Discover postsExplore captivating content and diverse perspectives on our Discover page. Uncover fresh ideas and engage in meaningful conversations
ခေတ်ကိုက ဖောက်ပြန်တာ ၊ cheatလုပ်တာတွေကို အထာကျတယ်ထင်ပြီး normalizeလုပ်ပြီး လက်ခံနေတဲ့ခေတ် ဖြစ်လာတာပဲ ။
" ငါက သူ့ကို အပျော်တွဲတာလေ ၊ ငါတော့ ဘယ်သူ့ကို
ပလေး လိုက်နိုင်တာ ၊ ငါတော့ ဘယ်သူ့ကို ဘယ်လို အသဲခွဲလိုက်တာ " ဆိုတဲ့ စကားတွေက ကြွားလို့ကောင်းတဲ့ စကားတွေ မဟုတ်ဘူး ။ အထာကျတာလဲ မဟုတ်ဘူး ။ အဲဒါ ကျက်သရေတုန်းတာ ။ အဆင့်အတန်းမရှိဘူးလို့ ခေါ်ပါတယ် ။
လူရယ်လို့ ဖြစ်လာရင် လူမှုပတ်ဝန်းကျင်ကို အကျိုးမပြုနိုင်ရင်နေ ၊ ကိုယ့်ကိုယ်ကိုယ်တော့ လူပီသအောင် နေရတယ် ။ လူမှုအသိုင်းဝိုင်းမှာ မလုပ်သင့်တဲ့ အပြုအမူ ၊ လက်မခံသင့်တဲ့ အပြုအမူဆိုတာ ရှိပါတယ် ။
ဖောက်ပြန်တယ်ဆိုတာလေ လူချင်းပေါင်းသင်း နေထိုင်နေမှ ဖောက်ပြန်တာမဟုတ်ဘူး ။ လူက ကိုယ့်အနားရှိနေပြီး စိတ်က တခြားသူဆီ ရောက်နေတာလဲ ဖောက်ပြန်တာပါပဲ ။ ဖောက်ပြန်ခြင်းမှာ ယောက်ျား ၊ မိန်းမနဲ့ မဆိုင်ဘူး ။ အဲဒီလူတစ်ယောက်ရဲ့ သန္ဓေနဲ့ပဲ ဆိုင်ပါတယ် ။
ကိုယ့်မှာ Relationshipနဲ့ ပတ်သက်ပြီး traumaတွေရှိရင်လည်း ကိုယ့်traumaကိုယ် အရင်ကုစား ၊ ရှေ့လူကို မမေ့နိုင်လို့ နောက်လူနဲ့ အစားမထိုးနဲ့ ။ နောက်လူမှာ ဘာအပြစ်မှ မရှိဘူး ။ လူတစ်ယောက်ရဲ့ စိတ်ခံစားချက်နဲ့ အသည်းနှလုံးဆိုတာ ကစားစရာ မဟုတ်ဘူး ။ လူတစ်ယောက်ကို တကယ် မချစ်ဘဲနဲ့ အပျော်တွဲ ၊ တွေ့ရာလူနဲ့ စိတ်ကစားရအောင်အထိ အချိန်တွေ အားနေရင် အဲ့ဒီအစား ကိုယ့်တိုးတက်ရာ တိုးတက်ကြောင်းအတွက် လုပ်နေလိုက်တာ ပိုကောင်းပါတယ် ။
ဖောက်ပြန်တဲ့ လူတွေကသာ ဖောက်ပြန်ကြတာနော် သူတို့ကသာ ပျော်ပါးပြီး နေနိုင်တာ ၊ ဖောက်ပြန်ခံရသူတွေကတော့ ကမ္ဘာပျက်နေရောပဲ ။ စိတ်ဒဏ်ရာ အလိမ်းလိမ်းနဲ့ အလူးအလိမ့် ခံစားရတာ။
တကယ်တော့ အရာအားလုံးဟာ အဆုံးသတ်မှာ တန်ရာ တန်ရာပဲ ကောင်းပါတယ် ။ ဘယ်လောက်ပဲ သစ္စာရှိရှိ ၊ တစ်ယောက်ဆို တစ်ယောက် ဘယ်လောက်အထိ မြတ်မြတ်နိုးနိုး ချစ်ပေးပေး တန်ဖိုးမထားတဲ့သူက တန်ဖိုးမထားဘူးပါဘူး ။ ဖောက်ပြန်ချင်တဲ့သူက ဖောက်ပြန်မှာပါပဲ ။
လူတိုင်းက တန်ဖိုးထား ယုယပေးဖို့ ထိုက်တန်တာမှ မဟုတ်တာ ။ တန်ဖိုးမသိတဲ့သူရဲ့ လက်ထဲမှာတော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာဆိုတာ အမြဲ စျေးပေါရစမြဲပါပဲ ။
နိုင်ငံခြားမှာ Marketing 6.0 တောင်ထွက်နေပြီ...
မြန်မာနိုင်ငံမှာတော့ Marketing 2.0 ဖြစ်အောင်တောင် Client တွေကို မနည်းဆွဲခေါ်နေရတုန်း 😁
ကမ္ဘာကြီးက အချိန်နဲ့အမျှပြောင်းလဲနေသလိုပဲ
Marketing ကလဲ ခေတ်အလိုက်ပြောင်းလဲပါတယ် ✅
အဖိုးတို့ခေတ်တုန်းက Marketing 1.0 ကနေ
ယနေ့ခေတ်မှာဆို Marketing 6.0 ပေါ်လာတဲ့အထိပါပဲ
ပြောင်းလဲလာတဲ့ Marketing တစ်ခုချင်းစီအကြောင်းကို အကြမ်းဖျင်းလေးရှင်းပြပေးပါ့မယ် ✨🤗
=====
Marketing 1.0
အဖိုးတို့ခေတ်တုန်းကပေါ့
ပစ္စည်းအသစ်အဆန်းတွေ ထုတ်နိုင်ရင်ဆရာကြီးပဲ
ပစ္စည်းများများထုတ်ပြီး စျေးကွက်ထဲ
များများသွင်းနိုင်လေ များများရောင်းရလေပဲ...
ကုန်ပစ္စည်းအသားပေး Marketing လို့လဲခေါ်တယ်
=====
Marketing 2.0
ကိုယ်ရောင်းချင်တာရောင်းမလား?
Customer လိုချင်တာကို ရောင်းမလား စတွေးလာပြီ
Customer တွေရဲ့ အကြိုက်၊ Customer တွေရဲ့လိုအပ်ချက်အပေါ်မူတည်ပြီး ထုတ်လုပ်မှုပုံစံတွေ၊
ပစ္စည်းစျေးနှုန်း၊ အရည်အသွေးတွေ ပြောင်းလာတယ်
Customer အသားပေး Marketing လို့လဲခေါ်တယ်
=====
Marketing 3.0
နောက်တော့ စျေးရောင်းတယ်ဆိုရင် ဘေးပတ်ဝန်းကျင်ကိုလဲ ပြန်ကြည့်ပါဆိုတဲ့ ခေတ်ဖြစ်လာတယ်
ဥပမာ ကိုယ်က ဒီရွာမှာ စီးပွားရေးလုပ်တာဆိုရင်
ဒီရွာသူရွာသားတွေရဲ့ တိုးတက်ရေး၊
ပတ်ဝန်းကျင်ထိန်းသိမ်းရေးကိုပါ ကြည့်ခိုင်းတာပေါ့
People, Profit Planet တို့၊ Corporate Social Responsibility (CSR) လို အတွေးအခေါ်ပေါ်လာတယ်
=====
Marketing 4.0
Traditional Marketing နဲ့ Digital Marketing ပေါင်းတဲ့ခေတ်ပေါ့...
အရင်လို အပြင်ဆိုင်မှာ ကိုင်ကြည့်ပြီးဝယ်တာထက်
Website တွေကနေ Review တွေကြည့်ပြီး ခလုတ်တစ်ချက်နှိပ်ရုံနဲ့ ဝယ်လို့ရအောင် ဖန်တီးနိုင်လာတယ်
ဘယ်ကဝယ်ဝယ်အဆင်ပြေအောင်လုပ်ကြတာမလို့ Omnichannel Marketing လို့လဲခေါ်တယ်
=====
Marketing 5.0
Contextual Marketing
Predictive Marketing
Augmented Marketing
Data Driven Marketing
Agile Marketing ဆိုတဲ့ Concept တွေစပြီးသုံးလာတယ်
ကျွန်တော်အကြိုက်မိဆုံးကတော့ Agile Marketing ပေါ့
Agile Marketing ဆိုတာ အချိန်ကာလအပေါ်မူတည်ပြီး ကိုယ် Marketing လုပ်နေတဲ့ပုံစံကို လိုတဲ့အချိန် လိုသလိုပြောင်းလဲနိုင်တဲ့အထိ Flexible ဖြစ်တဲ့ Marketing မျိုးပါ
Agile Marketing မှာ အရင် Marketing ဌာနတွေလို လူတွေအများကြီးမပါတော့ပဲ၊ တကယ်ဆရာကျတဲ့လူအနည်းငယ်နဲ့ပဲ အစအဆုံး run တာမျိုးတွေ ပါဝင်လာတယ်
မြန်မြန်အိုင်ဒီယာထုတ်၊
မြန်မြန်အကောင်အထည်ဖော်
မြန်မြန်အလုပ်ဖြစ်တဲ့နည်းတွေရှာတွေ့တာမလို့ တခြား Marketing တွေထက် ပိုအလုပ်ဖြစ်လာတယ်
=====
Marketing 6.0
Marketing + Technology သဘောမျိုးပါပဲ
Marketing ကျွမ်းတာတင်မဟုတ်ပဲ Technology ပါ အစွမ်းကုန်အသုံးချနိုင်တဲ့လုပ်ငန်းတွေက နေရာပိုရလာမယ်...
Customer က ဆိုင်ကိုလာစရာမလိုပဲ ဆိုင်ကိုရောက်နေသလိုမျိုးခံစားရတဲ့အထိဖြစ်အောင် AR တွေ၊ VR တွေသုံးပြီး ဖန်တီးလို့ရလာမယ်...
Physical + Digital ပေါင်းပြီး Customer Experience ကို အကောင်းဆုံးဖြစ်အောင်လုပ်တာမျိုးပေါ့
မြန်မာနိုင်ငံမှာတော့ အဝေးကြီးလိုပါသေးတယ် 😅
=====
ဒါက အကြမ်းဖျင်းသဘောတရားတွေကို ပြောတာပါ
တစ်ဆင့်ချင်းစီတိုင်းမှာ သက်ဆိုင်ရာ Concept တွေ၊ အတွေးအခေါ်တွေ ရှိပါသေးတယ်..
ဒီမှာတော့ "ငါရောင်းချင်တာရောင်းမယ်၊ ဝယ်ချင်မှ ဝယ်" ဆိုတဲ့ Marketing 1.0 သမားတွေပဲ များကြတယ်😁
Customer ရဲ့ စကားသံတွေ၊ လိုအပ်ချက်တွေကို စောင့်ကြည့်ပြီး Marketing လုပ်နေတဲ့ Page Admin ဆိုတာ လက်ချိုးရေလို့ရပါသေးတယ်...
ဒါလေးကိုဖတ်ပြီး Marketing 1.0 to 6.0 ကိုအကြမ်းဖျင်းလေးတော့ နားလည်သွားလိမ့်မယ်လို့မျှော်လင့်ပါတယ်🤗💖
အမှားနည်းချင်ရင်
စကားနည်းနည်းပဲပြော...
လူ့ပတ်ဝန်းကျင်မှာ လူတိုင်းရှောင်လွှဲလို့မရတဲ့အရာတစ်ခုကတော့ ပြောဆိုဆက်ဆံခြင်းပါပဲ။ လူမှုပေါင်းသင်းဆက်ဆံရေးမှာ ကိုယ့်နှုတ်ကထွက်ကျလာတဲ့ စကားလုံးတိုင်းက တန်ဖိုးရှိဖို့နဲ့ သူများကို မထိခိုက်စေဖို့က အရေးအကြီးဆုံးပါ။
လူတော်တော်များများက အနိုင်ရလိုဇောနဲ့ စကားတွေကို မထိန်းဘဲ ငါ့စကားနွားရ ပြောတတ်ကြတယ်။ လူတစ်ယောက်နဲ့ တစ်ယောက်ကြား ဆက်ဆံရေးတွေ ပြတ်တောက်သွားစေတဲ့ အဓိက တရားခံကလဲ စကားလုံးတွေကြောင့်ပဲဖြစ်နေတတ်ပါတယ်။
အဲဒီတော့ ကျွန်တော်တို့က စကားတစ်ခွန်းပြောတေ့ာမယ်ဆိုရင် ပြောသင့်လား၊ မပြောသင့်လား ပြန်စဉ်းစားဖို့ လိုပါတယ်။ ကိုယ်ပြောမဲ့ စကားရဲ့ အတိမ် အနက်ကို ကိုယ်တိုင်သိဖို့လဲ လိုပါတယ်။ စကားလုံးတွေက လူတစ်ယောက်ရဲ့ စိတ်နေသဘောထားနဲ့ အဆင့်အတန်းကို ဖော်ပြနိုင်တဲ့အတွက် ကောင်းတဲ့စကားတွေပဲ ကိုယ့်နှုတ်က ထွက်နိုင်ဖို့ စာတွေဖတ်ရမယ်။ စာမဖတ်ရင် အကန်းနဲ့တူတယ် မဟုတ်လား။ စာတွေဖတ်မှပဲ အကောင်း၊ အဆိုး၊ အကြောင်း၊ အကျိုး၊ အမှား၊ အမှန်တွေကို ဝေဖန်ပိုင်းခြားဆင်ခြင်နိုင်စွမ်းရှိပြီး အကျိုးရှိတဲ့ စကားလား။ အကျိုးမရှိတဲ့ စကားလားဆိုတာ ကိုယ့်ကိုယ်ကိုယ် ပြန်ဆန်းစစ်နိုင်မှာပေါ့။
ဒီတော့စကားများများပြောရင် အမှားများများပါတတ်လို့ ပြောမဲ့စကားတိုင်းကို ပြောသင့်၊ မသင့် အရင်စဉ်းစားပါ။ စကားကောင်းတွေပြောနိုင်ဖို့ ဗဟုသုတရရှိတဲ့ စာအုပ်တွေကို နေ့စဉ်ဖတ်ပါ။
crd...
KHO...
ကိုယ့်အလုပ်ကိုယ် အာရုံစိုက်ပြီးလုပ်တဲ့သူတိုင်း
အကျိုးရှိမယ့် စကားကလွဲရင် တခြားစကားတွေ
များများပြောဖို့ အတွေးမရှိကြဘူး
အလုပ်ပဲ လုပ်ချင်ကြတာ ..
အသံတွေ သိပ်ထွက်နေပြီဆိုရင်
ကျိန်းသေတယ် ကြည့်ကြည့်လိုက်
လုပ်တာနည်းနည်း ပြောတာများများ
လူအမျိုးအစားတွေချည်းပဲ ...
ဘယ်ငွေစက္ကူမှ အကြွေစေ့တွေလို
အသံမထွက်ကြဘူး မဟုတ်လား ...
ဒီတော့ ကိုယ့်အလုပ်ကိုယ်သာ ကြိုးစားပြီး လုပ်
မလိုအပ်ဘဲ စကားတွေ မဖောင်းပွနဲ့
မသင့်တော်တဲ့ အသံတွေ မထွက်စေနဲ့
အလွန်အကျူး ကိုယ်ရည်သွေးစကားတွေ မပြောနဲ့ ...
ကိုယ့်ရဲ့လုပ်ရပ်နဲ့ ကိုယ့်ရဲ့အသံက
ကိုယ့်ပုံစံကို ဖော်ပြပေးလိမ့်မယ် ...
အရည်အသွေးမြင့်ပြီး တည်ငြိမ်တဲ့အသွင်အပြင်ကို
တည်ဆောက်တတ်ဖို့ စာပေဗဟုသုတ ပြည့်ဝဖို့ လိုပါတယ်။ ဒါကြောင့် စာများများဖတ်ဖို့လည်း မမေ့ပါနဲ့ ... ။
ကြက်သားပြုတ်ကြော်....😋😋
ကြက်သား ကို ဆားနဲ့ ဂျင်း ထည့်ပြီးပြုတ်ပေးပါ...15မိနစ်ခန့် (ကြက်သား ကိုရေဆေးသန့်စင်ပြီးဓါးနဲ့မွှန်းပေးပါ...😍😍
ပြုတ်ပြီး ကြက်သာ း ကို ရေနဲ့အေးအောင်ပြန်ဆေးပေးပြီး ရေခဲရေနဲ့ ခဏပြန်စိမ်ထားပေးပါ...။😍😍
ရေစိမ်ထားပြီး ကြက်သာ ကို ခဏအခြောက်ထားပေးပြီး....ဆီးပူပူမှာ အိုးအဖုံးအုပ်ပြီး ကြော်ပေးပါ အနီရောင်လေး သန်လာတဲ့အထိ ကြော်ပေးပါ.. ။
(ဆော့ ပျာရည်...2ဇွန်း
ငရုပ်သီး ဆော့..2ဇွန်း
ကြက်သား မူန့်အနည်းငယ်..
ဆားအနည်းငယ်... ထည့်ပြီ မီးအေးအေးနဲ့ ခဏချက်ပေးပါ..)
ကြော် ထားပေးတဲ့ ကြက်သား အပေါ် ကိုဆော့လေးသုပ်ပေးပါ...)
(ခဲပတ်လေးနဲ့ ခဏပြန်ကင်ပေးပါ ဆော့ အရသာထဲ ဝင်အောင်လို့ပါ..)
#credit
#crdphoto
အိမ်ထောင်ကျသွားလို့
တခြားမိသားစု တခုထဲကို ဝင်ကြတဲ့အခါ
ကိုယ့်အိမ်ထောင်ဖက်ရဲ့ ဦးစားပေးမှု
အလေးထားမှုတွေက
အမျိုးသမီးတစ်ယောက်အတွက် အရမ်းကိုအရေးပါတယ်
အမျိုးသားကသာ
ရှေ့ကနေ မားမားမတ်မတ် ရှိပေးနေရင်
ဘယ်သူကမှ ကိုယ့်အမျိုးသမီးကို လွယ်လွယ်
မပြောဆိုရဲဘူး မစော်ကားရဲ မနှိမ်ရဲသလို
ဦးစားပေးတာလဲ ခံရတယ်
သူ့အမျိုးသား သူ့ရှေ့မှာရှိနေပါလားဆိုတဲ့
တံတိုင်း ကြီးက အမျိုးသမီးတယောက်အတွက် အရမ်းလုံခြုံစေတယ်
အမျိုးသားက ကိုယ့်ဖက်က မရှိပဲ
ဘယ်သူဘာပြောပြော ကာကွယ်မပေးပဲ
သူကပါလိုက်အပြစ်တင် မကောင်းပြောရင်တော့
အမျိုးသားမျက်နှာကြည့်ပြီး
လိုက်နေရတဲ့မိန်းမတယောက်အတွက် ငရဲပဲ
သူများ သားသမီးကို ချစ်လို့ ယူယူ
ပေးစားလို့ ယူယူ
ကိုယ်နဲ့ယူပြီး မိသားစုထဲ ရောက်လာတဲ့အခါ
ကာကွယ်ပေးရမှာ စောင့်ရှောက်ပေးရမှာ
အမျိုးသားတွေရဲ့ တာဝန်ပါပဲ။ ❤️
#credit
လူတစ်ယောက်ကို ပြောင်းလဲဖို့
အချိန်တွေ အများကြီး မပေးနဲ့။
သူ့စိတ်ကို ပြောင်းလဲလို့ မရရင်
ကိုယ့်စိတ်ကို ပြောင်းလဲပစ်လိုက်ပါ။
ဘယ်လိုမျိုးလဲဆိုတော့
သူ့ကို လိုအပ်နေတဲ့ ကိုယ့်ရဲ့ စိတ်၊
သူ့အပေါ် မျှော်လင့်နေတဲ့
ကိုယ့်ရဲ့ စိတ်၊
တစ်နေ့မှာဆိုပြီး
အားတင်းနေမိတဲ့ ကိုယ့်ရဲ့ စိတ်၊
သူ မရှိရင် ဖြစ်မှာ မဟုတ်ဘူးဆိုပြီး
အားငယ်နေတဲ့ ကိုယ့်ရဲ့ စိတ်
အဲဒီစိတ်တွေကို အကုန်ပြောင်းလဲပစ်လိုက်ပါ။
ကျွန်ပ်တို့ဟာ လူတစ်ယောက်ကို
အချိန်တွေ အကြာကြီးပေးပြီး စောင့်ဆိုင်းနေဖို့တာဝန်မရှိပါဘူး။
လိုလည်း မလိုအပ်ပါဘူး။
cr𝙙_𝙩𝙤_𝙤𝙧𝙞𝙜𝙞𝙣𝙖𝙡_𝙒𝙧𝙞𝙩𝙚𝙧
#crd #photo
#အလင်းသစ်စာပေ 💜