𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝟱_______𝟵𝟬𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗣𝗿𝗲𝘀𝗲𝗻𝘁 𝗗𝗮𝘆𝘀
စတုတ္ထမျိုးဆက် Camaro မှာဆိုရင် ၉၀ ခုနှစ်ရဲ့ သဘာဝအတိုင်း ဒီဇိုင်းပြောင်းလဲမှု ကြီးကြီးမားမားပြုလုပ်ခဲ့ပါတယ်။ တတိယမျိုးဆက်နည်းတူ GM F-body platform ပေါ်မှာဘဲ တည်ဆောက်ထားတယ်ဆိုပေမယ့် ဘော်ဒီစတိုင်က exotic coupe ပုံစံပေါက်လာပါတယ်။ ပုံထဲမှာ ကြည့်လိုက်ရင် Corvette နဲ့ အလွန်ဆင်တူတာကို တွေ့ရမှာပါ။ မတူဘူးလို့ မြင်မိရင်တောင် ယခင်မျိုးဆက်တွေနှင့် ကွဲပြားတာကိုတော့ စာဖတ်သူ လက်ခံရပါမယ်။ သာမာန်မော်ဒယ်တွေမှာ ပါဝင်တဲ့ V6 အင်ဂျင်နှစ်မျိုးက 160 hp၊ 205 hp လောက်ဆိုပေမယ့် V8 အင်ဂျင်သုံးမျိုးစလုံးက 275-305-330 hp အထိ ထုတ်လုပ်ပေးနိုင်ပါတယ်။ LT1, LT4, LS1 တို့မှာ အင်ဂျင် capacity 5.7L တူညီသော်လည်း အမြင့်ဆုံး option က 346 cu in LS1 ဖြစ်ပါတယ်။ အမေရိကန်ကားနှစ်သက်သူဆိုရင် LS1 ကို ရင်းရင်းနှီးနှီးရှိကြမှာပါ။ Toyota က 2JZ နှင့် နာမည်ကြီးရင် Chevy က LS1 နှင့် နာမည်ကြီးပါတယ်။ C5 Corvette မှလာတဲ့ ဒီအင်ဂျင်က 330 hp သာထုတ်ပေးနိုင်ပေမယ့် အကြမ်းခံတယ်၊ ကိုင်တွယ်ရလွယ်ကူပြီး peak hp ဖန်တီပေးနိုင်တာကြောင့် ယနေ့အချိန်အထိ Drift Car နှင့် Drag Car တွေမှာ ဆက်လက်အသုံးပြုနေကြပါတယ်။
အမေရိကန်ကားတွေမှာ အင်မတန်တွေ့ရခဲတဲ့ manual transmission ကို ယခုမျိုးဆက်မှာ 6-speed အထိ ရွေးချယ်ခွင့်ပေးထားတဲ့အပြင် limited edition များစွာရှိခဲ့သော်လည်း ရောင်းအားအင်မတန်ကျခဲ့ပါတယ်။ ဒါကလည်း Mustang ပယောဂထက် SVT ကြောင့်လိုဘဲ မြင်မိတယ်ဗျ။ Ford ကုမ္ပဏီမှ ဖွဲ့စည်းခဲ့တဲ့ Special Vehicle Team (ခေါ်) SVT ဟာဆိုရင် ရှိပြီးသားမော်ဒယ်တွေကို မြင်းကောင်ရေအားပိုများ၊ ပို handling ကောင်းအောင် ဖန်တီးပေးနိုင်ပြီး၊ အသေးစိတ်ကအစ build quality တိုးတက်အောင် ပြုလုပ်ပေးနိုင်ပါတယ်။ ဒီတော့ Ford Mustang ဟာ SVT Cobra ရယ်လို့ဖြစ်လာပြီး အရင်ချိန်က မယှဥ်နိုင်ခဲ့တဲ့ Chevy Camaro ကို အနိုင်ယူခဲ့ပါတယ်
