သင့်ရဲ့ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းအတွက် အမွေဆက်ခံသူ လိုအပ်နေပေမယ့် မျိုးရိုးဗီဇက အဆင်မပြေတဲ့အခါ…
ဂျပန်နိုင်ငံမှာ ချမ်းသာကြွယ်ဝတဲ့ မိသားစုတွေဟာ "Mukoyoshi" ဆိုတဲ့ ရာစုနှစ်ပေါင်းများစွာကတည်းက ရှိနေတဲ့ ရိုးရာဓလေ့ကို ကျင့်သုံးကြပါတယ်။ သူတို့က သူတို့ရဲ့သမီးတွေနဲ့ လက်ထပ်ပြီး မိသားစုလုပ်ငန်းကို လွှဲယူနိုင်ဖို့ အရွယ်ရောက်ပြီးသား အမျိုးသားတွေကို မွေးစားကြပါတယ်။
မွေးစားသားက သူ့ရဲ့ မူရင်းမျိုးရိုးအမည်ကို စွန့်လွှတ်ပြီး သူ့ရဲ့ မိသားစုအသစ်ရဲ့မျိုးရိုးအမည်ကို ယူလိုက်ရပါတယ်။
ဂျပန်နိုင်ငံဟာ ကမ္ဘာတစ်ဝန်းမှာ မွေးစားနှုန်း အမြင့်ဆုံးဖြစ်တဲ့ အမေရိကန်ပြီးရင် ဒုတိယနေရာမှာ ရှိပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ အံ့ဩစရာကောင်းတာကတော့ မွေးစားခြင်းရဲ့ ၉၀% ကျော်ဟာ အသက် ၂၀ နဲ့ ၃၀ အရွယ် အမျိုးသားတွေ ဖြစ်နေတာပါပဲ။
သူတို့ဟာ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေကို ဦးစီးနိုင်စွမ်းရှိတာကြောင့် တိုကျိုတက္ကသိုလ်လို ထိပ်တန်းတက္ကသိုလ်တွေကနေ ရွေးချယ်လေ့ရှိပါတယ်။
Nintendo, Kikkoman နဲ့ Toyota လိုမျိုး နာမည်ကြီး ဂျပန်ကုမ္ပဏီကြီးတွေဟာ ဒီအလေ့အထကို ကျင့်သုံးခဲ့တဲ့ မိသားစုတွေက ပိုင်ဆိုင်တာပါ။ Suzuki မော်တော်ကားကုမ္ပဏီရဲ့ ဥက္ကဋ္ဌဖြစ်သူ Osamu Suzuki ဟာ ဂျပန်ရဲ့ ထင်ရှားကျော်ကြားတဲ့ မွေးစားအမွေဆက်ခံသူ စီအီးအိုတွေထဲက တစ်ဦးဖြစ်ပြီး သူဟာ ကားထုတ်လုပ်သူရဲ့ စတုတ္ထမြောက် မွေးစားသူလည်း ဖြစ်ပါတယ်။
ဂျပန်နိုင်ငံရဲ့ မွေးဖွားနှုန်းကျဆင်းလာမှုက သမီးတစ်ဦးတည်းသာ ရှိတဲ့ မိသားစုတွေ သန်းနဲ့ချီပြီး စီးပွားရေးလုပ်ငန်းပိုင်ရှင်တွေ ဖြစ်လာစေတာကြောင့် အလားအလာရှိတဲ့ mukoyoshi တွေနဲ့ မိသားစုတွေကို ချိတ်ဆက်ပေးဖို့အတွက် အိမ်ထောင်ဖက်ရှာဖွေရေး ဝန်ဆောင်မှုတွေ ပေါ်ပေါက်လာပါတယ်။
"သင့်သားတွေကို သင်ရွေးလို့မရပေမယ့် သင့်ရဲ့ သားမက်တွေကိုတော့ သင်ရွေးလို့ရပါတယ်" ဆိုတဲ့ ဂျပန်စကားပုံတောင် ရှိာတယ်။
