နာမည်ကျော်ကိုရီးယားရုပ်သံဇာတ်လမ်းတွဲ Squid Game ဒုတိယတွဲ ကို ဒီဇင်ဘာ ၂၆ ရက်က Netflix မှာ စတင်ပြသခဲ့ရာမှာ ကမ္ဘာတဝန်းစောင့်ကြည့်ရှုမှုအများဆုံးဖြစ်ခဲ့ပါတယ်။
ဒုတိယတွဲမှာ အပိုင်း ၇ ပိုင်းပါပြီး တစ်ညတည်းအပြီးကြည့်ခဲ့သူတွေ ရှိခဲ့တာကြောင့် ကြည့်ပြီးသူတွေက ဇာတ်လမ်းကို ကြိုပြောတာတွေရေးတာမျိုးတွေမလုပ်ဖို့ လည်း အွန်လိုင်းမှာ ရေးသားနေကြတာပါ။
ပြီးခဲ့တဲ့ရက်ကတော့ Squid Game ရဲ့ ဇာတ်ကောင် Gogowa အရုပ်ကြီး နဲ့ ဂိမ်းဇာတ်ကောင်တွေ ထိုင်းနိုင်ငံ၊ ဘန်ကောက်မြို့ ကျောက်ဖရားမြစ်တစ်လျှောက် မှာ သင်္ဘောနဲ့တင်ဆောင်ပြီး ပရိုမိုးရှင်းဆင်းခဲ့ပါတယ်။
ထိုင်းနိုင်ငံမှာ ပထမဆုံးအကြိမ် ပရိုမိုးရှင်းလုပ်ခဲ့တာဖြစ်ပြီး အဲဒီ မားကက်တင်းဆင်းတဲ့ အိုင်ဒီယာကို ထိုင်းနိုင်ငံရဲ့ Creative Agency တစ်ခုက ဖန်တီးခဲ့တာဖြစ်ပါတယ်။
ထိုင်းနိုင်ငံသာမက ဒေသတွင်း အင်ဒိုနီးရှား၊ မလေးရှား၊ကိုရီးယား၊ ဂျပန်နဲ့ထိုင်ဝမ် တို့မှာ လည်း ဒုတိယတွဲ အတွက် ပရိုမိုးရှင်းဆင်းခဲ့တာတွေ့ရပါတယ်။
ဓာတ်ပုံ- Getty Images
#သတင်းဟင်းလေးအိုးကြီး



