3 w - Translate

ဘယ်သူပ.စ်" မပ.စ်"
မင်း မပ.စ်သွားရင်ရပီ

image
3 w - Translate

တစ်ခါတလေမှာ ကျွန်တော်တို့ဟာ တစ်ဖက်သား တန်ဖိုးထားတာတွေကို လျစ်လျူရှုလိုက်ကြတာမျိုးတွေ ရှိတတ်ကြတယ် ။ အဲ့ဒါဟာ နှစ်ကိုယ့်တစ်စိတ် ဖြစ်နေတဲ့ သူအပေါ် ပြုမူလိုက်မိပြီဆိုရင် တစ်ဖက်သားကို အများကြီး ဝမ်းနည်း နာကျင်စေပါတယ် ။ ပျော်ရွှင်မှုရဲ့ ပုံစံတွေဟာ အမျိုးမျိုး ကွဲပြားကြပေမယ့် ချစ်တဲ့သူကြောင့် ရတဲ့ ခံစားမှုကို ပိုပြီး တန်ဖိုးထားဖို့ သေချာပေါက် လိုအပ်တယ်။ တစ်ခါတလေမှာ အချစ်ကို အကြောင်းရင်းတစ်ခုအနေနဲ့ထားပြီး ကိုယ့်ရဲ့သတ်မှတ်ချက် တန်ဖိုးထဲမှာ တစ်ဖက်သားကို ပေါင်းထည့်ဖို့ ကြိုးစားလိုက်မယ်ဆိုရင် ကျန်းမာခိုင်ခံ့တဲ့ အချစ် ဖြစ်လာမှာ မဟုတ်ပါဘူး။ ချစ်ရတဲ့ ချစ်သူကို စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာ အကြမ်းဖက်မှု ကျူးလွန်တာဟာ တစ်ဖက်သားကို လုံးဝမလေးစားရာ ရောက်ပြီး ဆက်ဆံရေးကိုပါ ပျက်စီးစေတဲ့ လုပ်ရပ်ပါပဲ ။ (ဒီနေရာမှာ ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာ အကြမ်းဖက်မှု ဆိုရင်တော့ ပြောစရာကို မရှိတော့ပါဘူး။)
ကိုယ်တန်ဖိုးထားရတဲ့ သူကို လက်လွှတ်ရတော့မလို ဖြစ်နေပြီဆိုရင် အတတ်နိုင်ဆုံး ပြန်လည် ဖမ်းဆုပ်ရမှာပါ ။ အထင်လွှဲမှုတွေ ရှိနေပြီဆိုရင်လည်း ပြန်ဖြေရှင်းရမှာပါ ။ တစ်ခါတလေမှာ ကျွန်တော်တို့တွေဟာ ဖြေရှင်းရမယ့် နည်းလမ်းကို သိနေပေမယ့်လည်း အသုံးမပြုဘဲ နေတတ်ကြတယ် ။ အခြားသောသူတွေရဲ့ လူမှုရေးပြဿနာ ၊ စိုးရိမ်ပူပန်မှု စတဲ့ ကိစ္စတွေကို ဆွေးနွေးအကြံပေးခဲ့တဲ့ ကျွန်တော့်ရဲ့ အချစ်ရေး ပြဿနာဟာလည်း အလားတူ ပုံစံမျိုးပါပဲ ။ အများသူငါ အထင်ကြီးလေးစားခံရတဲ့ ပုဂ္ဂိုလ်တွေရဲ့ အချစ်ရေးဟာလည်း အများသူငါနဲ့ ကွာခြားတာ ဘာမှမရှိပါဘူး ။
အချစ်ရေးမှာ တွေးထားတဲ့ အရာတွေထက် ကိုယ်တိုင် တွေ့ကြုံရတဲ့အရာကသာ လက်တွေ့ကျတဲ့ ကိစ္စပါ ။ အချို့သော သူတွေကတော့ ကိုယ်တိုင် သေသေချာချာ မသိပါ ဘဲ တစ်ဖက်သားရဲ့ အပြုအမူ ၊ စကားလုံး နဲ့ မျက်နှာထားတွေကို ကြည့်ပြီး အဓိပ္ပာယ် ကြီးကြီးမားမား ယူဆလိုက်တာမျိုးတွေလည်း ရှိကြတယ် ။ “အချစ်ရေးနဲ့ လူမှုဆက်ဆံရေးမှာ ကောင်းမွန်တဲ့ အနေအထားတစ်ခု တည်ဆောက်မယ်ဆိုရင် ကိုယ်တိုင်က အတွေးကို ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့် တွေးနိုင်ဖို့နဲ့ ဘယ်အရာကိုမှ စိတ်တိုင်းကျ ကျော်လွန်ပြီး ခန့်မှန်းမတွေးဆဖို့ လိုပါတယ် ။ ပြီးတော့ သံယောဇဉ်တွေ ဘယ်လောက်ပဲ ခိုင်မာအောင် တည်ဆောက်ထားပါစေ ကိုယ် မဟုတ်တဲ့ အခြားသူရဲ့ စိတ်အတွင်းကို အလုံးစုံ မသိနိုင်တာမို့ ကြိုးစားတည်ဆောက်ထားရတာတွေကို ဥပက္ခာ မပြုဖို့ လိုပါတယ် ။
” ကျွန်တော်ကတော့ ပြီးခဲ့တဲ့ ကိစ္စဖြစ်ဖြစ် ရှေ့ဆက်လုပ်ရမယ့် အရာတွေ ဖြစ်ဖြစ် ဘယ်အရာမဆို အမှားမရှိအောင် အတတ်နိုင်ဆုံး စီမံတာပဲ ။ တစ်ဖက်သားအပေါ် ကျွန်တော်ပေးနိုင်သမျှ ချစ်ခြင်းမေတ္တာကိုပေးပြီး နောင်တ သေးသေးလေးတောင် မရှိအောင် နေချင်တဲ့သူ ၊ တစ်ဖက်သားအပေါ် လေးစားတဲ့သူ ၊ ဦးစားပေးတဲ့သူ ၊ ဘယ်လိုအရာမဆို အတူ မျှဝေသွားချင်တဲ့သူပါ ။

image
3 w - Translate

ငါက င ပိ ရ-ည်တစ်ခွက်နဲ့လည်း စားနိုင်တယ်
သူပြောတဲ့ င ပိရ-ည် 🙄

image
3 w - Translate

EV နှင့် Turbo များကြားမှ V10 ဘဲလေးကချေသည်
15,000 RPM? Naturally Aspirated V10 အင်ဂျင်? ဟုတ်လား? ဒီကနေ့ခေတ်လို အင်ဂျင်ဆိုဒ်သေးသေး၊ hybrid assisted turbo setup များဖြင့် ကိန်းဂဏန်းအမျိုးမျိုးကို အလွယ်တကူ claim လုပ်နေတဲ့ ခေတ်ကြီးထဲ V10 လို့ ကြားလိုက်ရတာက မအားလပ်လို့ take out နဲ့ fast food ဘဲ အမြဲစားဖြစ်တဲ့နောက် အိမ်က အမေချက်ကျွေးတဲ့ အိမ်လက်ရာ ထမင်းဟင်းပူပူလေး ပြန်စားလိုက်ရသလို၊ Bubble Milk Tea ထက် ပိုလို့တောင် ချိုတဲ့ အဖေ ခွဲတိုက်တဲ့ လက်ဖက်ရည်လေးကို သောက်လိုက်ရသလိုပါဘဲ၊ စကားလုံးတွေနဲ့ ဖော်ပြစရာမလိုလောက်တဲ့အထိ special ဖြစ်တယ်ဆိုတာ စာဖတ်သူလည်း သိပြီးသားဖြစ်မှာပါ။ Take care of your parents guys, they are getting older and older! အခုတော့ ကားအကြောင်းလေး ပြန်လှည့်ပါမယ်။
ဆိုတော့ကာ ယခုနှစ် မိတ်ဆက်ခဲ့သမျှ hypercar တွေအားလုံးထဲ classical music နားထောင်ရသလို divine feeling မျိုးအား ပေးအပ်သွားမည့် NA V10 အင်ဂျင်တပ် ဘဲလေးကချေသည်ကတော့ RB17 ပါ။ McLaren Solus GT ကလည်း V10 Hypercar ဆိုပေမယ့် ကျွန်တော့်အမြင်မှာတော့ RB17 က ပိုဆွဲဆောင်မှုရှိသလားလို့၊ ဒါက လူတစ်ဦးချင်းဆီ အမြင်ကွဲပြားနိုင်ပါတယ်။ “ နို့၊ Aston Martin Valkyrie ကြီးနဲ့ တူနေတယ်နော် “ လို့ မေးမည့် စာဖတ်သူတွေရှိတယ်ဆိုတာ ကျွန်တော်သိပါတယ်။ ကျွန်တော်လည်း အစတုန်းက Valkyrie မော်ဒယ်ခွဲ တစ်မျိုးဖြစ်မယ်လို့ဘဲ ထင်မိလိုက်တာ၊ လက်တွေ့မှာတော့ Red Bull ရဲ့ juiced-up Valkyrie ဗားရှင်းဖြစ်နေရော။
ဒီကားကို ကာဗွန်ဖိုက်ဘာ composite မှ လက်တွေ့ အသက်ဝင်လာအောင် ထုဆစ်ပေးခဲ့သူကတော့ Valkyrie ရဲ့ ဖခင်ကြီးဖြစ်သူ Adrian Newey_အေဒိရိယန် နျူဝီ ဖြစ်တယ်ခင်ဗျ။ Adrian ရဲ့ လက်ရာမလို့လည်း ဒီဇိုင်းပိုင်းမှာ nearly-identical ဖြစ်နေတာပေါ့။
လေလှိုင်းထဲကနေ ကူးသန်းလာတဲ့ အင်ဂျင်သံခပ်စူးစူးက နားမှတစ်ဆင့် အကြားအာရုံအဖြစ်သို့ ပြောင်းလဲလာရင်း ဦးဏှောက်အတွင်း neuron activation ဖြစ်ပေါ်ကာ အလိုလိုပြုံးမိလာစေတဲ့ မျက်မှောက်ခေတ် V10၊ V12 အင်ဂျင်ဖန်တီးသူက တစ်ဦးဘဲရှိတယ်၊ သူက Cosworth။ I.C.E တွေ အပြီးတိုင် သေဆုံးသွားတဲ့အခါ နောင်လာမည့်မျိုးဆက်တွေအတွက် Automotive သမိုင်းကြောင်း မှတ်တမ်းပြုစုပေးပါဆိုလျှင် Cosworth အတွက်ချည်းဘဲ သီးသန့် ကျမ်းစာအုပ် (၈) တွဲလောက် ထုတ်ရမှာ အသေအချာဘဲ။
Bugatti Tourbillon အတွက်လည်း V16 အင်ဂျင်ဆောက်ပေးခဲ့သလို၊ ယခုတစ်ခေါက်မှာလည်း RB17 ထဲက 4.5L NA V10 ဟာ Cosworth ဆီက ဖြစ်တယ်ဗျ။ Red Bull အနေနှင့် ကိုယ်တိုင်က ကားကုမ္ပဏီမဟုတ်သော်လည်း ဖော်မြူလာဝမ်းသမိုင်းအတွင်း အအောင်မြင်ဆုံး F1-Team များထဲမှ တစ်သင်းဖြစ်တဲ့အတွက်ကြောင့် အခြားသော hypercar ထုတ်လုပ်သူများလို Top Speed သော်လည်းကောင်း၊ Craftsmanship လက်ရာသော်လည်းကောင်း၊ နည်းပညာမြင့် high-tech showcase သော်လည်းကောင်း အဓိကထားတဲ့ သမာရိုးကျ focus ရယ် မရှိပါဘူး။ ကိုယ်တိုင်က F1 Team ဖြစ်တဲ့အပြင် Adrian ဟာလည်း F1 Designer ဖြစ်သည့်အတွက် ယခုတွေ့မြင်နေရတဲ့ RB17 Hypercar က basically a road-legal F1 ကားပါ။ Formula One ကားတစ်စီးလိုမျိုး dynamic ဖြစ်တဲ့ handling၊ ကမ္ဘာ့ထိပ်သီး ဒရိုက်ဘာတွေဘဲ ယဉ်ပါးလို့ရတဲ့ purpose-built machine ကြီးကို road-car အနေနှင့် ထုတ်ချင်လို့ကို ထုတ်ထားတာပါ။ Mercedes-AMG One နှင့် Aston Martin Valkyrie လို road-legal F1 Hypercar ဖြစ်ပြီးတော့ ဖော်မြူလာဝမ်းကား တစ်စီးကို မောင်းရတဲ့ ခံစားမှုအား အနီးစပ်ဆုံး ပေးအပ်သွားမည့် မီလီယံနာတွေအတွက် ကစားစရာလေးပေါ့။ NA V10 မလို့ instant throttle ရရှိမှာဆိုပေမယ့် ဒီကနေ့ခေတ် Le Mans Hypercar များနှင့် F1 တွေလိုမျိုး hybrid စနစ်ကတော့ လိုအပ်ပါသေးတယ်။ အကယ်လို့များ အင်ဂျင်တစ်ခုတည်းသာဆိုရင် CLK-GTR လိုမျိုး low speed တွေမှာ မောင်းမရလောက်အောင် ခက်ခဲတဲ့ race-car တစ်စီးဖြစ်သွားမှာပါ။

image
3 w - Translate

COTD // Dodge Viper ACR🇺🇸
အမေရိကန်ပြည်ထောင်စုကနေ ပြန်လည်မရရှိနိုင်တော့တဲ့ treasure တွေထဲ 8.4L V10 အင်ဂျင်၊ side-exhaust များနှင့် အီတာလျံ၊ ဂျာမန် V10 ပြိုင်ဘက်များထက် ပိုမိုလျှင်မြန်တဲ့ Nurburgring Lap စံချိန်တင်နိုင်ခဲ့သော 2017 Dodge Viper ACR လို့ဘဲ ပြောရမယ်ဗျ။
အမေရိကန် automotive လောကမှာ အရေးပါဆုံး ပုဂ္ဂိုလ်တွေ ပေါ်ထွန်းခဲ့သော ခေတ်မှာ အသက်သွင်းခဲ့တဲ့ မော်ဒယ်ဖြစ်လို့ generation အဆက်ဆက်မှာလည်း influence ပေါင်းများစွာရှိခဲ့သလို 'American Club Racer' လို့ ခေါ်တဲ့ ACR - Acronym ဟာလည်း Nurburgring စံချိန်ပြဇယားမှာ အမေရိကန်ကားတွေအပေါ် ထားရှိတဲ့ အထင်အမြင်အလွဲအမှားများကို ချိုးဖျက်ပြီး U.S. Made Supersports-car များရဲ့ စွမ်းဆောင်ရည်ကောင်းပုံကို ယနေ့ထိတိုင် ကိုယ်စားပြုနေဆဲဖြစ်တယ်။
[ Note ] ဒီနေ့တင်ဖြစ်တာက Car of the Day (သို့မဟုတ်) COTD ပါ။ တစ်ခါတစ်လေကျရင် ကျွန်တော် article တစ်ခု ဒီဇိုင်းထုတ်ပြီးတဲ့အခါ မသုံးဖြစ်တဲ့ ဓာတ်ပုံတွေအများကြီး ပုံနေတတ်တယ်ဗျ။
မသုံးဖြစ်တဲ့ resources တွေကို တင်ပေးချင်ပေမယ့် category တစ်ခုထဲလည်း ထဲ့ဖို့က မလွယ်၊ Page NF မှာလည်း Description တပ်ထားတဲ့ content တွေများနေတဲ့အတွက် fun & light ဖြစ်အောင် COTD ကို category အသစ်ထုတ်လိုက်တာပါဗျ။ နောက်ပိုင်းမှာတော့ context ပိုပြီး နည်းသွားဖို့ရှိတယ်၊ spec လောက်ဘဲပေါ့။
Engine: V10
Induction: None
Type: Naturally Aspirated
Horsepower: 645 hp@6,200 RPM
Torque: 600 lb-ft@5,000 RPM
Acceleration: 0-60 mph in 3.3 seconds
Top Speed: 177 mph

image
3 w - Translate

COTD // Dodge Viper ACR🇺🇸
အမေရိကန်ပြည်ထောင်စုကနေ ပြန်လည်မရရှိနိုင်တော့တဲ့ treasure တွေထဲ 8.4L V10 အင်ဂျင်၊ side-exhaust များနှင့် အီတာလျံ၊ ဂျာမန် V10 ပြိုင်ဘက်များထက် ပိုမိုလျှင်မြန်တဲ့ Nurburgring Lap စံချိန်တင်နိုင်ခဲ့သော 2017 Dodge Viper ACR လို့ဘဲ ပြောရမယ်ဗျ။
အမေရိကန် automotive လောကမှာ အရေးပါဆုံး ပုဂ္ဂိုလ်တွေ ပေါ်ထွန်းခဲ့သော ခေတ်မှာ အသက်သွင်းခဲ့တဲ့ မော်ဒယ်ဖြစ်လို့ generation အဆက်ဆက်မှာလည်း influence ပေါင်းများစွာရှိခဲ့သလို 'American Club Racer' လို့ ခေါ်တဲ့ ACR - Acronym ဟာလည်း Nurburgring စံချိန်ပြဇယားမှာ အမေရိကန်ကားတွေအပေါ် ထားရှိတဲ့ အထင်အမြင်အလွဲအမှားများကို ချိုးဖျက်ပြီး U.S. Made Supersports-car များရဲ့ စွမ်းဆောင်ရည်ကောင်းပုံကို ယနေ့ထိတိုင် ကိုယ်စားပြုနေဆဲဖြစ်တယ်။
[ Note ] ဒီနေ့တင်ဖြစ်တာက Car of the Day (သို့မဟုတ်) COTD ပါ။ တစ်ခါတစ်လေကျရင် ကျွန်တော် article တစ်ခု ဒီဇိုင်းထုတ်ပြီးတဲ့အခါ မသုံးဖြစ်တဲ့ ဓာတ်ပုံတွေအများကြီး ပုံနေတတ်တယ်ဗျ။
မသုံးဖြစ်တဲ့ resources တွေကို တင်ပေးချင်ပေမယ့် category တစ်ခုထဲလည်း ထဲ့ဖို့က မလွယ်၊ Page NF မှာလည်း Description တပ်ထားတဲ့ content တွေများနေတဲ့အတွက် fun & light ဖြစ်အောင် COTD ကို category အသစ်ထုတ်လိုက်တာပါဗျ။ နောက်ပိုင်းမှာတော့ context ပိုပြီး နည်းသွားဖို့ရှိတယ်၊ spec လောက်ဘဲပေါ့။
Engine: V10
Induction: None
Type: Naturally Aspirated
Horsepower: 645 hp@6,200 RPM
Torque: 600 lb-ft@5,000 RPM
Acceleration: 0-60 mph in 3.3 seconds
Top Speed: 177 mph

image
3 w - Translate

COTD // Dodge Viper ACR🇺🇸
အမေရိကန်ပြည်ထောင်စုကနေ ပြန်လည်မရရှိနိုင်တော့တဲ့ treasure တွေထဲ 8.4L V10 အင်ဂျင်၊ side-exhaust များနှင့် အီတာလျံ၊ ဂျာမန် V10 ပြိုင်ဘက်များထက် ပိုမိုလျှင်မြန်တဲ့ Nurburgring Lap စံချိန်တင်နိုင်ခဲ့သော 2017 Dodge Viper ACR လို့ဘဲ ပြောရမယ်ဗျ။
အမေရိကန် automotive လောကမှာ အရေးပါဆုံး ပုဂ္ဂိုလ်တွေ ပေါ်ထွန်းခဲ့သော ခေတ်မှာ အသက်သွင်းခဲ့တဲ့ မော်ဒယ်ဖြစ်လို့ generation အဆက်ဆက်မှာလည်း influence ပေါင်းများစွာရှိခဲ့သလို 'American Club Racer' လို့ ခေါ်တဲ့ ACR - Acronym ဟာလည်း Nurburgring စံချိန်ပြဇယားမှာ အမေရိကန်ကားတွေအပေါ် ထားရှိတဲ့ အထင်အမြင်အလွဲအမှားများကို ချိုးဖျက်ပြီး U.S. Made Supersports-car များရဲ့ စွမ်းဆောင်ရည်ကောင်းပုံကို ယနေ့ထိတိုင် ကိုယ်စားပြုနေဆဲဖြစ်တယ်။
[ Note ] ဒီနေ့တင်ဖြစ်တာက Car of the Day (သို့မဟုတ်) COTD ပါ။ တစ်ခါတစ်လေကျရင် ကျွန်တော် article တစ်ခု ဒီဇိုင်းထုတ်ပြီးတဲ့အခါ မသုံးဖြစ်တဲ့ ဓာတ်ပုံတွေအများကြီး ပုံနေတတ်တယ်ဗျ။
မသုံးဖြစ်တဲ့ resources တွေကို တင်ပေးချင်ပေမယ့် category တစ်ခုထဲလည်း ထဲ့ဖို့က မလွယ်၊ Page NF မှာလည်း Description တပ်ထားတဲ့ content တွေများနေတဲ့အတွက် fun & light ဖြစ်အောင် COTD ကို category အသစ်ထုတ်လိုက်တာပါဗျ။ နောက်ပိုင်းမှာတော့ context ပိုပြီး နည်းသွားဖို့ရှိတယ်၊ spec လောက်ဘဲပေါ့။
Engine: V10
Induction: None
Type: Naturally Aspirated
Horsepower: 645 hp@6,200 RPM
Torque: 600 lb-ft@5,000 RPM
Acceleration: 0-60 mph in 3.3 seconds
Top Speed: 177 mph

image
3 w - Translate

COTD // Dodge Viper ACR🇺🇸
အမေရိကန်ပြည်ထောင်စုကနေ ပြန်လည်မရရှိနိုင်တော့တဲ့ treasure တွေထဲ 8.4L V10 အင်ဂျင်၊ side-exhaust များနှင့် အီတာလျံ၊ ဂျာမန် V10 ပြိုင်ဘက်များထက် ပိုမိုလျှင်မြန်တဲ့ Nurburgring Lap စံချိန်တင်နိုင်ခဲ့သော 2017 Dodge Viper ACR လို့ဘဲ ပြောရမယ်ဗျ။
အမေရိကန် automotive လောကမှာ အရေးပါဆုံး ပုဂ္ဂိုလ်တွေ ပေါ်ထွန်းခဲ့သော ခေတ်မှာ အသက်သွင်းခဲ့တဲ့ မော်ဒယ်ဖြစ်လို့ generation အဆက်ဆက်မှာလည်း influence ပေါင်းများစွာရှိခဲ့သလို 'American Club Racer' လို့ ခေါ်တဲ့ ACR - Acronym ဟာလည်း Nurburgring စံချိန်ပြဇယားမှာ အမေရိကန်ကားတွေအပေါ် ထားရှိတဲ့ အထင်အမြင်အလွဲအမှားများကို ချိုးဖျက်ပြီး U.S. Made Supersports-car များရဲ့ စွမ်းဆောင်ရည်ကောင်းပုံကို ယနေ့ထိတိုင် ကိုယ်စားပြုနေဆဲဖြစ်တယ်။
[ Note ] ဒီနေ့တင်ဖြစ်တာက Car of the Day (သို့မဟုတ်) COTD ပါ။ တစ်ခါတစ်လေကျရင် ကျွန်တော် article တစ်ခု ဒီဇိုင်းထုတ်ပြီးတဲ့အခါ မသုံးဖြစ်တဲ့ ဓာတ်ပုံတွေအများကြီး ပုံနေတတ်တယ်ဗျ။
မသုံးဖြစ်တဲ့ resources တွေကို တင်ပေးချင်ပေမယ့် category တစ်ခုထဲလည်း ထဲ့ဖို့က မလွယ်၊ Page NF မှာလည်း Description တပ်ထားတဲ့ content တွေများနေတဲ့အတွက် fun & light ဖြစ်အောင် COTD ကို category အသစ်ထုတ်လိုက်တာပါဗျ။ နောက်ပိုင်းမှာတော့ context ပိုပြီး နည်းသွားဖို့ရှိတယ်၊ spec လောက်ဘဲပေါ့။
Engine: V10
Induction: None
Type: Naturally Aspirated
Horsepower: 645 hp@6,200 RPM
Torque: 600 lb-ft@5,000 RPM
Acceleration: 0-60 mph in 3.3 seconds
Top Speed: 177 mph

image
image
image
3 w - Translate

"သုခမြို့တော်" ဖတ်ပြီးသွားရင် ဘဝမှာကြုံလာရမဲ့ ပြဿနာတွေ ၊ ဒုက္ခတွေအတွက် ငါ့ဒုက္ခတွေဟာ သုခမြို့တော်ထဲက ဇာတ်ကောင် ဟာစရီပါးလောက်တော့ မဆိုးသေးပါဘူးလေ လို့ပြန်တွေးရင်း ကိုယ့်ဘဝကိုယ် ဖြေသိမ့် အားတင်းလို့ရနိုင်တယ် ။
၁၉ရာစု အိန္ဒိယပြည်ခေတ်ကာလနောက်ခံနဲ့ ဇာတ်အိမ်တည်ထားတဲ့ ဝတ္ထုရှည်ကြီး ။ "သုခမြို့တော်" လို့ အမည်ပေးထားတဲ့ ဆင်းရဲသားရပ်ကွက်တစ်ခုထဲက
ဆင်းရဲချွတ်ခြုံကျမှုတွေ ၊ အိန္ဒိယပြည် ဇာတ်နိမ့်ဇာတ်မြင့်ခွဲခြားမှုတွေနဲ့ ကိုးကွယ်ယုံကြည်မှုတွေ ၊ စုတ်ပြတ်ညံ့ဖျင်းတဲ့ ကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်မှုနဲ့ နိမ့်ကျတဲ့လူနေမှုအဆင့်အဆန်းတွေအပြင် ကျီးကန်းတွေပါ နှလုံးကွဲသေနိုင်တဲ့ အပူချိန် ခွေးသေပုပ်တွေကစလို့ တစ်ခါတရံ
လူသေအလောင်းတွေပါ မျောပါလာနိုင်တဲ့ ရေကြီးရေလျှံမှုတွေစတဲ့ သဘာဝဘေးအန္တရာယ်တွေနဲ့ပြည့်နှက်နေတဲ့
လူမဆန်တဲ့မြို့တော်ကြီးတစ်ခုအကြောင်းပါပဲ ။
သုခမြို့တော်ထဲက ဇာတ်ကောင် ဟာစရီပါးကရဲ့
လှည်းသန်နှစ်ခုကြား တဘဝလုံး ခက်ခဲပင်ပန်းစွာရုန်းကန်ခဲ့ရခြင်းတွေ လမ်းဘေးပလက်ဖောင်းမှာ အိပ်ရတဲ့
သူ့မိသားစုလေးအတွက် ခန္ဓာကိုယ်က သွေးကိုဖောက်ထုတ်ရောင်းချပြီး ငွေရှာခဲ့ရခြင်းတွေကစလို့ အိန္ဒိယပြည်ရဲ့
အစဥ်အလာတစ်ခုဖြစ်တဲ့ မင်္ဂလာဆောင်တွေမှာ သမီးရှင်ဘက်က သတို့သားကိုတင်တောင်းရတာကြောင့် မသေခင်ထဲကသူ့အရိုးကို စာချုပ်ချုပ်ရောင်းစားခဲ့ရတာတွေစတဲ့
စာဖတ်သူတွေရဲ့ထိလွယ်ရှလွယ် အသည်းတွေကို ရိုက်ခွဲစေမဲ့အကြောင်း တရားတွေအများအပြားပါဝင်တာပါပဲ ။
ဆင်းရဲချွတ်ခြုံကျမှုတွေ နိမ့်ကျတဲ့လူနေမှုစရိုက်တွေကြားထဲက ဆင်းရဲသားရပ်ကွက်လေးဟာ ကိုးကွယ်ရာဘာသာမတူတဲ့ လူဆင်းရဲအချင်းချင်း မေတ္တာထားကြပုံ၊ ဒုက္ခရောက်လျှင်အချင်းချင်းကူညီ စောင့်ရှောက်ကြပုံတွေကတော့ ကြည်နူးစရာပါပဲ ။ သာသနာပြုဘုန်းတော်ကြီး ကိုဗာစကီးရဲ့ ဆင်းရဲမွဲတွေမှုတွေထဲ ဝင်ရောက်နေထိုင်ပုံ လူတွေကိုကူညီကယ်ဆယ်ခဲ့ကာ မေတ္တာဓာတ်တွေမျှဝေခဲ့ပုံနဲ့ ကမ္ဘာကျော်မာသာထရီဇာရဲ့ ပရဟိတဖြတ်သန်းမှုတွေကို လေးစားစွာ ဖတ်ရှုရမဲ့စာအုပ်ကြီးပါပဲ ။
လူ့ဘဝဇာတ်ခုံပေါ်က ဆင်းရဲမွဲတေမှု နင်းပြားတွေအကြောင်း သိချင်ရင်တော့ ဒီ့ထက်ပိုပြီးပြည့်စုံတဲ့ ဝတ္ထု
မရှိနိုင်တော့တာ အသေချာပဲ ။ "သုခမြို့တော် " စာအုပ်ထဲက ကိုယ်တသက်လုံးအမှတ်ရနေမဲ့ စကားတစ်ခွန်းရှိတယ်။ အဲဲဒါက "ဘုရားဟာကျွန်တော်တို့ဆုတောင်းသံတွေကို
မကြားရတော့ဘူးထင်တယ်" တဲ့ ။
#မြသန်းတင့်
#သုခမြို့တော်

image
3 w - Translate

“ငါ့ရှင်သန်မှဖြစ်မယ် ငါ့အဆင်ပြေမှဖြစ်မယ်…”
ဆိုပြီး feel ရအောင်ကလဲ အိမ်မှာငါက အဖြုန်းဆုံး...🥲

image