4 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

ချစ်တဲ့သူကိုသတိရတဲ့အခါ
✏️ -- ခင်နှင်းကြည်သာ
(အသဲလားကွဲဖူးတာပေါ့ညီမလေးရယ်။)
ချစ်တဲ့သူကိုသတိရတဲ့အခါ မေတ္တာပို့ပေးပါ။
ကိုယ်ချစ်တဲ့သူတယောက်ကိုအေးချမ်းပါစေ၊ဘေးအန္တာရာယ်ကင်းပါစေ၊စိတ်မဆင်းရဲပါစေနဲ့၊ခန္ဓဆင်းရဲကိုမခံရပါစေ‌နဲ့၊လုပ်ငန်းအောင်မြင်ပါစေ၊လုမိုက်တွေရန်ကင်းဝေးပါစေ၊သူတော်ကောင်းနဲ့သာတွေ့ပါစေ။
ကမ္ဘာပေါ်မှာ အမြန်ဆုံးက စိတ်ပါ စွမ်းအားအကြီးဆုံးကလည်းစိတ်ပါ အဲ့ဒီစွမ်းအားအကြီးဆုံးနဲ့အမြန်ဆံုးစိတ်ကိုအသုံးချပြီး မေတ္တာပို့တဲ့အခါမှာမေတ္တာတရားရဲ့အကျိုးတကယ်ကိုရရှိပါတယ်။
အချစ်လို့ဆိုလိုက်တာနဲ့ မနက်လင်းရင် ဖုန်းဆက်ရမယ် စာပို့ရမယ်၊ လာတွေ့ရမယ်၊လက်ဆောင်ပေးပို့ရမယ်၊နေ့စွဲတွေကိုသတိရရမယ်၊ရင့်ရင်သီးခံရမယ်၊အိပ်ပျော်ချိန်ထိဖုန်းပြောရမယ်၊အနာဂတ်ကိုအကောင်းဆုံးဖန်တီးပေးရမယ်။
ငါ့အတွက်ဆိုတဲ့ အလိုလောဘတွေ တည်ဆောက်မိတဲ့အခါ အချစ်ကပျော်ရွှင်ခြင်းထက် ပူလောင်မှုကိုပိုခံစားရလာတယ်။
ချစ်ခြင်းမှာ မေတ္တာတရားကိုပေါင်းထည့်လိုက်ပြီး ချစ်သူကိုသတိရတဲ့အခါမေတ္တာပို့၊လွမ်းတဲ့အခါ မေတ္တာပို့၊သူ့နာမည်ကိုရွတ်မိတိုင်းမေတ္တာပို့ပေးလိုက်ပါ။
မေတ္တာဆိုတာ အပြန်အလှန်အကျိုးပြုတဲ့သတ္တိရှိတယ်။ပို့တဲ့သူရော၊မေတ္တာရရှိတဲ့သူရောအေးချမ်းရပါတယ်။
အရမ်းသတိရနေလား အရမ်းလွမ်းနေလား၊ အဲ့လ်ိုဖြစ်‌နေရင် စိတ်ဓာတ်ခွန်အားတွေ အများကြီးရတဲ့ ဆရာမခင်နှင်းကြည်သာရဲ့ ချစ်သူကိုသတိရတဲ့အခါစာအုပ်လေးဖတ်ဖြစ်အောင်ဖတ်လိုက်နော်။

image
4 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

"အမြင်ကျဉ်းတဲ့ သူဟာ"
စကားပြောရင်
ဝါးလုံးရှည်နဲ့ ရမ်းတတ်တယ်။
အမြင်ကျယ်တဲ့ သူက
သူပြောမယ့် နယ်ပယ်ထဲကပဲ
ပြောပါလိမ့်မယ်။
ဥပမာ...
လက်မ မကောင်းရင်
လက်မအကြောင်းပဲ ပြောပါလိမ့်မယ်
လက်ငါးချောင်းလုံး
ရောထွေးပြီး မပြောဘူး။
လောကမှာ...
အမြင်ကျဉ်းတဲ့ သူနဲ့
စကားပြောရတာလောက်
လက်ပေါက်ကပ်တာ မရှိဘူး။
သူမြင်ချင်ရာပဲ မြင်ပြီး
သူကြားချင်ရာပဲ ကြားတတ်တယ်။
အဲလိုလူမျိုးတွေနဲ့ တွေ့ခဲ့ရင်
အတတ်နိုင်ဆုံး
မငြင်းခုန်မိအောင် ရှောင်ပါ။
သင့်အတွက်
ဘာအကျိုးမှ မရှိသလို
သူလဲ ဘာအကျိုးမှ
ရမှာလဲ မဟုတ်ဘူး။
သင်ဘယ်လောက် ငြင်းငြင်း
နိုင်မှာလဲ မဟုတ်သလို
အချိန်ကုန် လူပန်း
စိတ်နွမ်းတာပဲ အဖတ်တင်မယ်။
လူဆိုတာ...
တစ်ခါတစ်ရံ
မှန်မှန် မှားမှား
ဘာမှ မပြောပဲ
နုတ်ဆိတ်နေလိုက်ခြင်းက
ပိုပြီး ကောင်းတယ်။
ပိုပြီး အကျိုးရှိပါတယ်...
မေတ္တာဖြင့်...

image
4 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

" ပါးနပ်တဲ့ အပြောအဆို .
လူတစ်ယောက်ကို "ခင်ဗျား လွဲနေတယ်
လို့ပြောရင် ဘယ်သူမှ လက်ခံမှာ မဟုတ်ဘူး။
ဒါပေမယ့် လူတစ်ယောက်ကို
ဒီလိုလေး လုပ်လိုက်ရင် ခင်ဗျား
ပိုပြီးအဆင်ပြေလိမ့်မယ် လို့ပြောရင် လက်ခံချင် လက်ခံလာလိမ့်မယ်။
ကိုယ်ဆိုလိုတဲ့ အဓိပ္ပာယ်နဲ့ ကိုယ်ပြောချင်တဲ့စကားတွေကို
တစ်ဖက်သားက လက်ခံဖို့ဆိုရင် ပြောတတ် ဆိုတတ်ဖို့က
သိပ်အရေးကြီးတယ်။
ဘယ်တော့မှ နင်မှားတယ်၊ငါမှန်တယ်
ဆိုတာမျိုး မပြောမိစေနဲ့။ ပြောမယ့်ပြော
နင်ပြောတာ မှားတော့မမှားဘူး။
ဒါပေမယ့် ဒီလိုလေးဆို ပိုပြီးတောင် မှန်ဦးမယ်"
ဆိုတဲ့အပြောမျိုး ပြောတတ်အောင်ပြော။
အပြောအဆိုကြောင့်ပဲ
လူတွေရဲ့အထင်ကြီးကိုးစားတာကို ခံရတတ်သလို
အပြောအဆိုကြောင့်ပဲ လူမုန်းများတတ်တယ်မဟုတ်လား။
ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် ပါးပါးနပ်နပ် ပြောတတ်ဆိုတတ်
သူတစ်ယောက်အတွက်ကတော့
အပြောအဆိုကြောင့် လူမုန်းမခံရတတ်ပါဘူးလေ။

image
4 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

❝ ဂျာနယ်ကျော် မမလေး ❞ စာအုပ်တွေထဲမှာ
အက်ဒမင် ရင်ထဲအရောက်ဆုံးသော
စာအုပ်တစ်အုပ်ပါပဲ ။
စစ်ကြီးပြီးဆုံးတဲ့
ခေတ်ကာလနောက်ခံပေါ်မှာ
မောင်နှမ နှစ်ယောက်ရဲ့
၅၂၈ ချစ်ခြင်းမေတ္တာအကြောင်း
ကောင်းမွန်စွာဖွဲ့သီထားကို
စာဖတ်သူတို့ ခံစားမိစေမှာပါ ။
▪️ဂျာနယ်ကျော်မမလေး▪️
▫️သွေး▫️

image
4 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

❝ ပြောရင်းပြောနေမည့်ချစ်ခြင်းမေတ္တာ ❞
ရှေ့ကသွားသူတွေကလဲ
ပြောခဲ့ကြတယ်
ခုလူတွေကလဲ ပြောနေကြတာပဲ
နောက်လူတွေကလဲ
ဆက်ပြောနေကြအုံးမှာပဲ
အချစ်အကြောင်း၊
မေတ္တာအကြောင်းတွေကိုပေါ့
ပြောပြီးရင်း ပြောနေကြမှာပဲ ။
• နန္ဒာသိန်းဇံ •

image
4 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

❛ ဤ က မ္ဘာ မြေ ၌
ကျွန်ုပ် ထွန်ယက်သမျှသည်
အသက်ဓာတ်သားဖြစ်ပါ၏။
ကဗျာဖြင့်စပ်ယှက်ခဲ့သော ကျွန်ုပ်၏
နေ့ပေါင်းများစွာ ညပေါင်းများစွာအား
ကဗျာဖြင့် သူကောင်းပြုပါ၏။
▫️မောင်ချောနွယ်
× ×
❛ ငါဟာ ဘဝမှာ နေစရာမရှိလို့
သေပစ်ဖို့ စဉ်းစားဖူးတယ်။
ဟာသပဲ ငါသေချင်ခဲ့ပုံများ
ဟာသပဲ ငါမသေရဲခဲ့ပုံများ။
▫️အောင်ချိမ့်
× ×
❛ ကမ္ဘာကြီးကလည်း
နည်းပညာအသစ်အဆန်းတွေနဲ့
ပိုကြီးလို့၊ ပိုထွားလို့
မိုးထိတိုက်ကြီးတွေ
မိုးပျံလမ်းမကြီးတွေ
ပိုကြီး ပိုထွားသွားတော့
လူသားဘဝကလည်း ပိုပြီး
သေးငယ် သေးသိမ်သွားရပြီပေါ့
သားက အဲဒါကို မခံနိုင်တာပါ အမေ
▫️သုခမိန်လှိုင်
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
▫️မောင်ချောနွယ်၊ အောင်ချိမ့်၊ သုခမိန်လှိုင်
▪️သမိုင်းသင်္ခန်းစာနှင့်သားပြန်လာပြီအမေ

image
4 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

❝ ငါ့မိဘက လွဲရင်
မင်းကို အရိုသေဆုံးပါ ။
ငါ့ကိုယ်ကျင့်တရားက လွဲရင်
မင်းကို ဂရုအစိုက်ဆုံးပါ ။
သေခြင်းတရားက လွဲရင်
မင်းကို အကြောက်ဆုံးပါ ။
တရားဥပဒေက လွဲရင်
မင်းကို အလေးစားဆုံးပါ ။
နိုင်ငံတော်က လွဲရင်
မင်းကို သစ္စာအရှိဆုံးပါ ။
ထို့အတူ ...
ငါ့ကိုယ်ငါက လွဲရင်
မင်းကို အချစ်ဆုံးပါကွယ် ။ ။
• မင်းလူ •

image
4 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

ရန်သူရဲ့ စိတ်ထဲအထိ
ထိုးဖောက်ဝင်ရောက်ပြီး
တိုက်ခိုက်မှုမပြုလုပ်ဘဲ
အနိုင်ရတယ်ဆိုတာ
တကယ်ဖြစ်နိုင်ပါသလား …
နိုင်ငံရေးသမားတွေ၊ ဟောပြောသူတွေ၊
အနုပညာရှင်တွေဟာ သူတို့လိုချင်သမျှ
ရနေတာ ဘာကြောင့်လဲလို့
သင်တွေးဖူးပါသလား ...
အခြားသူတွေ အလုပ်ခွင်မှာဖြစ်ဖြစ်၊
သင့်ရဲ့ဘဝမှာဖြစ်ဖြစ် သင့်ထက်
သာလွန်တဲ့အခြေအနေကို ရရှိနေတာကို
သင်စိတ်ညစ်နေပြီလား …
ဘဝတိုးတက်ရာတိုးတက်ကြောင်း
အဆိုအမိန့်တွေက သင့်အတွက်
ထပ်တလဲလဲ ဖြစ်နေပြီလား …
ဒီမေးခွန်းတွေကို သင့်ကိုယ်သင်
မေးမိနေရင်တော့ အဖြေက
❛ ဆိုက်ဝါးထည့်ခြင်း အတတ်ပညာ ❜
ဖြစ်ပါတယ်။

image
4 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

EV နှင့် Turbo များကြားမှ V10 ဘဲလေးကချေသည်
15,000 RPM? Naturally Aspirated V10 အင်ဂျင်? ဟုတ်လား? ဒီကနေ့ခေတ်လို အင်ဂျင်ဆိုဒ်သေးသေး၊ hybrid assisted turbo setup များဖြင့် ကိန်းဂဏန်းအမျိုးမျိုးကို အလွယ်တကူ claim လုပ်နေတဲ့ ခေတ်ကြီးထဲ V10 လို့ ကြားလိုက်ရတာက မအားလပ်လို့ take out နဲ့ fast food ဘဲ အမြဲစားဖြစ်တဲ့နောက် အိမ်က အမေချက်ကျွေးတဲ့ အိမ်လက်ရာ ထမင်းဟင်းပူပူလေး ပြန်စားလိုက်ရသလို၊ Bubble Milk Tea ထက် ပိုလို့တောင် ချိုတဲ့ အဖေ ခွဲတိုက်တဲ့ လက်ဖက်ရည်လေးကို သောက်လိုက်ရသလိုပါဘဲ၊ စကားလုံးတွေနဲ့ ဖော်ပြစရာမလိုလောက်တဲ့အထိ special ဖြစ်တယ်ဆိုတာ စာဖတ်သူလည်း သိပြီးသားဖြစ်မှာပါ။ Take care of your parents guys, they are getting older and older! အခုတော့ ကားအကြောင်းလေး ပြန်လှည့်ပါမယ်။
ဆိုတော့ကာ ယခုနှစ် မိတ်ဆက်ခဲ့သမျှ hypercar တွေအားလုံးထဲ classical music နားထောင်ရသလို divine feeling မျိုးအား ပေးအပ်သွားမည့် NA V10 အင်ဂျင်တပ် ဘဲလေးကချေသည်ကတော့ RB17 ပါ။ McLaren Solus GT ကလည်း V10 Hypercar ဆိုပေမယ့် ကျွန်တော့်အမြင်မှာတော့ RB17 က ပိုဆွဲဆောင်မှုရှိသလားလို့၊ ဒါက လူတစ်ဦးချင်းဆီ အမြင်ကွဲပြားနိုင်ပါတယ်။ “ နို့၊ Aston Martin Valkyrie ကြီးနဲ့ တူနေတယ်နော် “ လို့ မေးမည့် စာဖတ်သူတွေရှိတယ်ဆိုတာ ကျွန်တော်သိပါတယ်။ ကျွန်တော်လည်း အစတုန်းက Valkyrie မော်ဒယ်ခွဲ တစ်မျိုးဖြစ်မယ်လို့ဘဲ ထင်မိလိုက်တာ၊ လက်တွေ့မှာတော့ Red Bull ရဲ့ juiced-up Valkyrie ဗားရှင်းဖြစ်နေရော။
ဒီကားကို ကာဗွန်ဖိုက်ဘာ composite မှ လက်တွေ့ အသက်ဝင်လာအောင် ထုဆစ်ပေးခဲ့သူကတော့ Valkyrie ရဲ့ ဖခင်ကြီးဖြစ်သူ Adrian Newey_အေဒိရိယန် နျူဝီ ဖြစ်တယ်ခင်ဗျ။ Adrian ရဲ့ လက်ရာမလို့လည်း ဒီဇိုင်းပိုင်းမှာ nearly-identical ဖြစ်နေတာပေါ့။
လေလှိုင်းထဲကနေ ကူးသန်းလာတဲ့ အင်ဂျင်သံခပ်စူးစူးက နားမှတစ်ဆင့် အကြားအာရုံအဖြစ်သို့ ပြောင်းလဲလာရင်း ဦးဏှောက်အတွင်း neuron activation ဖြစ်ပေါ်ကာ အလိုလိုပြုံးမိလာစေတဲ့ မျက်မှောက်ခေတ် V10၊ V12 အင်ဂျင်ဖန်တီးသူက တစ်ဦးဘဲရှိတယ်၊ သူက Cosworth။ I.C.E တွေ အပြီးတိုင် သေဆုံးသွားတဲ့အခါ နောင်လာမည့်မျိုးဆက်တွေအတွက် Automotive သမိုင်းကြောင်း မှတ်တမ်းပြုစုပေးပါဆိုလျှင် Cosworth အတွက်ချည်းဘဲ သီးသန့် ကျမ်းစာအုပ် (၈) တွဲလောက် ထုတ်ရမှာ အသေအချာဘဲ။
Bugatti Tourbillon အတွက်လည်း V16 အင်ဂျင်ဆောက်ပေးခဲ့သလို၊ ယခုတစ်ခေါက်မှာလည်း RB17 ထဲက 4.5L NA V10 ဟာ Cosworth ဆီက ဖြစ်တယ်ဗျ။ Red Bull အနေနှင့် ကိုယ်တိုင်က ကားကုမ္ပဏီမဟုတ်သော်လည်း ဖော်မြူလာဝမ်းသမိုင်းအတွင်း အအောင်မြင်ဆုံး F1-Team များထဲမှ တစ်သင်းဖြစ်တဲ့အတွက်ကြောင့် အခြားသော hypercar ထုတ်လုပ်သူများလို Top Speed သော်လည်းကောင်း၊ Craftsmanship လက်ရာသော်လည်းကောင်း၊ နည်းပညာမြင့် high-tech showcase သော်လည်းကောင်း အဓိကထားတဲ့ သမာရိုးကျ focus ရယ် မရှိပါဘူး။ ကိုယ်တိုင်က F1 Team ဖြစ်တဲ့အပြင် Adrian ဟာလည်း F1 Designer ဖြစ်သည့်အတွက် ယခုတွေ့မြင်နေရတဲ့ RB17 Hypercar က basically a road-legal F1 ကားပါ။ Formula One ကားတစ်စီးလိုမျိုး dynamic ဖြစ်တဲ့ handling၊ ကမ္ဘာ့ထိပ်သီး ဒရိုက်ဘာတွေဘဲ ယဉ်ပါးလို့ရတဲ့ purpose-built machine ကြီးကို road-car အနေနှင့် ထုတ်ချင်လို့ကို ထုတ်ထားတာပါ။ Mercedes-AMG One နှင့် Aston Martin Valkyrie လို road-legal F1 Hypercar ဖြစ်ပြီးတော့ ဖော်မြူလာဝမ်းကား တစ်စီးကို မောင်းရတဲ့ ခံစားမှုအား အနီးစပ်ဆုံး ပေးအပ်သွားမည့် မီလီယံနာတွေအတွက် ကစားစရာလေးပေါ့။ NA V10 မလို့ instant throttle ရရှိမှာဆိုပေမယ့် ဒီကနေ့ခေတ် Le Mans Hypercar များနှင့် F1 တွေလိုမျိုး hybrid စနစ်ကတော့ လိုအပ်ပါသေးတယ်။ အကယ်လို့များ အင်ဂျင်တစ်ခုတည်းသာဆိုရင် CLK-GTR လိုမျိုး low speed တွေမှာ မောင်းမရလောက်အောင် ခက်ခဲတဲ့ race-car တစ်စီးဖြစ်သွားမှာပါ။
လေခွင်းအားကောင်းဖို့နှင့် လေပေါ်မြောက်မတက်သွားအောင် downforce generation ကလည်း ဒီမှာ အရေးကြီးတယ်ဗျ၊ ဒါကြောင့်လည်း air passage ရှင်းလင်းအောင် ကားအောက်မှာ ရှင်းလင်းနေပြီး နောက်ဖင်မှ diffuser ကနေ စုပ်ယူသွားမည့် high downforce setup မျိုးကို မြင်ရမှာဖြစ်တယ်။ ဒီကားကို Adrian က ဒီဇိုင်းဆွဲတာ ဆိုသော်လည်း တကယ့်ကြိုးကိုင်သူဟာ Mother Nature ပါ။ လွန်ဆန်လို့မရတဲ့ သဘောဝတရားမလို့ လေကို ‌ဘယ်လိုမျိုး ကောင်းကောင်းခွင်းမလဲဆိုတာ အဓိက ဦးတည်ရင်း ဖြစ်လာတဲ့ shape မလို့ nature ကိုတော့ credit ပေးရပါမယ်။ RB17 ရဲ့ suspension က ၁၉၉၄ ခုနှစ်တည်းက ဖော်မြူလာဝမ်းအတွင်း ပိတ်ပင်ထားတဲ့ Williams F1 Team developed - Active Suspension ဖြစ်ပြီး ဒီစနစ်ကို သုံးခြင်းဖြင့် driver အတွက် ပိုမို safe ဖြစ်သလို၊ အမြင့်မားဆုံး စွမ်းဆောင်ရည်ပမာဏကို efficiently ရရှိနိုင်စေမှာဖြစ်ပါတယ်။
အလွယ်ရှင်းပြရရင်တော့ ဒီ suspension က အကွေ့တွေမှာ ကားကို လမ်းနဲ့ ကပ်နေအောင် ဝပ်ပေးထားစေမှာဖြစ်ပြီး ကွေ့အထွက်မှာ drag နည်းအောင် ပြန်မြှင့်ပေးထားမှာဖြစ်ပါတယ်။ တိကျပြတ်သားတဲ့ driving precision မျိုးကို ပေးအပ်နိုင်မည့်အပြင် အခုလို အန္တရာယ်များတဲ့ F1-inspired Hypercar မျိုးအတွက်လည်း airborne မဖြစ်အောင် ကာကွယ်ပေးထားမည့် အဓိက feature ဖြစ်ပါတယ်။
RB17 ဟာ 150 mph အရှိန်နှုန်းမှာ ကီလို 1,700 (3,748 ပေါင်) downforce ဖန်တီးသွားဖို့ လိုအပ်ပြီး အခုလို challenging ဖြစ်တဲ့ စွမ်းဆောင်ရည်ပစ်မှတ်အတွက်လည်း Red Bull နှင့် Michelin တို့ပေါင်းပြီး bespoke tyre တစ်မျိုးကို develop လုပ်လျက်ရှိပါတယ်။ RB17 က ဥရောပထုတ်ကားမလို့ EU က ထုတ်ပြန်ထားတဲ့ စည်းကမ်းချက်တွေအရ ကားသံလျှော့ခဲ့ရတယ်ဗျ။ ဆိုတော့ကာ 1,5000 RPM အထိ rev နိုင်တဲ့ V10 ဆိုသော်လည်း 105 decibel ကြိမ်နှုန်းကို ကျော်လွန်မှာမဟုတ်ပါဘူး၊ pretty sad tbh…
Exhaust စနစ်က cylinder တစ်ခုချင်းဆီက exhaust manifold များကို single tip အဖြစ် 10-into-1 setup လုပ်ထားပြီး လက်တွေ့ မမောင်းပြမချင်းတော့ ချိုသလား၊ စိမ့်သလား၊ ချဉ်သလား သိရဦးမှာမဟုတ်ပါဘူး။ ဘယ်လိုဘဲဖြစ်ဖြစ် ကျွန်တော်တို့ ကားဝါသနာရှင်များကို လေ့လာစရာ၊ ရူးသွပ်စရာ အိပ်မက်တစ်ခုထပ်ထုတ်ပေးတဲ့ Red Bull ကိုတော့ hats off လုပ်ပါတယ်။

image
4 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

R36 GT-R နှင့်အနီးစပ်ဆုံး electric-concept မော်ဒယ်သစ်
လွန်ခဲ့​သော ဆယ်စုနှစ်တစ်ခု​ကျော်​ကျော် ကာလထဲ ဂျပန်လူမျိုးတို့ရဲ့ Engineering၊ Craftsmanship နှင့် ကမ္ဘာ​ကျော် Skyline GT-R မျိုးဆက်ရဲ့ အနှစ်သာရကို သယ်​ဆောင်လာပြီး ကမ္ဘာ​​ပေါ်မှာရှိတဲ့ မည်သည့် Race Track မျိုးမှာမဆို ဂျာမန်ပြိုင်ဘက်များဖြစ်တဲ့ AMG၊ Porsche နှင့် BMW M တို့ကို စိန်​ခေါ်ခဲ့နိုင်တဲ့ တစ်ခုတည်း​သော ဂျပန်​ Super-sports ကားတစ်စီး။
ဆလင်ဒါလည်း အများကြီးမဟုတ်၊ Fancy ဖြစ်ပြီး ရှုပ်​​ထွေးတဲ့ အီတာလျံ Flatplane V8၊ NA V10 နှင့် V12 အင်ဂျင်​တွေလည်းမဟုတ်ဘဲ ရိုးရှင်းတဲ့ Twin-Turbo V6 နှင့်တင် bully လုပ်ခဲ့တဲ့ ကျွန်​တော်တို့ရဲ့ Godzilla ကြီး​တော့ ​နောက်ဆုံးမှာ​တော့ ​ဂေါ်ဇီလာမဟုတ်ဘဲ ပုတ်သင်ဖြစ်​တော့မယ်တဲ့လား? ဒါက dramatic ဖြစ်ဖြစ် စကားကို ကြွယ်ပြတာပါ၊ တကယ်​တမ်းမှာတာ့ ပုတ်သင်ဖြစ်တာ ကြာ​နေပါပြီ။ ကိုယ်တိုင်က R35 GT-R ကို ၎င်းရဲ့ မည်သည့်တိုးတက်မှုမှမရှိ ထိုးတက်လာတဲ့ ​စျေးနှုန်း​ကြောင့်သာ အပြစ်တင်ခဲ့​ပေမယ့် တကယ်တမ်း ကြိုက်လား မေးရင်၊ ကြိုက်ပါတယ်။ ကျွန်​တော့်အလုပ်နားက AUTO TUNE ဆိုင် (ယခု VOYAH Showroom) မှာ ရပ်ရပ်ထားတတ်တဲ့ NISMO GT-R ​လေးဆိုရင် ​နေ့တိုင်းမြင်ချင်လို့ ထမင်းစားချိန် အလုပ်နားတိုင်း AUTO TUNE ဆိုင်နားဘဲ ပတ်ပတ်​လျှောက်​နေကြပါ။ ဒီက​နေ့ သတင်းမှာက အ​ကြောင်းအရာနှစ်ခုရှိမယ်၊ ပထမတစ်ခုက ဒီ concept car ရဲ့ အတိုချုံး run down ပါ။ ဒုတိယတစ်ခုက​တော့ ဆက်စပ်ပြီး ​ရေးထားတဲ့ အချက်တစ်ချို့​ပေါ့။
စာဖတ်သူတို့ အခုရုပ်ပုံအတွင်း ​တွေ့မြင်​နေရတဲ့ ကားက​တော့ မနက်ဖြန် စတင်ကျင်းပမည့် 2023 Japan Mobility Show အတွက် Nissan ဘက်က ခင်းကျင်းပြသမည့် R36 GT-R ရဲ့အနီးစပ်ဆုံး​သော concept model ဖြစ်တဲ့ Nissan HYPER FORCE all-eletric concept ပါ။ GT-R နာမည် ​ပေါ်တင်မတပ်ထား​​ပေမယ့် ကားရှေ့ရုပ်က GT-R လိုဂိုဆန်ဆန် LED စာလုံးအနီ/အဖြူ​​လေးက မျက်စိမှုန်​နေသူများ​တောင် GT-R မှန်း တန်းသိနိုင်ပါတယ်။ ဆို​တော့ကာ ဒါ​တွေအကုန်လုံးက early-tease ​တွေ​ပေါ့။ " ဟာ၊ ၁၆ နှစ်​သား R35 က​တောင် လှ​သေးတယ်၊ ဒါကြီးက ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲ " ဆိုပြီး အပြင်ပန်းဒီဇိုင်းအ​ပေါ် shock မရပါနှင့်။ ဒါက အ​ချောမသပ်ရ​သေးတဲ့ ရွှံ့တုန်းသာသာပါဗျ။ ယခု concept ကားကို ရုပ်ဆိုးတယ်ထင်ရင် R35 တုန်းက မူလ concept ​မော်ဒယ်ကို ရှာကြည့်လိုက်ပါ။ စာဖတ်သူရဲ့ EX လိုပါဘဲ၊ ပုံဆိုးပန်းဆိုးဗျ။ Just kidding!
အ​သေးစိတ်ပုံ​တွေကို 9:30 ကျရင် တင်​​ပေးမှာဖြစ်လို့ ​ခေတ္တစောင့်​နေကြဖို့ ​မေတ္တာရပ်ခံချင်ပါတယ်။ ​အော် ဒါနှင့်၊ ယခု​မော်ဒယ်က concept ဘဲမလို့ ဘယ်အရာမှ ရေရေရာရာပြောလို့မရတာကြောင့် specs တွေ၊ အတွင်းခန်းတွေ၊ အပြင်ပန်းဒီဇိုင်းတွေ aerodynamics တွေ ဘာပြုတယ်၊ ညာပြုတယ်တော့ ကျွန်တော်မပြောတော့ပါဘူး။
ဒုတိယပိုင်းကို စ ပြောရရင်တော့ သတင်း​ခေါင်းစဥ်အား တစ်​ခေါက်ပြန်ဖတ်ကြည့်လိုက်ရင် " မဖြစ်ပါ​စေနှင့်ကွာ၊ မဟုတ်မမှန်သတင်းဖြစ်ပါ​စေ " လို့ဘဲ ရင်ထဲက တ မိတယ်မဟုတ်လားဗျ။ သတင်း​ခေါင်းစဥ်ကို ကိုယ်တိုင်​ရေးတဲ့ ကျွန်​တော်​တောင် စိတ်​ထဲအလိုမကျပါဘူး။
NSX လိုမျိူး Hybrid assisted V6 မလုပ်ချင်ဘူး၊ Lexus လိုလည်း ​ဒေါ်လာ သန်းရာ​ကျော်အကုန်အကျခံပြီး LFA ရဲ့ 1LR-GUE V10 အင်ဂျင်မ​ဆောက်နိုင်ဘူးဘဲထားဗျာ။ လက်ရှိ R35 ရဲ့ 3.8L Twin-turbo V6 (VR38DETT) အင်ဂျင်က ​တော်​တော်​ကောင်း​နေဆဲပါ။ အင်ဂျင်ကို အသစ်မလုပ်ဘဲ 3.5L ​​လောက် ဆိုဒ်နည်းနည်းထပ်​သေး၊ AMG C63S အသစ်ကလို eletric-turbo တပ်ပြီး 600 HP ထုတ်လည်း ဘယ်သူမှ စိတ်မဆိုးပါဘူး။ အခုဟာက all-eletric လုပ်ဖို့ plan ​နေတာ မမြင်ချင်​ယောင်​ဆောင်လည်း သိသာ​နေတဲ့ အချက်ကြီးပါ။ ဒါဆိုရင် Nissan က I.C.E Powertrain အသစ်ဆောက်ဖို့ အသစ်မရှိတာလား? EV အဖြစ်သွားလိုက်ဖို့က R&D ပိုင်းရော ဘတ်ဂျတ်ပိုင်းကရော R35 ထက်ပိုပြီး အချိန်နှင့် ငွေအကုန်အကျ နည်းမှာမလို့လားဘဲ။ ဒီအကြောင်းတွေကို ဟောဒီက - https://bit.ly/3QuXdzblink မှာ ဝင်ရောက်ဖတ်ရှုနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျာ။ ခဏနေ ပြန်လည်တွေ့ဆုံချင်ပါတယ်။
[ စာဖတ်သူဟောင်းနှင့် Regular စာဖတ်သူများအပေါ် အမှာစကား ]
Hi guys! ကျွန်တော် အာကာပြည့်စုံပါ။ စာဖတ်သူတို့ရဲ့ Boosted Media ပေချ့်ဟာဆိုရင် လတ်တလောမှာ JDM နှင့် F&F Pop-culture related သတင်းတွေ များနေတာ စာဖတ်သူတို့အသိပါဘဲခင်ဗျာ။ ဒီလိုမျိုး တမင်ရေးပြီး engagement only လိုက်ရှာနေသလားဆိတော့လည်း မဟုတ်ပါဘူး။ ကျွန်တော် EV တွေရယ်၊ Mustang 7th Gen အသစ်ရယ်ကို ရေးထားပါသေးတယ်။ ဟန် (Sung Kang) က Initial D ရိုက်မယ်ဆိုတာတွေ၊ ယခုတွေ့မြင်ရတဲ့ R36 Concept (HYPER FORCE) ဆိုတာတွေက မြန်မာပြည်အတွင်းရှိ ကားဝါသနာရှင်မဟုတ်သူတွေတောင် အလွယ်တကူ ဖတ်ရှုခံစားနိုင်မည့် သတင်းတွေဖြစ်လို့ ရေးထားပြီးတာတွေကို နောက်ပြန်ပြန်ဆုတ်ပြီး လက်ရှိ Hot နေတာတွေ အသားပေးတင်နေရလို့ပါခင်ဗျာ။ စာဖတ်သူဟောင်းများနှင့် Regular စာဖတ်သူတို့ အရင်ချိန်တုန်းက ဖတ်နေကျ Boosted Media နှင့်မတူဘဲ အရသာပေါ့ပျက်သွားခဲ့ရင် သည်းခံပေးပါလို့ ပြောချင်ပါတယ်ခင်ဗျာ။
<<< 𝖱𝗂𝗀𝗁𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖢𝗅𝖺𝗂𝗆𝗌 >>>

image