Vivo သည်စျေးသက်သာပြီးပေါ့ပါးသောဗီအာရ် headset ကိုထုတ်လုပ်
ဩဂုတ် ၂၄
တရုတ်စမတ်ဖုန်းထုတ်လုပ်သူ Vivo သည် အက်ပဲလ် ဗီရှင်းပရို၏ အမည်၊ ဒီဇိုင်းနှင့် အင်တာဖေ့စ်နှင့် ဆင်တူသည့် headset ကိုထုတ်ပြခဲ့သည်။ ဂူဂယ် headset ၏ အလေးချိန်ထက် ၃၅ ရာခိုင်နှုန်းခန့် လျော့နည်းပြီး ကုန်ကျစရိတ် သည်လည်းသုံးပုံတစ်ပုံခန့် သာကုန်ကျဖွယ်ရှိသည်။
Vivo ဗီးရှင်းသည် အက်ပဲလ်ဂက်ဂျက်နှင့် ဆင်တူကြောင်း ကို Vivo ၏ ဝဘ်ဆိုဒ်တွင် ကြာသပတေးနေ့က ထုတ်ပြန်သည့် အချက်အလက်များအရ သိရသည်။
Headset တွင် pixel ၃၈၄၀ နှင့် ၃၅၅၂ ရှိသော ပုံရိပ်ကြည်လင်ပြတ်သားမှသည့် ဒိုင်အုဒ် ဖန်သားပြင် နှစ်ခုပါရှိပြီး 8K resolution ကိုပေးစွမ်းနိုင်သည်။ ထုတ်ကုန်ကို ကွာလ်ကွန် (Qualcomm) ၏ စနပ်ဒရာဂွန် အိတ်စ်အာ၂ ပလပ်စ် ဂျန်နရေးရှင်း ၂ ပလက်ဖောင်းကို အသုံးပြုထားသည်။ ၎င်းသည် ၎င်း၏ယခင်မျိုးဆက်များနှင့် နှိုင်းယှဉ်ပါက ဂရပ်ဖစ်လုပ်ဆောင်မှုအကြိမ်ရေ ၁၅ ရာခိုင်နှုန်း တိုးမြင့်လာသည်ဟု ကုမ္ပဏီမှ သိရသည်။
Headset တွင် သိုင်းကြိုး နှစ်မျိုးပါရှိသည်။ အဆိုပါ headset သည် Vivo ဖုန်းအချို့နှင့် Windows 10 သို့မဟုတ် သူ့ထက်နိမ့်သော ဗားရှင်းများကို အသုံးပြုသည့် ကွန်ပျူတာများနှင့်သာ အလုပ်လုပ်ပါသည်။
မတ်လတွင် တရုတ်နိုင်ငံတောင်ပိုင်း ဟိုင်နန်ပြည်နယ်၌ အဆိုပါ headset ကို ပြသမိတ်ဆက်ခဲ့ခြင်း ဖြစ်သည်။ ကြာသပတေးနေ့ ကြေငြာချက်တွင် ထွက်ရှိမည့်ရက်နှင့် ဈေးနှုန်းကို မဖော်ပြထားသော်လည်း ပေကျင်း၊ ရှန်ဟိုင်းနှင့် ရှန်ကျန်းအပါအဝင် တရုတ်မြို့ကြီး ၁၂ မြို့ရှိ အချို့သော စတိုးဆိုင်များတွင် သရုပ်ပြမှုများ ပြုလုပ်၍ သုံးစွဲသူများကို ဖိတ်ခေါ်ထားသည်။
Vivo မှ စီအိုအို ဖြစ်သူ ဟူဘိုင်ရှမ် သည် ယခုသီတင်းပတ် အစောပိုင်းတွင် တရုတ်မီဒီယာသို့ ပြောကြားရာတွင် ဈေးနှုန်းသည် အကြမ်းဖျင်း ယွမ် ၁၀,၀၀၀ (အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၁,၃၉၃) သို့မဟုတ် ယင်းထက်လျော့နည်း၍ကုန်ကျသွားနိုင်ကြောင်းပြောကြားခဲ့ရာ အနည်းဆုံး ယွမ် ၂၉,၉၉၉ ကုန်ကျ သော အက်ပဲလ် ၏ထုတ်ကုန်ကို ခြိမ်းခြောက်လာပြီ ဖြစ်သည်။
ဒုတိယသုံးလပတ်တွင် အက်ပဲလ်သည် စျေးကွက်ဝေစု ၁၅ ရာခိုင်နှုန်းဖြင့် ပြည်မကြီးစမတ်ဖုန်းတင်ပို့မှုတွင် ပဉ္စမနေရာတွင် ရပ်တည်နေကြောင်း ကနယ်လစ်မှ သိရသည်။ Huawei နှင့် Vivo တို့ သည် ထိပ်ဆုံးမှ စာရင်းဝင်ခဲ့သည်။