ဂျပန်နိုင်ငံမှာ တည်ရှိတဲ့ Eshima Bridge တံတားသည် ကမ္ဘာပေါ်တွင် မတ်စောက်ဆုံးတံတားဖြစ်ပြီး ၎င်းကို ဂျပန် ဒေသခံတွေက "Roller Coaster Bridge" ဟု အမည်ပြောင်ပေးထားပါတယ်။
Eshima Ohashi တံတား- "Roller Coaster Bridge"
Shimane ခရိုင်စုတွင်တည်ရှိပြီး ဂျပန်ပင်လယ်ကမ်းရိုးတန်းတွင်တည်ရှိသောစီရင်စု ခရိုင် တစ်ခုဟွန်ရှူးကျွန်းပေါ်ကို ဆက်သွယ်ထားသည်။
တံတားတည်ဆောက်ရခြင်း အကြောင်းရင်းမှာ မတ်စောက်သော ကုန်တင်သင်္ဘောကြီးများ သွားလာရေး အဆင်ပြေစေရန် ရည်ရွယ်တည်ဆောပ်ထားတာ ဖြစ်ပြီး သင်္ဘောတွေက အဲဒါကို ဖြတ်မောင်းရုံပဲ ဖြစ်ပါတယ်။
Eshima Ohashi Bridge သည် Matsue City ကို 2004 ခုနှစ်တွင် တည်ဆောက်ခဲ့သော တံတားတစ်ခုဖြစ်သည်။
Shimane စီရင်စု ခရိုင် နှင့် Sakaiminato မြို့ Tottori စီရင်စု တံတား၏ဗဟိုဆိပ်ခံသည် အမြင့် 250 မီတာရှိပြီး အထပ် 80 အမြင့်နှင့် ညီမျှသည်။
၎င်းသည် ခန့်မှန်းခြေအားဖြင့် အရှည် 1.7 ကီလိုမီတာနှင့် အကျယ် 11.3 မီတာရှိပြီး ငလျင်ဒဏ်ခံနိုင်စေရန် ဒီဇိုင်းထုတ်ထားတာ ဖြစ်ပါတယ်။
ဂျပန်နိုင်ငံရဲ့ အခိုင်မာဆုံးတံတားအဖြစ် သတ်မှတ်ခံထားရပါတယ်။
ကမ္ဘာပေါ်တွင် ကမ္ဘာ့တတိယအကြီးဆုံးတံတားလည်း ဖြစ်ပါတယ်။
တံတားသည် Shimane ဘက်ခြမ်းတွင် 6.1 ရာခိုင်နှုန်းနှင့် Tottori ဘက်တွင် 5.1 ရာခိုင်နှုန်းရှိသည်။
မတ်စောက်မှုများတာကြောင့် လူအများနှင့် ဒေသခံတွေက Eshima Ohashi တံတားကို ရိုလာကိုစတာတံတားဟု အမည်ပြောင်ပေးခဲ့သည်။
ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ မြေပြင်ကနေကြည့်ရင် ရိုလာကိုစတာ လမ်းကြောင်းအတိုင်းဖြစ်နေလို့ ဖြစ်ပါတယ်။
ရေအောက်ရှင်သန်ရေးဥမင်လိုဏ်ခေါင်းကို ဆောက်ဖို့ မရွေးချယ်ရတဲ့ အကြောင်းရင်းတစ်ခု လည်း ပါပါတယ်။
ဒါပေမယ့် ဂျပန် အင်ဂျင်နီယာများက အလွန်မတ်စောက်ပြီး လျှောစောက်သော တံတားကို တည်ဆောက်ရန် ရွေးချယ်ခဲ့ကြသည်။
တန် 500 လောက်ကြီးတဲ့ ကုန်တင်သင်္ဘောတွေထက် မြင့်အောင်ဆောက်ထားရတဲ့အတွက် အောက်ကိုဖြတ်ပြီး မောင်းလို့ရတာ ဖြစ်ပါတယ်။
ဂျပန်နိုင်ငံတွင် ငလျင်ဒဏ်က အမြဲ ခံနေရတဲ့အတွက် မကြာခဏ ငလျင်ဒဏ်ကို ခံနိုင်ရည်ရှိအောင်လည်း ဒီဇိုင်းထုတ်ထားတာ ဖြစ်ပါတယ် ။
ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းမှု အဆင်ပြေချောမွေ့စေရန်အတွက်လည်း ဖြစ်ပါတယ်။
#timespectrum
#knowledgesharing
#japanese
