13 w - Translate

စိတ်ကောင်းရှိသူနဲ့ ဆုံရတာဟာ
အရိပ်ကောင်းရှိတဲ့ သစ်ပင်ရိပ်မှာ
နားခိုလိုက်ရသလိုပါပဲ

#crd

image
13 w - Translate

ပျားရည်စစ်ရင် ချိုပါတယ်လို့ တံဆိပ်ကပ်ထားစရာမလိုပါဘူး။
သူ့ရဲ့ innate quality ကိုက ချိုတာပါ။

မွှေးတဲ့ပန်းတစ်ပွင့်ကလည်း
ကျွန်မမွှေးပါတယ်လို့ ပြောနေစရာမလိုပါဘူး။
ပျားပိတုန်းတွေက အလိုလိုလာတာပါ။

ကိုယ်ဘယ်လိုလူပါ၊ ကိုယ့်ရဲ့ qualities တွေက
ဘာပါဆိုတာကိုလည်း တမင်ကြေငြာနေစရာမလိုဘဲ
ကိုယ့်နာမည်ကြားတာနဲ့ ကိုယ့်ဂုဏ်သတင်းကြားတာနဲ့
ကိုယ်ကျင်လည်တဲ့အသိုင်းအဝိုင်းကလူတွေကြားထဲ
လေးစားမှုရအောင် တည်ဆောက်တဲ့ ပညာကို
Image Creation လို့ခေါ်ပါတယ်။

#crd

image

*လွတ်လပ်ခွင့်ကို သုံးစွဲရာ၌
ဒီမိုကရေစီနိုင်ငံများတွင် အကြောင်းကိစ္စ အမျိုးမျိုး အလို့ငှာ စုဖွဲ့ကြသည့် လူထု အစုအဖွဲ့ များစွာရှိ၏။
စက်ရုံအလုပ်ရုံ တစ်ခုမှ အလုပ်သမားတို့ အလုပ်ရှင်နှင့် ရင်ဆိုင်ရန် စုဖွဲ့တာမျိုး ရှိနိုင်၏။ လယ်သမားတို့ လယ်ယာထွက်ကုန်ပစ္စည်းမှ အကျိုး ခံစားခွင့် ပိုမိုရရှိအောင် စုစည်း လုပ်ကိုင်ကြတာမျိုး ရှိနိုင်၏။ အစိုးရဌာနကြီးများ သို့မဟုတ် ကုမ္ပဏီ လုပ်ငန်းကြီးများ၏ စီမံကိန်း တစ်စုံတစ်ရာကြောင့် မိမိတို့ ရပ်ရွာ ထိခိုက်နစ်နာသည်ကို လျော်ကြေး တောင်းရန်၊ စီမံကိန်း ရပ်ဆိုင်းသွားအောင် တားဆီးရန် စုဖွဲ့တာမျိုးလည်း ရှိနိုင်၏။
တစ်ခါတစ်ရံ အကြောင်းရပ် တစ်စုံတစ်ရာအတွက် ယုံကြည်ချက်တူသူ၊ ခံစားချက်တူသူ၊ အကျိုးတူလူတို့ စုဝေးကာ ကန့်ကွက်ခြင်း၊ ငြိမ်းချမ်းစွာ စီတန်း လှည့်လည်ခြင်း၊ ဆန္ဒပြခြင်းများ ပြုတာမျိုးလည်းရှိ၏။
အဲသည် အစုအဖွဲ့များ၊ စုဝေးပွဲများသည် လွတ်လပ်စွာ ပြောဆိုခွင့်ကို အပေါ်လွင် အထင်ရှားဆုံး ကျင့်သုံး ဆောင်ရွက်သည့် နေရာများ အချိန်အခါများ ဖြစ်သည်။
အဲသည်လိုနေရာ-အချိန်အခါများတွင် ကိစ္စရပ်တစ်ခုနှင့် စပ်လျဉ်းသည့် မိမိတို့၏ သဘောဆန္ဒများ၊ ထင်မြင်ယူဆချက်များကို ထက်သန်တက်ကြွစွာ ပြောဆိုလေ့ရှိကြရာ၊ တစ်ခါတစ်ရံ၌ အဆိုပါ ပြောဆိုမှုတို့သည် လွတ်လပ်စွာ ပြောဆိုခွင့်၏ အတိုင်းအတာ နယ်နိမိတ်ကို ကျော်လွန်သွားသလား အငြင်းပွားဖွယ်ရာ ဖြစ်ရတတ်သည်။
ထိုအခါ ဘယ်ဟာသည် နယ်နိမိတ်လဲ ဆိုတာလည်း စဉ်းစားဖို့ လိုလာသည်။

ပျော်ရွှင်မှုကို ငွေနဲ့ ဝ" ယ်လို့ မရဘူး**
me :

image

Part-1
*မောင်သာနိုး(သို့မဟုတ်) ကျောက်ဆောက်က ကျောက်ဆောင်
(အပိုင်း- ၁)
သူနဲ့ ပတ်သက်လို့ ဆက်စပ်ရင်းနှီးခဲ့ရပုံကို ရေးရမယ်ဆိုရင် ဝေးတဲ့အကြောင်း (ဒူရေနိဒါန်း)၊ မနီးမဝေးအကြောင်း(အဝိဒူရေနိဒါန်း)၊ အနီးကပ်အကြောင်း(သန္တိကေ နိဒါန်း)များက စရလိမ့်မယ်ထင်တယ်။ သူတို့တွေ မန္တလေးတက္ကသိုလ် ကလောင် ရှင်များအဖြစ် လှုပ်ရှားသက်ဝင်လာချိန်မှာပဲ မိမိလည်း မန္တလေး(အမရပူရ)ကိုစာသင်သားကိုရင်အဖြစ် ရောက်ရှိခဲ့တာပါ။
ဒူရေနိဒါန်းဆိုတာကတော့-
မိမိတို့နယ်၊ သံလမ်းနှစ်ခုကြားလို့ခေါ်တဲ့ ပျော်ဘွယ်အနောက်လက် နတ်မောက်အရှေ့လက်ဒေသတစ်ဝိုက်မှာ တောရွာစာသင်တိုက်ကြီးအဖြစ် မန်ကျည်း ကုန်းကျောင်းရွာ ကျောင်းတိုက်မှာ ပညာသင်ကြားဖူးကြတာများပါတယ်။ အဲဒီ ဆရာတော်က ပါဠိသဒ္ဒါနဲ့ပတ်သက်လို့ “ကန်မြဲဇောင်းကျမ်းဆရာကြီး ဦးကြွက် (ဦးဂုဏလူထွက်)ဆီမှာ သင်ကြားခဲ့တာဖြစ်လို့” ကန်မြဲဇောင်းကျမ်းအနွယ်စဉ်ဆက် ဖြစ်ပါတယ်။
မန္တလေးစာသင်သွားတော့လည်း စစ်အတွင်းက မန်ကျည်းကုန်းကျောင်းရွာမှာ လာနေပြီး စာသင်ခဲ့ဖူးတဲ့ ဘုရားကြီးတိုက်၊ အမရပူရကျောင်းဆရာတော် ဘဒ္ဒန္တ ဥက္ကံသာဘိဝံသဆီ ဦးတည်ရောက်ကြရတာပါ။ အမရပူရ၊ တူမောင်းတိုက်ဆိုတာ စစ်မဖြစ်မီက ညဝါအကျော်တိုက်ကြီးအဖြစ် ထင်ရှားခဲ့ပြီး စစ်ကြီးနဲ့အတူ စာသင်တိုက် ပျက်သွားခဲ့ရာက မန်းရာပြည့်လွန် (၁၃၂၂-ခု)မှာ ဒုတိယအကြိမ် စာသင်တိုက် အဖြစ် အဲဒီအမရပူရကျောင်းကပဲ စာချရော စာသင်သားပါ ခွဲပိုပြီး စတင်ခဲ့တာပါ။ ဦးဆောင်စာချဆရာတော်က မန်ကျည်းကုန်းကျောင်းထွက်ဆရာတော်ဖြစ်လို့ မိမိတို့ စာသင်သားတွေလည်း တူမောင်းတိုက်ရောက်ကြပါတယ်။

#ဆက်ရန်ရှိ

13 w - Translate

မနှောင့်ယှက်ဘဲနဲ့ နေနိုင်ပါတယ်။
သတိမရဘဲတော့ မနေနိုင်ခဲ့ဘူး။

ဆုံခဲ့ခြင်းတွေက ရေစက်ကြောင့် ဖြစ်နိုင်သလို
ဝဋ်ကြွေးလည်း ဖြစ်နိုင်ပါတယ် ချစ်သောရဲ့။

တချို့အမှတ်တရတွေကို ရင်မှာ သိမ်းထားတယ်။
တချို့ကိုတော့ မေ့ထားလိုက်တယ်။

ဝန်ခံရရင် အများကြီး သတိရတယ်။
ကိုယ့်အပိုင်မဟုတ်ကြောင်း အတွေးဝင်မိတော့
လျှောက်လာတဲ့ ခြေလှမ်းလေးတွေ နောက်ဆုတ်ခဲ့ရတယ်။

ကိုယ့်ကိုယ်ကိုယ်လည်း တည်ဆောက်ရဦးမယ်။
ရင့်ကျက်ဖို့လည်း အများကြီး ကြိုးစားရဦးမယ်။

ချစ်သောရေ ...
ဝေးသော အရပ်မှာ နီးတဲ့သူနဲ့ အဆင်ပြေပါစေ။
မပိုင်ဆိုင်ရလည်း မြတ်နိုးရပါကြောင်း
အမှာ‌ပါးလိုက်ပါရစေ။

#credit

image
13 w - Translate

Natural Spinal (Mogok)🧡

#gems

image
13 w - Translate

Natural Spinal (Mogok)🧡

#gems

image
13 w - Translate

Natural Spinal (Mogok)🧡

#gems

imageimage

မင်းမရှိလည်းဖြစ်တယ်

image