိမ့်ခဲ့ပြီးနောက် ပီအက်စ်ဂျီတို့ ဒီရာသီလီဂူးရှုံးပွဲမရှိစံချိန် ပျက်သွားပါပြီ။ ရှုံးပွဲမရှိ အမှတ်ပေးချန်ပီယံဖြစ်လာမယ့် အခွင့်အရေးလည်း ဆုံးရှုံးခဲ့ရလို့ သူတို့အတွက် ဒီပွဲအရှုံးက တော်တော်လေး နစ်နာပါတယ်။ လူစုံထုတ်ကစားခဲ့ပေမယ့် ပီအက်စ်ဂျီ ခြေစွမ်းကျသွားခဲ့ကာ မထင်မှတ်တဲ့ ရှုံးပွဲကို ရင်ဆိုင်ခဲ့ရပါတယ်။
အာဆင်နယ်နဲ့ကစားရမယ့် ချန်ပီယံလိဂ်ပွဲအတွက်ပါ စိုးရိမ်စရာဖြစ်လာမှာပါ။ တကယ့်ပွဲနားနီးတော့မှ ရှုံးခဲ့တာမို့ စိတ်ဓါတ်ပိုင်းထိခိုက်သွားနိုင်ပါတယ်။ အရေးကြီးပွဲရှိနေပေမယ့် ဖလားရပြီးသား အမှတ်ပေးပွဲမှာ လူစုံထုတ်တာကိုကြည့်ရင် သူတို့ တကယ်ကစားခဲ့တယ်ဆိုတာ သိသာပါတယ်။
ဒါကိုမှ အရေးနိမ့်ခဲ့တာမို့ အာဆင်နယ်ကွင်းမှာဆို သူတို့လွယ်ပါ့မလားပဲ။ အင်းနရစ်အတွက်တော့ နည်းနည်းပိုအလုပ်ရှုပ်တော့မှာပါ။ အာဆင်နယ်ကို ရင်ဆိုင်ဖို့အတွက် ဒီထက်ပိုကောင်းအောင် သူ လုပ်ထား၊ ပြင်ဆင်ထားဖို့ လိုအပ်သွားပါပြီ။

image
2 w - Translate

လီဗာပူးလ်အသင်းဟာ 2024/25 ရာသီအတွက် ပရီးမီးယားလိဂ်ချန်ပီယံလိဂ် ဖြစ်သွားခဲ့ပြီး သမိုင်းမှာ အင်္ဂလန် အမှတ်ပေးဖလား အကြိမ် 20 ထိ ရရှိဆွတ်ခူးနိုင်ခဲ့ပါပြီ
Congratulations 🥳

image

သရုပ်ဆောင်တစ်ယောက်ကို ပရိသတ်က စီးရီးတစ်ခုခုနဲ့ တွဲမြင်သွားပြီဆိုရင် အဲ့ဒီသရုပ်ဆောင်ဟာ ရုပ်ရှင်ကားတွေမှာ ပါဝင်ခွင့်ရဖို့ အလားအလာအတော်လေးနည်းသွားပါပြီ။ ဥပမာ - Supernatural ရဲ့ Dean သရုပ်ဆောင် Jensen Ackles၊ Breaking Bad ရဲ့Jesse Pinkman သရုပ်ဆောင် Aaron Paul၊ The Big Bang Theory စီးရီးရဲ့ Sheldon Cooper သရုပ်ဆောင် Jim Parsons နဲ့ Penny သရုပ်ဆောင် Kaley Cucuo တို့ဟာ ပရိသတ်တွေရဲ့ သည်းခြေခိုက်စီးရီးဇာတ်ကောင်တွေဖြစ်လာအောင် အကောင်းဆုံးသရုပ်ဆောင်နိုင်ခဲ့ကြပေမယ့် ဒီအောင်မြင်မှုကြောင့်ပဲ​ သူတို့တွေဟာ ရုံတင်ရုပ်ရှင်ကားကြီးတွေ၊ ရုပ်ရှင်ပရောဂျက်ကြီးတွေမှာ အခြားသရုပ်ဆောင်တွေလောက် အမြဲတစေ ပါဝင်ခွင့် မရကြပါဘူး။
Jensen Ackles ဆိုရင် ဆယ်စုနှစ် ၃ စုနည်းပါး စီးရီးတွေမှာ ပါဝင်သရုပ်ဆောင်ခဲ့ပြီး Supernatural စီးရီးအတွက် အတွဲ ၁၅ တွဲအထိ ရိုက်ကူးခဲ့တာဖြစ်ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် သူ့ကို ရုပ်ရှင်ကားကြီးတွေမှာ “လုံလောက်တဲ့အခန်းကဏ္ဍ” တစ်ခုအနေနဲ့ အခုအချိန်အထိ မမြင်တွေ့ရသေးဘဲ The Boys စီးရီးနဲ့ DC အန်နမေးရှင်းရုပ်ရှင်တွေမှာ အသံသရုပ်ဆောင်အဖြစ် ရံဖန်ရံခါ ကြည့်ရှုအားပေးရပါသေးတယ်။ Aaron Paul ဆိုရင် ခေါင်းဆောင်မင်းသားအဖြစ် Need for Speed ရုပ်ရှင်မှာသာ ပါဝင်ခဲ့ဖူးသေးပြီး မျှော်မှန်းထားသလောက် မအောင်မြင်ခဲ့ပါဘူး။ Jim Parsons ဟာလည်း Hidden Figures ရုပ်ရှင်မှာ ဇာတ်ပို့အဖြစ်၊ Home အန်နမေးရှင်းရုပ်ရှင်မှာ ဇာတ်ဆောင်အဖြစ် ပါဝင်ခဲ့ဖူးပြီး အရှေ့က ၂ ယောက်ထက် ရုပ်ရှင်ပရောဂျက်တွေပိုရှိခဲ့တယ်ဆိုပေမယ့် သူ့ရဲ့ Sheldon Cooper ဇာတ်ကောင်လောင်းရိပ်အောက်က မရုန်းထွက်နိုင်သေးပါဘူး။
အခုလို နာမည်ကျော်စီးရီးသရုပ်ဆောင်တွေ ပိတ်ကားပေါ်ရောက်လာဖို့ ရုန်းကန်ရတဲ့ အကြောင်းအရင်းအချို့ရှိပါတယ်။ ပထမအချက်ကတော့ ပရိသတ်တွေက သရုပ်ဆောင်နဲ့ စီးရီးဇာတ်ကောင်ကို မခွဲနိုင်တော့ဘဲ အမြဲတွဲမြင်မိကြတဲ့ ပြဿနာဖြစ်ပါတယ်။ ဒါဟာ ဟောလိဝုဒ်ရုပ်ရှင်ဒါရိုက်တာတွေ သရုပ်ဆောင်ရွေးချယ်တဲ့အခါ အကြောက်ဆုံးအချက်ဆိုရင်လည်း မမှားပါဘူး။ နာမည်ရပြီးသား စီးရီးသရုပ်ဆောင်တွေအနေနဲ့ ရုပ်ရှင်ကားကြီးတွေမှာ ဝင်သရုပ်ဆောင်တဲ့အခါ ပရိသတ်တွေက ဇာတ်ကောင်အသစ်တစ်ယောက်အနေနဲ့ မမြင်နိုင်တော့ဘဲ စီးရီးထဲကအတိုင်း မျှော်လင့်ပြီး အားပေးမိကြတဲ့အခါ မှန်းချက်နဲ့ နှမ်းထွက် မကိုက်တာမျိုး ကြုံရတတ်ပါတယ်။ အဲ့ဒီလိုဖြစ်တဲ့အခါ ရုပ်ရှင်ရဲ့ မားကတ်တင်းကမ်ပိန်းမှာ ရုပ်ရှင်နဲ့မသက်ဆိုင်တဲ့ စီးရီးအကြောင်းတွေက လွှမ်းမိုးလာနိုင်သလို ရုံဝင်ငွေကို ထိခိုက်လာနိုင်ပါတယ်။
ဒုတိယအချက်ကတော့ အချိန်မပေးနိုင်ကြတာကြောင့်ပါ။ အထူးသဖြင့် Friends, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory စသဖြင့် Sitcom စီးရီးတွေနဲ့ နှစ်ရှည်လများပြသတဲ့ Walking Dead, Supernatural စီးရီးတို့လိုမျိုးမှာ ပါဝင်ထားပြီး အောင်မြင်မှုတွေရရှိထားတဲ့ သရုပ်ဆောင်တွေအနေနဲ့ အခြားပရောဂျက်တွေမှာ ပါဝင်ဖို့အတွက် အချိန်ဖယ်မပေးနိုင်ကြပါဘူး။ ရုပ်ရှင်ပရောဂျက်တွေက ဘယ်လောက်စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းနေပါစေ ကိုယ့်ကို နာမည်တစ်လုံးရလာအောင် စင်တင်ပေးခဲ့တဲ့ စီးရီးကို ချန်ထားခဲ့ဖို့ဆိုတာ ဒီသရုပ်ဆောင်တွေအတွက် အင်မတန် ခက်ခဲလှပါတယ်။ ဒါကြောင့် ပရောဂျက်အသစ်တွေကို လက်ခံချင်ရင်တောင် ခြေလှမ်းသိပ်မကျဲလှဘဲ ပရိသတ်ရင်းနှီးပြီးသားဖြစ်တဲ့ တီဗီစီးရီးပရောဂျက်တွေကိုသာ လက်ခံကြလေ့ရှိပြီး Jensen Ackles တစ်ယောက် The Boys စီးရီးမှာ ပါဝင်လာပုံဟာ ခြေလှမ်းအကျဲကြီးမလှမ်းနိုင်တဲ့ နာမည်ကျော်စီးရီးသရုပ်ဆောင်တစ်ယောက်ရဲ့ အခြေအနေကို ပြသနေပါတယ်။
တတိယနဲ့ နောက်ဆုံးအချက်ကတော့ နာမည်ရပြီးသား စီးရီးသရုပ်ဆောင်တွေဟာ ရုပ်ရှင်ပရောဂျက်တွေနဲ့ ပိုက်ဆံထပ်ရှာဖို့ မလိုတာကြောင့်ပါပဲ။ သရုပ်ဆောင်တွေဟာ တီဗီစီးရီးတွေ ရိုက်ကူးဖို့ စာချုပ်ချုပ်ဆိုကြတဲ့အခါ နောက်ဆက်တွဲအကျိုးခံစားခွင့် ပါပါတယ်။ အဲ့ဒါကတော့ စီးရီးအောင်မြင်ရင် အောင်မြင်သလောက် တီဗီမှာ ပြသနေသရွေ့ သရုပ်ဆောင်တွေဟာ သတ်မှတ်ရာခိုင်နှုန်းတစ်ခု ဝင်ငွေဝင်နေတာပါ။ The Office စီးရီးဟာ လက်ရှိအချိန်အထိ Streaming နဲ့ တီဗီရုပ်သံလိုင်းတွေမှာ လူကြည့်အများဆုံး စီးရီးတွေထဲက တစ်ခုဖြစ်ပြီး သရုပ်ဆောင်တွေဟာ နောက်ဆက်တွဲအကျိုးခံစားခွင့်ကရလာတဲ့ ဝင်ငွေနဲ့တင် ရပ်တည်လို့ရကြပါတယ်။ ဒါကြောင့်လည်း စီးရီးဖန်တီးသူကအစ သရုပ်ဆောင်တွေဟာ သူတို့ရဲ့စီးရီးကို လူတွေအမြဲကြည့်ရှုနေချင်အောင် အရည်အသွေးပိုင်းကို အဓိကထားဖန်တီးကြပြီး ပရိသတ်တွေကြိုက်နှစ်သက်အောင် ကြိုးစားကြပါတယ်။ ဒါကြောင့် တချို့သရုပ်ဆောင်တွေဟာ ခက်ခဲကြမ်းတမ်းလှတဲ့ ရုံတင်ရုပ်ရှင်လောကထဲကို တိုးဝင်မယ့်အစား တီဗီစီးရီးတွေမှာ နာမည်ရအောင် ရုန်းကန်ကြတာပါ။ နာမည်ရသွားတဲ့အခါမှာလည်း “အပင်ပန်းခံမနေတော့ဘဲ” ကိုယ်စိတ်ပျော်ရာ ပရောဂျက်အငယ်လေးတွေမှာပဲ ဆက်ပြီး ပါဝင်ကြတာကို တွေ့ရပါလိမ့်မယ်။
ဒီလိုပြောလို့ စီးရီးသရုပ်ဆောင်အဖြစ်ကနေ ဟောလိဝုဒ်သရုပ်ဆောင်အဖြစ် ပြောင်းလာတဲ့လူ မရှိတာတော့ မဟုတ်ပါဘူး။ နာမည်ကျော်မင်းသား Will Smith ဟာ ၁၉၉၀ မှာ စတင်ထုတ်လွှင့်ခဲ့တဲ့ The Fresh Prince of Bel Air စီးရီးရဲ့ အဓိကဇာတ်ဆောင်မင်းသားဖြစ်ပြီး အဲ့ဒီစီးရီးကတဆင့် ဟောလိဝုဒ်ရုံတင်ရုပ်ရှင်ကားတွေဆီ အောင်အောင်မြင်မြင် ကူးပြောင်းနိုင်ခဲ့သူဖြစ်ပါတယ်။ Friends စီးရီးနဲ့လူသိများတဲ့ မင်းသမီးချော Jennifer Aniston ဟာလည်း စီးရီးပြီးနောက် အချစ်ဟာသရုပ်ရှင်အချို့မှာ ပါဝင်ခဲ့ပြီး အောင်မြင်မှုတွေ ဆက်လက်ရရှိခဲ့ပါသေးတယ်။ ယခုနောက်ပိုင်းမှာတော့ နာမည်ရပြီးသား ဟောလိဝုဒ်သရုပ်ဆောင်တွေက Streaming ဝန်ဆောင်မှုကုမ္ပဏီကြီးတွေရဲ့ ကိုယ်ပိုင်စီးရီးတွေမှာ ပါဝင်လာကြသလို Game of Thrones, Euphoria နဲ့ နာမည်ကျော် Netflix စီးရီးတွေကတဆင့် ဟောလိဝုဒ်ကို ခြေဆန့်လာတဲ့ စီးရီးသရုပ်ဆောင်တွေလည်း ပိုမိုများပြားလာကြပါပြီ။

image
2 w - Translate

မေဂျာလိဂ်ကလပ် LA ဂလက်ဇီအသင်းကိုပြောင်းသွားချိန်မှာ ဘက်ခမ်းကို ပရိသတ်တွေကလှောင်ပြောင်ခဲ့ကြတယ်။ ဥရောပဘောလုံးလောကကို စွန့်ခွာသွားတာမလို့ ဘက်ခမ်းရဲ့ကစားသမားဘဝပြီးပြီလို့ ဝေဖန်ခဲ့ကြပေမယ့် ဘက်ခမ်းဟာ မေဂျာလိဂ်ကိုပြောင်းပြီး ဘဝအတွက်တက်လမ်းရှာခဲ့ပါတယ်။
LA ဂလက်ဇီအသင်းမှာ 5 ရာသီကြာကစားပြီး ဒေါ်လာ 255 သန်းအထိ ဘက်ခမ်းကရှာနိုင်ခဲ့တယ်။ ကစားသမားဘဝကနေ အနားယူသွားတာနဲ့ အင်တာမိုင်ယာမီအသင်းကို ဒေါ်လာ 25 သန်းနဲ့ဝယ်ခဲ့တယ်။
အဲ့ကနေတဆင့် မက်ဆီကိုရအောင်ခေါ်ပြီး အင်တာမိုင်ယာမီသမိုင်းကို ပြောင်းလဲလိုက်တဲ့အခါမှာတော့ အခုလက်ရှိကလပ်တန်ကြေးက ဒေါ်လာ 1.2 ဘီလီယံအထိရှိသွားခဲ့ပြီဖြစ်ပါတယ်။

image
2 w - Translate

ရီးရဲလ်ကို ပြောင်းရွှေ့ခဲ့ပြီးနောက် ဘတ်ပီဟာ -

◼ ဥရောပစူပါဖလားဗိုလ်လုပွဲမှာ ဂိုးသွင်း
◼စပိန်စူပါဖလားဗိုလ်လုပွဲမှာ ဂိုးသွင်း
◼စပိန်ကိုပါဒယ်ရေးဗိုလ်လုပွဲမှာ ဂိုးသွင်း

ဗိုလ်လုပွဲတိုင်းမှာ သူဂိုးတွေသွင်းနိင်ခဲ့ပါတယ်။ ကိုပါဒယ်ရေးဗိုလ်လုပွဲမှာ ဂိုးထပ်ရခဲ့ပြီး စံချိန်ကောင်းကို ထိန်းနိုင်ခဲ့တာပါ။ ဒါပေမယ့် ဆုဖလားကိုတော့ သူ တလုံးတည်းသာရခဲ့ပြီး ဥရောပါစူပါဖလားဖြစ်ပါတယ်။ သူ့အတွက် ဒါက ကျေနပ်စရာတော့ ကောင်းနေမှာမဟုတ်ပါဘူး။

ရီးရဲလ်ကလည်း ဒီရာသီအဓိကဆုဖလားတွေ ရယူနိုင်ဖို့ မဖြစ်နိုင်တော့ပါဘူး။ လာလီဂါက မျှော်လင့်ချက်ရှိသေးတယ်ဆိုပေမယ့် ဘာကာခြေချော်မှသာ ရယူနိုင်မှာပါ။ မလွယ်ပါဘူး။ ဘတ်ပီရဲ့ ရီးရဲလ်ကစားသမားဘ၀ ပထမဆုံးရာသီကတော့ သွင်းဂိုးတွေရလို့ ကျေနပ်ရမှုနဲ့သာ အဆုံးသတ်တော့မှာပါ။

image
2 w - Translate

AI Tools အားလုံးကိုတစ်နေရာထဲမှာအသုံးပြုလို့ရမယ့် AI
🤖🚀
အခုနောက်ပိုင်းမှာ AI Tools တွေသုံးတော့မယ်ဆိုရင်ရွေးချယ်စရာများတဲ့အပြင် တစ်ခုနဲ့တစ်ခုအသုံးပြုရတဲ့ Platform တွေလည်းမတူပါဘူး။
ဒီတစ်ခေါက်ပြောပြပေးမှာက AI Tools အားလုံးကိုတစ်နေရာထဲမှာ All in One အသုံးပြုလို့ရမယ့် AI အကြောင်းပါ။
ဒါကိုသုံးဖို့အတွက် Browser ကနေ Global GPT လို့ရိုက်ရှာပြီးဝင်လို့ရသလို ကောမန့်မှာပေးထားတဲ့ Link ကနေလည်းဝင်လို့ရပါတယ်။ ⬇️⬇️⬇️
ဒီထဲမှာ Chatbot ၊ Image Generation နဲ့ Video Generation ၊ Coding နဲ့ Research အပါအဝင်အခြား AI Tools တွေအများကြီးပါဝင်ပါတယ်။ ကောမန့်မှာကြည့်ပါ။ 👇👇👇
ဒါပေမယ့်ဒီတစ်ခုက Free ကအကန့်အသတ်နဲ့ပဲရမှာမလို့ နောက်ပိုင်းထွက်တဲ့ AI Model တွေကိုတော့ ဈေးသက်သက်သာသာနဲ့ဝယ်သုံးလို့ရမယ့် Paid Tool ဖြစ်ပါတယ်။ နှစ်စဉ်နဲ့သွားရင် တစ်လကို မြန်မာငွေ ၂ သောင်းခွဲကျော်ကျော်ဝန်းကျင်လောက်ပဲကျပါလိမ့်မယ်။ Tool အများကြီးကိုလစဉ် subscription ပေးဝယ်တာထက်သက်သာပါလိမ့်မယ်။

image
2 w - Translate

ရီးရဲလ်ရဲ့ တန်ပြန်တိုက်စစ်ကို ကူဘာဆီက ကြားဖြတ်ဟန့်တားနိုင်ခဲ့တယ်။ ဘောလုံးပါ အရယူနိုင်ခဲ့တာဖြစ်ပြီး ပီဒရီဆီကို ပို့ပေးနိုင်ခဲ့တယ်။ ပီဒရီကလည်း ကွင်းလယ်ကနေပဲ ညာခြမ်းက လာမယ်လ်ဆီကို တိတိကျကျကန်တင်ပေးခဲ့ပါတယ်။
ဒီနောက်မှာတော့ ယာမယ်လ်က ပီဒရီအတွက် ဂိုးဖန်တီးပေးခဲ့ပြီး အဖွင့်ဂိုးရသွားခဲ့ပါတယ်။ ကူဘာဆီက ၁၈ နှစ်၊ ယာမယ်လ်က ၁၇ နှစ်နဲ့ ပီဒရီက ၂၂နှစ်ပဲရှိသေးတာပါ။ ဘာကာလူငယ်ကြယ်ပွင့်တွေရဲ့ ပေါင်းစပ်မှုဟာ အချိန်တိုအတွင်းမှာပဲ ဂိုးတဂိုးရခဲ့တဲ့အထိ ဖြစ်ခဲ့ပါတယ်။ သူတို့ရဲ့ စွမ်းဆောင်ရည်ကောင်းကို မြင်ခဲ့ရတဲ့ အခိုက်အတန့်ပါ။
ရီးရဲလ်လိုအသင်းကို ဒီလူငယ်တွေနဲ့ပဲ ဘာကာက အကြိမ်ကြိမ်အနိုင်ယူခဲ့ပါတယ်။ ဆုဖလား ၂လုံးအထိ ရယူထားနိုင်ခဲ့ပြီး ချန်ပီယံလိဂ်နဲ့ လာလီဂါကိုပါ ရယူနိုင်ဖို့က တော်တော်လေးအားသာနေပါပြီ။ ဒါဟာ ဘာကာအတွက် ခေတ်သစ်တခုအစပြုဖို့အတွက် ဖြစ်လာနေပြီလားဆိုတာ စိတ်ဝင်စားစရာပါပဲ။

image
2 w - Translate

Cody Ka Ka 🇳🇱 🤝🇧🇷

image