𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝟯_______𝗢𝘂𝘁𝘀𝗼𝗹𝗱
ပထမမျိုးဆက်က သေးသေးကွေးကွေးလေးဆိုပေမယ့် ဒုတိယမျိုးဆက်မှာတော့ american muscle စစ်စစ်ဖြစ်လာပါတယ်။ Hood ပိုရှည်လာမယ်၊ နောက်ဖင် fast-back style ကလည်းပိုကားလာမယ် စသဖြင့်ပေါ့။ ဒုတိယမျိုးဆက် ထွက်ထွက်ချင်းတုန်းက ရှေ့ရုပ်ကို သိပ်အကြိုက်အတွေ့ခဲ့ကြပါဘူး။ Ferrari 250GT ဒီဇိုင်းအပေါ်အခြေခံပြီး အမေရိကန်ဆန်သွားအောင် ဘော်ဒီကို နဲနဲကား၊ wheel base ရှည်အောင် လုပ်ခဲ့ပါတယ်။ Ferrari နှင့်မတူတာက မျက်လုံးပိုပြူးတယ်ထင်ရတဲ့ ရှေ့မီးလုံးတွေပါ။ ၁၉၇၀ ခုနှစ်ကနေ ၁၉၈၁ ခုနှစ်အထိ တည်ဆောက်ခဲ့တဲ့ ၁၁ နှစ်တာကာလမှာ facelift က တဖြည်းဖြည်းချွန်သလိုပုံစံရှိလာပြီး Nascar ပြိုင်ကားနဲ့ ပိုတူလာပါတယ်။ ၁၉၇၁ ခုနှစ်ထုတ်၊ Camaro SS 350 ဟာဆိုရင် Road & Track မဂ္ဂဇင်းရဲ့ ကမ္ဘာ့အကောင်းဆုံး မော်တော်ကား ၁၀ စီး စာရင်းမှာ ထည့်သွင်းဖော်ပြခံခဲ့ရပါတယ်။ ၁၉၇၁ ဆိုတဲ့အတိုင်း Oil Crisis ပြသနာကလည်း စလာပါပြီ။ ဆီစျေးတွေအဆမတန်တက်၊ ကားထုတ်လုပ်သူတိုင်းကလည်း ဆီစားသက်သာမယ့် ကားအသေးစား၊ အင်ဂျင်အသေးစားလေးတွေသာ ထုတ်လာပြီး Mustang ကော Camaro ကော အမေရိကန်ကားသိပ်မစစ်ချင်သလိုဖြစ်လာပါတယ်။
စျေးကွက်ထဲ တစ်ယောက်ကို တစ်ယောက်ယှဥ်ဖို့ထက် Oil Crisis ဖြစ်ရပ်ဆိုးကြီးကို ကျော်ဖြတ်နိုင်ဖို့ဘဲ ပိုအာရုံစိုက်ခဲ့ရတော့ performance တွေကျလာခဲ့တယ်ဗျ။ Base model နှစ်မျိုးလုံးမှာ 105 hp အများဆုံးသာရှိတဲ့ inline 6 လေးတွေနှင့် 0-60 ရောက်ဖို့ ၁၀ စက္ကန့်ကျော်ကျော်ဖြစ်နေတော့ ၁၉၇၀-၈၀ ကာလက Mustang၊ Camaro ပြိုင်ဖက်နှစ်ယောက်လုံးအတွက် ခေတ်မကောင်းခဲ့ချိန်ပေါ့။ ၁၉၇၀ ထုတ် Camaro တွေကို ရုပ်ဆိုးတယ်ပြောကြပေမယ့်လည်း အံ့သြစွာနှင့် ဒုတိယမျိုးဆက်က Mustang ထက် ရောင်းအားအစီးရေ ၁ ထောင်ကျော်လောက် သာခဲ့တယ်တဲ့ဗျ။ သိပ်အများကြီးမဟုတ်ပေမယ့် ဆီစျေးတက်နေချိန် ဒီလောက်ရောင်းရတာက Chevy ကုမ္ပဏီအတွက် ကျေနပ်စရာရလဒ်ပါ။
