Discover postsExplore captivating content and diverse perspectives on our Discover page. Uncover fresh ideas and engage in meaningful conversations
တစ်ခုခုသိချင် Google လိုက်လေ ၊ ပိုသိချင်ရင်တော့ ပိုက်ဆံပေးပေါ့ ဆိုပြီး လာတော့မယ်
Google Search ကို Subscription စနစ်တစ်ခု လုပ်ဖို့ ပြင်နေတယ်လို့သိရတယ် ဘယ်လိုလဲဆိုရင် သာမန် Google Search ကတော့ ပုံမှန်အတိုင်းသုံးလို့ရမယ် ၊ AI-Powered Google Search ကိုတော့ ပိုက်ဆံပေးသုံးရမှာပါ
ပြသနာက Subscription နဲ့ သုံးရမဲ့ AI-Powered Google Search မှာလဲ ကြော်ငြာတွေ ပြနေဦးမှာပါတဲ့ သာမန် အခုသုံးနေတဲ့ Search မှာလဲ ကြော်ငြာတွေပြနေတာပဲ ဘာမှတော့သိပ်မထူးဘူး တွေ့ရတာပဲ လက်ရှိ ကြားထားရတဲ့သတင်းအရပေါ့
သိပ်တော့လျှော့တွက်လို့မရပါဘူး စောင့်ကြည့်ရပါမယ် ဘယ်လို Feature အသစ်တွေ ပါလာနိုင်မလဲဆိုတာတော့ စိတ်ဝင်စားစရာပါ
အမှတ်မမှားစေလိုတာက Google Search က သာမန်အတိုင်းသုံးနိုင်မယ် AI-Powered Google Search ကိုပဲ Subscription နဲ့သုံးလို့ရမဲ့ပုံစံဖြစ်ပါတယ်
အမြန်လမ်းအသုံးပြုသူများအနေနဲ့
ကီလိုဖမ်းတာကိုအာရုံစိုက်နေကြခြင်းထက်
80-100ကြားသာမောင်းခြင်းက သာ
ကိုယ့်အတွက် အန္တရာယ်ကင်းစေပါတယ်။
ကြိုက်မရှက် ဆိုတဲ့အတိုင်း
မိုင်နှူန်းမြင့်မောင်းခြင်းကလူတိုင်း ကြိုက်နှစ်သက်သလို ၊
ငိုက်မရှက်ဖြစ်တဲ့အချိန်မှာမိုင်နှူန်းမြင့်
မောင်းနေတာသိနေပေမယ့်ရှေ့ကလမ်းကဖြောင့်နေချိန်ကိုကြည့်ပီး စတီယာတိုင်ကို တည့်မတ်စွာကိုင်ထားပြီး မျက်စိမှိတ်အိပ်လိုက်တာမျိုးရှိကြတယ်။
မိမိအိပ်ငိုက်ချိန်နဲ့ လမ်းမှာရုတ်တရက်
တွေ့လိုက်တဲ့ဂျိုင့်၊ရုတ်တရက် ဘေးကကါးကြီးဖြတ်ချိန်မှာ အိပ်ငိုက်နေလို့လန့်ပီးဘယ်ညာမှားစတီယာတိုင်ဆွဲလိုက်ခြင်းတို့ကြောင့်ကါးကြီးနဲ့ချိတ်မိပါသွားခြင်း၊လမ်းဘေးဘလော့တုံးထဲထိုးဝင်သွား
တာအများဆုံးတွေ့ရတယ်။
အချို့က ငါကါးမောင်းကျွမ်းတယ်ဆိုပြီး ၁၂၀ လောက်မောင်းတဲ့သူများလည်းတွေ့ရတယ်။
ရန်ကုန်-မန္တ လေးအမြန်လမ်းက စင်းလုံးချော
ကတ္တီပါလမ်းမဟုတ်ပါ။
မဖြစ်ရင်ဘာမှမဖြစ်။ရုတ်တရက်ကြုံလာတဲ့အခါလူ့အသက်ကအပိုမပါကြပါဘူး။
80-100ကြားမောင်းခြင်းက မိမိသွားမယ့်ခရီးကို
တစ်နာရီခန့်သာနောက်ကျပြီး ရောက်မှာပါ။
ခါးပတ်ပတ်ပါ။ရှေ့ထိုင်ခုံ ၃ ယောက်မထိုင်နဲ့။
ယာဉ်မောင်းလိုင်စင်၊ယာဥ်လိုင်စင်၊မှတ်ပုံတင်
စုံလင်အောင်သာယူသွားပါ။
အမြန်လမ်း အသင်အဖြစ်မောင်းချင်ပါက
ဂိတ်ကြီးတွေမရောက်ခင် လူပြန်ချိန်းပါ။
ခရီးမထွက်ခင် အိပ်ရေးဝဝအိပ်ပါ။
ဘီးလေချိန်ပါ။အောက်ပိုင်းစစ်ပြီးမှခရီးထွက်ပါ။
အမြန်လမ်းအသုံးပြုသူများအတွက် မိမိရဲ့အတွေ့အကြုံလေးတွေကိုမျှဝေခြင်းသာဖြစ်ပါတယ်။
ခါးပတ်မပတ် သုံးသောင်းမှလည်းကင်းဝေးကြပါစေ။
ကီလိုဖမ်း တစ်သိန်းသုံးသောင်းမှလည်းကင်းဝေးပါစေ။
၁၉၅၀ ပြည့်နှစ်တွေမှာ အမေရိကန်ကားကုမ္ပဏီ Dodge အမျိုးသမီးတွေအတွက် la femme ဆိုတဲ့ ပန်းရောင်ကားမော်ဒယ်တစ်မျိုးကို သီးသန့်ထုတ်လုပ်ရောင်းချခဲ့ပြီး ကားဝယ်သူတိုင်းကို ပိုက်ဆံအိတ်၊ နှုတ်ခမ်းနီတောင့်၊ မိုးကာ၊ ဦးထုပ် အစရှိတဲ့ လက်ဆောင်ပစ္စည်းတွေ ပေးခဲ့ပါတယ်။
၁၉၅၀ ပြည့်နှစ်ကာလဟာ အမေရိကန်နိုင်ငံမှာ စီးပွားရေးအခွင့်အလမ်းတွေ တဟုန်ထိုး ပွင့်လန်းလာချိန်ဖြစ်ပြီး စီးပွားပျက်ကပ်ကြောင့် ချို့တဲ့နွမ်းပါးစွာ ကြီးပြင်းခဲ့ရသူတွေက ငွေကြေး အလျှံအပယ်သုံးစွဲလာကြတဲ့အချိန် ဖြစ်ပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ အမျိုးသမီးတွေကို သီးသန့်ပစ်မှတ်ထားတဲ့ ကားထုတ်လုပ်ရောင်းချမှုကတော့ အောင်မြင်ခဲ့ခြင်းမရှိဘဲ နှစ်ပိုင်းအကြာမှာပဲ ရပ်ဆိုင်းခဲ့ရပါတယ်။
Ref: 1955 Dodge la femme
၁၉၅၀ ပြည့်နှစ်တွေမှာ အမေရိကန်ကားကုမ္ပဏီ Dodge အမျိုးသမီးတွေအတွက် la femme ဆိုတဲ့ ပန်းရောင်ကားမော်ဒယ်တစ်မျိုးကို သီးသန့်ထုတ်လုပ်ရောင်းချခဲ့ပြီး ကားဝယ်သူတိုင်းကို ပိုက်ဆံအိတ်၊ နှုတ်ခမ်းနီတောင့်၊ မိုးကာ၊ ဦးထုပ် အစရှိတဲ့ လက်ဆောင်ပစ္စည်းတွေ ပေးခဲ့ပါတယ်။
၁၉၅၀ ပြည့်နှစ်ကာလဟာ အမေရိကန်နိုင်ငံမှာ စီးပွားရေးအခွင့်အလမ်းတွေ တဟုန်ထိုး ပွင့်လန်းလာချိန်ဖြစ်ပြီး စီးပွားပျက်ကပ်ကြောင့် ချို့တဲ့နွမ်းပါးစွာ ကြီးပြင်းခဲ့ရသူတွေက ငွေကြေး အလျှံအပယ်သုံးစွဲလာကြတဲ့အချိန် ဖြစ်ပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ အမျိုးသမီးတွေကို သီးသန့်ပစ်မှတ်ထားတဲ့ ကားထုတ်လုပ်ရောင်းချမှုကတော့ အောင်မြင်ခဲ့ခြင်းမရှိဘဲ နှစ်ပိုင်းအကြာမှာပဲ ရပ်ဆိုင်းခဲ့ရပါတယ်။
Ref: 1955 Dodge la femme