Discover postsExplore captivating content and diverse perspectives on our Discover page. Uncover fresh ideas and engage in meaningful conversations
Google က Apple ရဲ့ iPhone , iPad , Mac တွေပေါ်မှာ Default Search Engine ဖြစ်ဖို့ နှစ်စဉ် ဒေါ်လာတွေပေးနေရပါသတဲ့
2022 တုန်းက 10 Billion လောက်သတင်းထွက်ခဲ့ပေမဲ့ အခုသတင်းကတော့ 20 Billion တောင်ပေးနေရတာဆိုတော့ သိပ်မများတဲ့အချိန်အတွင်းမှာ 2 ဆ လောက်ပိုပေးနေရပုံပဲ
Google နဲ့ Apple တို့ရဲ့ ဇာတ်လမ်းလေးက 2002 ခုနှစ်ထဲကစတာပါတဲ့ Apple Devices ပေါ်မှာ Default Search Engine ဆို Google ဖြစ်နေတာ နှစ် ၂၀ ကျော်ပါပြီ
Microsoft Bing နဲ့ Apple ၊ Google တို့ရဲ့ သုံးပွင့်ဆိုင် ဇာတ်လမ်းလေးလဲရှိခဲ့ပါသေးတယ် Apple ၊ Google တို့ ပူးပေါင်းနေမှုကြောင့် Bing က ယှဉ််မရဖြစ်နေတယ်လို့ Microsoft CEO ကပြောခဲ့တာပါ
တစ်ချိန်တုန်းကလဲ Bing ဘက်က Apple စီကို ရောင်းချချင်ပေမဲ့ Apple က ငြင်းဆန်ပြီး ပြန်ပြောခဲ့တာ Bing ဘက်ကနေ အမှီလိုက်နိုင်တဲ့ အနေအထားမျိုးမရှိမှာစိုးရိမ်ခဲ့သလို Apple သုံးသူတွေကလဲ Google ကသာ အကောင်းဆုံးဖြစ်တယ်လို့ ထင်နေကြတာဆိုပြီး တုံ့ပြန်ခဲ့တာပါ
" #value_driven_marketing "
Marketing လို့ကြားလိုက်တာနဲ့ လူတိုင်းမြင်တာကတော့ အပြင်တွေထွက်၊ Customers တွေဝယ်အောင် မြူဆွယ်၊ တစ်နည်းအားဖြင့် ဈေးရောင်းကြတယ်ပေါ့။
တကယ်တမ်း Marketing ပြုလုပ်ရာမှာ မိမိကုမ္ပဏီ အရောင်းတက်ဖို့ Brand ကို Market ထဲထိုးဖောက်ဝင်ရောက်ရတယ်၊ ကုမ္ပဏီရဲ့ စီးပွားရေးဈေးကွက် အတွင်းမှာပဲ Customers တွေ အမြဲရှိနေအောင်၊ ဝယ်ဖြစ်အောင် ကြိုးစားရတယ်။
နောက်ထပ် Customer Retention ရအောင် Promotion တွေ လုပ်ရမယ်၊ ပြောရရင်တော့ အကောင်းဆုံးဖြစ်တဲ့ Strategy တွေကို အသုံးချပြီး အရောင်းမြှင့်တင်ခြင်း၊
ထုတ်ကုန် ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်အောင် ဆောင်ရွက်ခြင်း စတဲ့ အရာတွေပါဝင်ပါတယ်။
Marketing သမားတွေဘာလုပ်ရတာလဲ ?
Marketer တွေရဲ့အလုပ်က မိမိ Target ထားတဲ့ Customer Focus Groups, မိမိကုမ္ပဏီရဲ့ Product, Services နဲ့အညီ အကောင်းမွန်ဆုံး Strategy ကို ဖန်တီးတည်ဆောက် ကြရတယ်၊ အကောင်အထည်ဖော်ကြတယ်။
ဘယ်လိုမျိုး Strategy တွေကို အသုံးပြုသင့်တယ် ဆိုတဲ့ ဆုံးဖြတ်ချက်တွေကတော့ Marketer တစ်ယောက်နဲ့ တစ်
ယောက် ကွဲပြားခြားနားကြပါတယ်။
ဒီထက်အရေးကြီးတာက မိမိ Customers တွေရဲ့ Daily Lifestyle ကို အကျိုးရှိစေမယ့် အစီအစဉ်တွေကတဆင့် ကိုယ့်ရဲ့ Product and Services ကို အမြဲတမ်းဝယ် အသုံးပြုဖြစ်အောင်၊ TOM (Top of Mind) ဖြစ်အောင်
လုပ်ဆောင်ဖို့လည်း အရေးတကြီး လိုအပ်ပါသေးတယ်။ အဲဒီအခါမှာ Marketer တွေအနေနဲ့ Customer တွေကို Value Added ဖြစ်စေမယ့် Information တွေပေးခြင်း၊ Unique Value တည်ဆောက်ထားခြင်းက များစွာအရေး
ကြီးတဲ့ အခန်းကဏ္ဍပဲဖြစ်ပါတယ်။
Sales တက်ဖို့ Marketer တွေ ဘာလုပ်ကြလဲ ?
Value Driven Marketing ပြုလုပ်ရာမှာ ဈေးဝယ်သူတွေဟာ မိမိကုမ္ပဏီက ထုတ်ကုန်နဲ့ ဝန်ဆောင်မှုတွေကိုပဲ စဉ်ဆက်မပြတ် အမြဲတမ်း အားပေးအောင် အကောင်းဆုံး ဆောင်ရွက်နိုင်ရမှာပဲ ဖြစ်ပါတယ်။ ခဏခဏလာဝယ်ဖို့နဲ့
Sales တက်ဖို့ဆိုတာ မိမိ ကုန်အမှတ်တံဆိပ်အပေါ် Loyalty ရှိနေမှ ရမှာဖြစ်ပါတယ်။
Shopping Experience ကောင်းတစ်ခုပေးနိုင်ဖို့ Product ထိတွေ့နေရတဲ့ နေရာတွေ အားလုံးမှာ အစစအရာရာ သတိထားရပါတယ်။
Value-Driven Marketing ဆိုတာ -
✅ ဈေးကွက်ရှာဖွေရေး ပြုလုပ်ရာမှာ စဉ်းစားသုံးသပ်သင့်တဲ့ အခြေခံကျတဲ့အရာတစ်ခု ဖြစ်ခြင်း။
✅ မိမိရဲ့ Brand ကို သိရှိစေခြင်း။
✅ Customers တွေရဲ့ Awareness ကောင်းကောင်းရအောင် မိမိရဲ့ Brand Direction အပေါ်မူတည်ပြီး လိုအပ်တဲ့ Tactics တွေပြုလုပ်ခြင်း။
✅ Loyalty တည်ဆောက်ခြင်း။ Loyalty တည်ဆောက်ရာမှာလည်း Short-term ရော Long-term အတွက်ပါ သုံးသပ်ဖို့ လိုအပ်ခြင်း။
✅ Potential Customers တွေအတွက် Positive Moment တွေဖန်တီးပေးခြင်း။
ဥပမာ- သင်္ကြန်မကျခင် ပိတောက်ပန်းနဲ့အလှဆင်တာမျိုး။
✅ Events များ ဖန်တီးပြုလုပ်ပေးခြင်း။
✅ Department အလိုက်ညှိနှိုင်းပြီး နှစ်ဦးနှစ်ဖက် အကျိုးရှိစေနိုင်တဲ့ Promotion များ ဖန်တီးပေးခြင်း။
အခုပြောပြသွားတဲ့ အကြောင်းအရာတွေဟာ Value-driven Marketing နဲ့ ပတ်သက်ပြီး အခြေခံ သိထားသင့်တဲ့ အကြောင်းခြင်းရာတွေပဲ ဖြစ်ပါတယ်။
ဘယ်လိုမျိုး Strategy တွေ၊ Tactics တွေနဲ့ ဆောင်ရွက်တယ် ဆိုတာကတော့ ကိုယ့်ရဲ့ Product/ Services Brand တွေအပေါ် မူတည်ပြီး ကွဲပြား ခြားနားနိုင်ပါတယ်။
အများနဲ့မတူ Value Differentiate လုပ်နိုင်မယ်ဆိုရင်တော့ အကောင်းဆုံးပဲ ဖြစ်ပါတယ်။
မိမိ ကုမ္ပဏီကို Value တည်ဆောက်ရင်း တွန်းအားပေးတိုးတက်လာအောင် မြှင့်တင်ကာ ကုမ္ပဏီအနာဂတ်အောင်မြင်မှုကို ရရှိအောင်လုပ်ကိုင်ကြဖို့ အမှန်တကယ်လိုအပ်ပါတယ်။
Foreign Exchange မှာကိုယ်ကမကျွမ်းကျင်လို့ ကျွမ်းကျင်မည်ဟုထင်ရသောသူများထံတွင် အကြံဥာဏ်ယူတော့မည်ဆိုလျှင်
ဤအချက်များကို လိုက်နာပါ ။
Analyse လုပ်ပေးမည့်သူ တစ်ယောက်တည်းထားပါ ။
ထိုသူ၏ အကြံပေးချက်အတိုင်း ဆယ်ကြိမ်ထက်မက
လိုက်ပါလုပ်ဆောင်ပါ ။
ကိုယ့်အတွက် အကျိုးများသလား နည်းသလား သုံးသပ်၍
ရလာဒ်ကောင်းလျှင် ဆက်လက်လုပ်ဆောင်ပါ ။
မကောင်းလျှင် နောက်တစ်ယောက်ပြောင်းပါ။
Analyser များသည် နတ်ဘုရားမဟုတ်ပါ ။
လေ့လာထားသူ လေ့လာနေဆဲသူတွေသာ ဖြစ်ပါသည်။
ထို့ကြောင့် ရာနှုန်းပြည့်မှန်ကန်နိုင်မည် မဟုတ်ပါ ။
ဆယ်ကြိမ်တွင် ခုနှစ်ကြိမ် မှန်ကန်ပါက
ရာနှုန်းပြည့်သည်ဟုပင်ဆိုနိုင်သည် ။
လက်စွဲမထားပဲ တစ်ကြိမ်နှစ်ကြိမ်မှားယုံမျှဖြင့်
ဟိုလူပြောင်း ဒီလူပြောင်းပါက
သေမဲ့အပတ်မှစစ်ထဲလိုက်
ငနီပါလှေမှောက် စကားပုံတွေထဲက
ကိုယ်တိုင်ငနီဖြစ်မှန်းမသိ ဖြစ်နေမှာ အမှန်ပင် ။
ကိုယ့်ကိုကိုယ် ငနီလို့သဘောပေါက်မိတာက
သိပ်အရေးမကြီး ။ အရှုံးများလာပြီး Forex ကြီးသည်
Gambling တစ်ခုသာသာပါ ဆိုတဲ့အတွေးများဝင်သွားရင်ဖြင့်
ကမ္ဘာအရပ်ရပ်မှာရှိနေတဲ့ Economists ကြီးများကို
အားနာစရာကောင်းလှပါသည် ။
မှတ်ချက်...
🔥🔥 သင့်ကြောင့်လှေမမှောက်ပါစေနှင့် 🔥🔥
လာမည့်ရာသီ ဥရောပဝင်ခွင့်အတွက် မျှော်လင့်ချက်ကိုယ်စီရှိနေတဲ့ ကလပ်အသင်းများ
နာမည်ကျော်ပရီးမီးယားလိဂ်ဟာ ပွဲစဉ်(၃၅)အပြီး အမှတ်ပေးဇယားအဆင့်(၄)မှ အဆင့်(၁၀) အတွင်း အသင်းများဟာဥရောပဝင်ခွင့်အတွက်မျှော်လင့်ချက်ရှိနေဆဲဖြစ်သည်။အမ်မရီရဲ့ အက်စတွန်ဗီလာအသင်းက (၆၇)မှတ်၊ပိုစတယ်ဂိုဂလူးစ်ရဲ့တော့တင်ဟမ်ဟော့စပါးအသင်းက (၆၀)မှတ်၊တန်ဟတ်ရဲ့ မန်ချက်စတာယူနိုက်တက်အသင်းက (၅၄)မှတ်၊ဟောင်းရဲ့ နယူးကာဆယ်အသင်းက (၅၃)မှတ်၊ပိုချက်တီနိုရဲ့ ချယ်လ်ဆီးအသင်းက (၅၁)မှတ်၊မွိုက်စ်ရဲ့ ဝက်ဟမ်းအသင်းက (၄၉)မှတ်၊အာရီယိုလာရဲ့ ဘုန်းမောက်အသင်းက (၄၈)မှတ် အသီးသီးရယူထားနိုင်သည်။ချန်ပီယံလိဂ်ဝင်ခွင့်အတွက် ဗီလာ နဲ့ တော့တင်ဟမ်ဟော့စပါးအသင်းတို့သာ ယှဉ်ပြိုင်ရမည်ဖြစ်ပြီး ယူရိုပါလိဂ် နဲ့ ကွန်းဖရန့်စ်လိဂ် ဝင်ခွင့်များအတွက် တော့တင်ဟမ်ဟော့စပါး၊မန်ချက်စတာယူနိုက်တက်၊နယူးကာဆယ်၊ချယ်လ်ဆီး အသင်းတို့က အကြိတ်အနယ်ယှဉ်ပြိုင်ရမည်ဖြစ်သည်။
ချန်ပီယံလိဂ်ဝင်ခွင့်လက်ကျန် (၁)နေရာအပြင် ယူရိုပါလိဂ်(၂)နေရာ နဲ့ ကွန်းဖရန့်စ်လိဂ်ဝင်ခွင့်(၁)နေရာကို ဘယ်အသင်းတွေ ရယူသွားနိုင်မလဲ❓
ယနေ့ ရွှေဈေး (မေ - ၄ ရက်၊ ညနေ ၄ နာရီ)
Voice of Myanmar
-ကမ္ဘာ့ရွှေဈေး
တအောင်စ ၂၃၀၂ ဒေါ်လာ
-အခေါက်ရွှေ တကျပ်သား (ပြင်ပဈေးကွက်)
ရောင်းဈေး ၄၇၄၀၀၀၀ ကျပ်
ဝယ်ဈေး ၄၇၀၀၀၀၀ ကျပ်
-၁၅ ပဲရည် တကျပ်သား
ရောင်းဈေး ၄၅၄၀၀၀၀ ကျပ်
ဝယ်ဈေး ၄၅၀၀၀၀၀ ကျပ်
“လက်ရှိ ရွှေဈေးကွက်အတွင်း ဈေးနှုန်းအတက်အကျ မငြိမ်သေးတဲ့အတွက် ရောင်းမှား၊ ဝယ်မှား မဖြစ်ဖို့ သတိပြုစေလိုပါတယ်။”
ရွှေဈေးနှုန်းများ အချိန်နှင့်အမျှ ပြောင်းလဲနိုင်သည်။