Google ဟာ သူ့ရဲ့ အဓိကဝင်ငွေရတဲ့ Search နဲ့ ကြော်ငြာ (Advertising) ဌာနတွေ အပါအဝင် US က ဝန်ထမ်းတချို့ကို "Voluntary Exit Program" လို့ခေါ်တဲ့ အလုပ်ထွက်ခွင့် အစီအစဉ်နဲ့ ထွက်ခွာဖို့ ကမ်းလှမ်းနေပါတယ်။ ဆိုလိုတာကတော့ ဝန်ထမ်းတွေကိုယ်တိုင် ဆန္ဒရှိရင် လျော်ကြေးကောင်းကောင်းနဲ့ အလုပ်ကထွက်ခွာခွင့်ပြုတာမျိုးပါ။
ဒါပေမဲ့ စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းတာက တစ်ဖက်မှာ ဝန်ထမ်းလျှော့ချနေချိန်မှာပဲ Google ဟာ AI နည်းပညာအတွက် အလုံးအရင်းနဲ့ ရင်းနှီးမြှုပ်နှံနေတာပါပဲ။
လာမယ့် ၂၀၂၅ ခုနှစ် တစ်နှစ်တည်းမှာတင် AI နဲ့ Cloud အခြေခံအဆောက်အအုံတွေအတွက် အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၇၅ ဘီလီယံ အထိ သုံးစွဲသွားမယ်လို့ ကြေညာထားပါတယ်။ ဒါဟာ အရင်နှစ်ကထက် အများကြီး ပိုများတဲ့ ပမာဏပါ။
ဒီအပြောင်းအလဲက Google ဟာ သူ့ရဲ့ Search Engine ထက် AI ကို အနာဂတ်အတွက် ပိုပြီး အလောင်းအစားလုပ်လာတာကို ရှင်းရှင်းလင်းလင်း ပြနေပါတယ်။ ChatGPT လို AI Chatbot တွေကြောင့် လူတွေရဲ့ အချက်အလက်ရှာဖွေပုံ ပြောင်းလဲလာတာနဲ့အမျှ Google ရဲ့ အဓိက ကြော်ငြာဝင်ငွေကဏ္ဍက စိန်ခေါ်မှုတွေနဲ့ ရင်ဆိုင်နေရတာပါ။
ဒီလို ဝန်ထမ်းဖွဲ့စည်းပုံကို ပြန်ပြင်ဆင်ပြီး AI မှာ အကြီးအကျယ် ရင်းနှီးမြှုပ်နှံတာဟာ နည်းပညာလောကရဲ့ ပြိုင်ဆိုင်မှုထဲမှာ ရှေ့ဆုံးကဆက်ရှိနေဖို့ ကြိုးစားနေတဲ့ Google ရဲ့ အရေးကြီးဆုံး ခြေလှမ်းတစ်ခုပါပဲ။
