7 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

𝙍𝙚𝙫𝙨 𝙄𝙩 𝙐𝙥______𝗟𝗲𝘅𝘂𝘀 𝗜𝗦𝟱𝟬𝟬 𝗙 𝗦𝗽𝗼𝗿𝘁
အာရှတိုက်အ​​ရှေ့ပိုင်းတွင်ရှိ​သော Luxury Brand များအနက် ဂျပန်လူမျိုးတို့ရဲ့ ဇွဲ၊ လုံ့လနှင့် အင်ဂျင်နီယာစွမ်းရည်​ စတဲ့ ဂုဏ်ပုဒ်သုံးရပ်စလုံးကို စကားလုံးတစ်လုံးတည်းနှင့် ​ဖော်ပြနိုင်တဲ့ brand က​တော့ '𝙇𝙚𝙭𝙪𝙨' ဖြစ်ပါတယ်။ Honda မှာ Acura၊ Nissan မှာ Infiniti တို့ အသီးအသီးရှိကြတယ်ဆို​ပေမယ့် Lexus ရဲ့ အ​မေရိကန်​စျေးကွက်အ​ပေါ် လွမ်းမိုးနိုင်မှုကိုတော့ သွားယှဥ်လို့ရမပါဘူး။ Toyota အ​​နေနှင့် ​မြောက်အ​​မေရိကား​စျေးကွက်အတွက် အရဲစွန့်ကာ ဖွင့်လှစ်လိုက်​သော Lexus စာမျက်နှာသစ်ဟာ သားဦးဖြစ်သူ LS400 ​ရဲ့ reliable ဖြစ်လွန်းမှုကြောင့် brand image အပြင် အကျိုးအမြတ်များစွာ ရရှိခဲ့ပါတယ်။
Lexus ဟာ ၁၉၈၉ ခုနှစ်တွင် LS400 ကို မိတ်ဆက်ရင်း ဇိမ်ခံကားစျေးကွက်ကို လှုပ်ခတ်နိုင်ခဲ့ပြီး​နောက် အနှစ်သုံးဆယ်​ကျော်ကြာတဲ့​အခါမှာ IS500 နှင့် နောက်ထပ်တစ်ကြိမ် ထပ်မံလှုပ်ခတ်နိုင်ရန် ကြိုးပမ်းလာခဲ့ပါတယ်။ LS400 တုန်းကနှင့်မတူဘဲ ဒီတစ်​ခေါက် Lexus ပစ်မှတ်ထားက​တော့ Performance Sedan ​စျေးကွက်ပါ။ ဆို​တော့ကာ အခုတစ်​ခေါက် Lexus ရဲ့ ချဥ်းကပ်မှုက​တော့ ​အောင်​မြင်နိုင်ပါ့မလား၊ ​ရွေးချယ်လိုက်တဲ့ ​စျေးကွက်က​ရော မှန်ကန်ရဲ့လား ဆိုတာကို ကျွန်​တော်နှင့်အတူ ယ​နေ့ည episode ​လေးမှာ ​လေ့လာသွားကြရ​အောင်ဗျာ🖤
• 𝗕𝗼𝗱𝘆𝗹𝗶𝗻𝗲

ကားကို ရုတ်တရက်ကြည့်လိုက်ရင် သာမာန် IS350 လို့ဘဲ ထင်ရ​ပေမယ့် ​သေချာအာရုံစိုက်ကြည့်လိုက်ရင် ကွဲပြားတဲ့ အချက်အလက်​​တွေကို ​တွေ့နိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။။ ပထမအချက်က အခြား IS ​မော်ဒယ်​တွေထက်ကြီမားတဲ့ hood ပါ။ 5.0L V8 အင်ဂျင်​​ကြောင့် အင်ဂျင်ခန်းထဲ ကြပ်သိပ်မ​နေ​စေရန်အတွက် လုံ​လောက်တဲ့ space ​ပေးနိုင်​အောင် hood ကိုမြှင့်တင်ဖို့ လိုအပ်ပါတယ်။ ဒီလိုမှလည်း သူ့ရဲ့ bodyline နှင့် တစ်သားတည်းကျပြီး အမြင်လှ​စေမှာပါ။ ​
• 𝗥𝗲𝗮𝗿 𝗩𝗶𝗲𝘄

​Taillight က​တော့ IS350 နှင့် တစ်ပုံစံတည်းဆို​ပေမယ့် ကွဲပြားသွားတာက RC-F မှာပါတဲ့ quad exhaust ​တွေပါ။ ဒီအိတ်​ဇောပိုက်​တွေက V8 အင်ဂျင်သံနှင့် အလွန်ဘဲ လိုက်ဖက်မှုရှိပြီး ကားဒီဇိုင်းကို sportier ပိုဖြစ်​စေပါတယ်။
• 𝗘𝗻𝗴𝗶𝗻𝗲

Lexus Brand ရဲ့ ပထမဆုံးကားဖြစ်​သော LS400 မှ 1UZ-FE အင်ဂျင်ကို ​ကောင်း​ကောင်းမှတ်မိကြမယ်ထင်ပါတယ်။ ၎င်းအင်ဂျင်ဟာ အလွန်​ချော​မွေ့ပြီး၊ reliable ဖြစ်လွန်းတာ​ကြောင့် over-engineered ဖြစ်တယ်လို့ လူတိုင်း​​ပြောကြတယ်ဗျ။ သို့​ပေမယ့် လူတိုင်းမ​ပြောကြတဲ့အရာက ဒီအင်ဂျင်ဟာ မိုင် ၁ သန်း(ကီလို ၁၆ သိန်း) အထိခံနိုင်ရည်ရှိတယ်ဆိုတဲ့ အ​ကြောင်းပါ။ ​တော်ရုံတန်ရုံကားအ​နေနှင့် မိုင် ၁ သန်းအထိ သွားဖို့ဆိုတာထက် ၁၀ နှစ်​လောက်ဆိုရင်​တောင် အင်ဂျင်​ရော ကား​ရော ဆွေး​နေပါပြီ။ Lexus ​တွေက​တော့ ဒီလိုမဟုတ်ပါဘူး။ မိုင် ၁ သန်းဆိုတဲ့ ပမာဏကို မျက်လုံးထဲမြင်အောင်​ ဥပမာ​ပေးရမည်ဆိုရင်တော့ စာဖတ်သူဟာ မိမိရဲ့ LS400 ​ကားကို တစ်​နေ့လျှင် ၁၄၇ ကီလို/၉၁ မိုင်အကွာအ​ဝေးဘဲ​ မောင်းမည်ဆိုပါစို့။ ဒါဆိုရင် ကားရဲ့ 1UZ-FE အင်ဂျင်အတွက် မိုင် ၁ သန်းပြည့်ဖို့ ၁၀၉၅၀ ရက် (သို့မဟုတ်) နှစ်​ပေါင်း ၃၀ အထိကြာမြင့်ပါလိမ့်မယ်။ ကြားထဲမှာ အင်ဂျင်ဝိုင်လဲလှယ်ခြင်း၊ overhaul ပြန်ကိုင်ခြင်း စတာ​တွေတော့ လိုအပ်တာ​ပေါ့​၊ ဘာဘဲဖြစ်ဖြစ် ကျွန်​တော်​​အဓိက​ဖော်ပြချင်တဲ့ အချက်က ဒီအင်ဂျင် ဘယ်​လောက်ကောင်းသလဲ ဆိုတာကိုပါ။ စာဖတ်သူအ​နေနှင့် ယုံ​လောက်မှာမဟုတ်မှန်း ကျွန်​တော်သိလို့ တကယ် မိုင် ၁ သန်း​မောင်းခဲ့ဖူးတဲ့ LS400 တစ်စီးအ​ကြောင်းရဲ့ ​ဆောင်းပါး link ကို ထည့်​ပေးထားပါတယ်​နော်။ Lexus အ​နေနှင့် ဒီကားကို ဘယ်လိုမျိုးအချိန်ယူပြီး ကြိုးစားတည်​ဆောက်ခဲ့ရသလဲဆိုတာကို Boosted Stories___LS400 ဖတ်ဖူးရင် ရင်းနှီးပြီးသားဖြစ်​လောက်မှာပါ။ မဖတ်ဖူးသူများအတွက်လည်း ​အောက်မှာ link တစ်ခု ထပ်ထည့်​ပေးထားပါမယ်ခင်ဗျာ။

image
image
image